Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]Pedalen er pt. parkeret i en vindueskarm i Indre By, så logistikkens i forhold til Strandlodsvej er helt uoverskuelig :-)[/quote]

Men Glostrup er lige omkring hjørnet.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]Pedalen er pt. parkeret i en vindueskarm i Indre By, så logistikkens i forhold til Strandlodsvej er helt uoverskuelig :-)[/quote]

Men Glostrup er lige omkring hjørnet.. ;-)[/quote]

Ja, hvis man er i Hvidovre, hvilket jeg pånær 50 meter er alle hverdage :-) Men Effektpedaler i Nansensgade ligger vel 35 meter fra min gadedør, så de får lov at forsøge sig, hvis de ellers gider.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Tror du får mere ud af, at trille forbi Borups Allé 1, eller Åbenrå 1-3 og smide den af..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]Tror du får mere ud af, at trille forbi Borups Allé 1, eller Åbenrå 1-3 og smide den af..[/quote]

Borups Allé 1 - er det Basslab? Der er jeg nemlig færdig med at handle :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

Så er der kun Aage og Hoppe tilbage.. Eller Lars Vad..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]Så er der kun Aage og Hoppe tilbage.. Eller Lars Vad..[/quote]

Hrm. Nå, men det skulle være så sundt at cykle.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Så er der kun Aage og Hoppe tilbage.. Eller Lars Vad..[/quote]

Hrm. Nå, men det skulle være så sundt at cykle.[/quote]

Lars Vad er en guttermand, og har værksted mindre en 5 minutter på cykel fra hvor du arbejder. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]Så er der kun Aage og Hoppe tilbage.. Eller Lars Vad..[/quote]

Hrm. Nå, men det skulle være så sundt at cykle.[/quote]

Lars Vad er en guttermand, og har værksted mindre en 5 minutter på cykel fra hvor du arbejder. :) [/quote]

Der er vi helt enige :-) Jeg får bare altid sådan en udtalt trang til hurtigst muligt at cykle østpå, når jeg har fri :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Så har jeg et trick - skab et stort drama i skolegården - få evt to eller flere af de store drenge til at slås - og så mens alle kigger væk, kan du lige smutte over til Vad - du må hilse :)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Så har jeg et trick - skab et stort drama i skolegården - få evt to eller flere af de store drenge til at slås - og så mens alle kigger væk, kan du lige smutte over til Vad - du må hilse :)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Det er jo en formidabel idé! Eller også kunne jeg få den fikset hos Willys Radio her i Nansensgade. Det er vist nemmere, og han kan sådan noget, siges det :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af udepost »

NN: Mit originale gear-tæppe er på mystisk vis forsvundet, efter jeg er kommet hjem fra Australien

/Søren

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="udepost"]NN: Mit originale gear-tæppe er på mystisk vis forsvundet, efter jeg er kommet hjem fra Australien

/Søren[/quote]
TYVERI!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="udepost"]NN: Mit originale gear-tæppe er på mystisk vis forsvundet, efter jeg er kommet hjem fra Australien

/Søren[/quote]

Det er jo en skandale!? :-o
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Bilen skal repareres igen, igen, igen.
Denne gang kommer det til at koste mange mange penge....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: 4Sound. Det forum ville være så meget hyggeligere, hvis der var et par af brugerne, som lige tog en pause og lavede noget musik i stedet for at blande sig i alting, fordi de måske har for meget tid eller whatever.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... =152677</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har endeligt bestemt mig for at forlade 4sounds forum - ellers ville jeg støtte dig derinde. Der er tydeligvis ikke plads til musikere fra den virkelige verden derinde, og moderatorerne er til grin.

Det var fedt engang.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg har ærligtalt ikke rigtigt fulgt med de sidste par år (udover brugthandel-delen selvfølgelig (8-)) , så jeg har som sådan ikke det store mod moderatorerne. Ham der Mickey gjorde det nu ganske fint i aften synes jeg. Til gengæld får man da utroligt lange kogler af et par af brugerne. Jeg forstår simpelthen ikke argumentet for at gå ind og være negativ i den tråd. Hvis man ikke kan li' musikken, så skal man da bare lade være med at stemme.

'ej, men du gider jo heller ikke bruge din tid på at høre der 30(?) numre igennem for at hjælpe med at finde frem til en vinder, så gider jeg da heller ikke bruge ti sekunder af mit liv på at trikke 'synes godt om' på en hjemmeside' - sådan hører jeg det lidt. Det er fandme dumt
:s ad-roulette:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Vi er trætte af de samme brugere ...

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Jeg synes vi skal starte en fælles undersøgelse af lige nøjagtig hvilket kabel i jorden, der giver henholdsvis Hapsall og Laetus internet og så klippe lortet over! Det ville tage noget tid, bevares. Men nøj, hvor ville internettet dog blive et uendeligt meget federe sted at være så.

Og ja, de to nævnte lurer sikkert også med herovre. Til jer kan jeg kun sige: Sut mine ***** *** og hold jer til jeres kaffeklub med Moderatorerne på 4Sound! :wave:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen