Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN// At det er så fucking umuligt at få solgt en guitar nu om dage.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

NN. Min pisselorte iPhone. Den kan så mange ting, men kan ikke klare en telefonsamtale stabilt. Problemet har egenligt altid været der, men det er først i år at jeg har fået brug for samtaler længere end 10 minutter, sidste år var det meget sjældent.
Mon det kan betale sig med en rep?
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Jens H"]NN. Min pisselorte iPhone. Den kan så mange ting, men kan ikke klare en telefonsamtale stabilt. Problemet har egenligt altid været der, men det er først i år at jeg har fået brug for samtaler længere end 10 minutter, sidste år var det meget sjældent.
Mon det kan betale sig med en rep?[/quote]

Telefoner er bare noget skrald. :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Rasmus"]
Hej Hans,
Ja, vi havde lige været ude og spise sen-frokost, og fruen hun elsker den slags ting. Det var også spændende, men vi kom desværre lidt sent, så vi nåede ikke at komme rundt om det hele.[/quote]

Jamen - kig ind en anden dag. Der er åbent hver dag :)

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

[quote="Jens H"]NN. Min pisselorte iPhone. Den kan så mange ting, men kan ikke klare en telefonsamtale stabilt. Problemet har egenligt altid været der, men det er først i år at jeg har fået brug for samtaler længere end 10 minutter, sidste år var det meget sjældent.
Mon det kan betale sig med en rep?[/quote]

sådan er sådan en bare.... og apple har tildels erkendt det ved at de ikke reparer noget... det er byt til nyt...(eller træk et nr. og se om den virker ) :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: FedEx. Verdens mest uduelige transportselskab - med verdens mest ubrugelige trackingsystem. Nu er det tredje gang på ret kort tid, at deres trackingsystem har oplyst mig hele dagen om, at en pakke ligger i en bil på vej til mig og den vil være her senest kl. 18. Ca. kl. 18 skifter den så til at den først kommer i morgen med den noget kryptiske forklaring "Ønske om fremtidig levering". Det fede ved det er jo så, at deres telefonsupport lukker kl. 18, så der er nok en grund til, at de først opdaterer så sent.

De første to gange det skete har jeg været sur, for det har forsinket mit arbejde. I dag er jeg frådende - det er min nye guitar, de kører rundt med de kraftidioter!

Jeg bruger aldrig FedEx mere, og hvis nogen vil sende noget og kun vil bruge dem, så kan de ikke handle med mig.

:angry-fire: :angry-fire: :angry-fire: :angry-fire: :angry-fire: :angry-fire: :angry-fire:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Crappy telefonbilleder ... motorvejsbroen tæt ved Brøndby Stadion. 2 biler fanget i oversvømmelsen. Og hvilket narhovede skulle lige ud og sikre sig, at der ikke sad nogle i den ene bil? :roll: (Trods oversvømmelsen virkede batteriet - kabinelyset og vinduesviskeren kørte stadigvæk). Nå - godt ingen kom noget til.

Billede

Billede

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasmus"]NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...[/quote]


That's rockn 'n roll.Godt du er så ung endnu. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Pluto"][quote="Rasmus"]NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...[/quote]


That's rockn 'n roll.Godt du er så ung endnu. ;) [/quote]
Haha, ja... jeg er helt oven på... og vores bil oser så så meget at vi er nødt til at efterlade den.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasmus"][quote="Pluto"][quote="Rasmus"]NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...[/quote]


That's rockn 'n roll.Godt du er så ung endnu. ;) [/quote]
Haha, ja... jeg er helt oven på... og vores bil oser så så meget at vi er nødt til at efterlade den.[/quote]


Hvor har mig og min tidligere makker da overnattet i en Ford transit,mange gange, endda på forsædet efter et job ,fordi vi blev for fulde til at køre hjem.
Det er jeg blevet for gammel til ,men det var da fedt da man var ung :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"]NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...[/quote]

:lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: at ligge på ryggen på oranges produktionskontor fordi man har løftet mojohegn forkert og er kommet til skade... Av Av Av.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]NN, AT skulle sove i en vw polo ude foran randers arena, fordi fyren vi skulle følges med til hvor vi skulle sove lavede snigeren og hoppede ind i en taxa og kørte på bordel...[/quote]

Hæhæ, fucking Randers, mand :-D :clap:
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]

Åh nej. Jeg kender også nogen i København, der har mistet udstyr for noget der ligner 150K, pga. skybruddet. Har du nu en ordentlig forsikring?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]

Træls!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]

Træls![/quote]

Havde som i: Har haft, Oder ?

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

[quote="MacG"][quote="Sasha"][quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]

Træls![/quote]

Havde som i: Har haft, Oder ?[/quote]
åh, datid/nutid er sq svært


havde som i: det er ved at blive bjærget nu
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

[quote="andkrup"]NN: Har lige fået at vide at et øvelokale hvor jeg havde et setup stående, har vand op til 1,5 meter over gulvet[/quote]
Der er tale om et 6u skb-rack med en groove tubes trio preamp, tc g-major, en marshall 20/20 og et 2 x 12 kab

Hvad er chancerne for at få det tilbage til operationel tilstand?

Jeg tænker at g-majoren nok er mest følsom og at groove tubes preampen er lettest at få klar. Det er nok noget med at skrue print af, af med rør og andre løsdele og op foran en elvarmer.




...eller er det tough luck?
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen