Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af ChristianB »

Der er ingen tvivl om at det faglige niveau er meget højere herinde end på Aage.dk

Dermed ikke sagt at der er nogen af delene der er bedre end det andet. Hvis man er begynder tror jeg at man vil få meget mere ud af at være bruger på Aage, da det er okay at stille "dumme" begynder spørgsmål derinde. Så er det bare heldigt for begynderne at der er nogle lidt mere erfarne guitarister der bliver hængene og vejleder de nye.

Men at Knud Damgaard, som er en erfarren og professionel herre, begynder at skrive sådan noget hører ikke hjemme nogen steder. Det er simpelthen for lavt.
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jeg synes nu da ellers nok, at folk generelt svarer imødekommende, beredvilligt og pædagogisk på "begynder-spørgsmål", hvis de ellers ikke stilles i stil med "Jeg synes, at verdens mest anerkendte guitardesign er noget lort. Synes I ikke også det?"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Hapsall"][quote="JSThomsen"][quote="Hapsall"]
Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

Du er selvfølgelig helt i din gode ret til at mene dette. Men jeg er nu glad for at "konstruktive" indlæg såsom disse ikke findes her på kanalen:
"Ja, sæt du bare et guitarkabel mellem din forstærker og kabinet - det har jeg gjort det virker fint".

og

"Ja, hvis du har en 30W rørforstærker, så giver den kun 30W når den er skruet helt op, så sæt bare en højttaler i på 25W det sker der ingenting ved".

Mvh Jan[/quote]

Okay så er sagen jo helt klar, det siger jo så alt om Aage ;) Gad vist om andre brugere på Aage kommenterede på disse udsagn? Lidt tynd ikk?[/quote]

Ovenstående generalisering må stå helt for din egen regning.
Så læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

JSThomsen@"Ovenstående generalisering må stå helt for din egen regning.
Så læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver!"

Men hvorfor så fremhæve to eksempler som du mener ikke er konstruktive(er det korrekt opfattet?), hvis det da ikke udelukkende er for at bevise at GF ved bedre end Aage?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Hvem ved - måske VED gearfreak generelt bare bedre end Aage..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sasha"]Hvem ved - måske VED gearfreak generelt bare bedre end Aage..?[/quote]

*kramme-smiley*

:D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Er der noget smukkere, end når voksne mænd formår at tale om og vise deres følelser?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Hold da op, sikke noget. Tim (er det ikke?), if you don't like it here, leave. Det var det Søren gjorde med Aage.

Du må tage det sure med det søde, og opveje om du synes, at "Aage-hate" er lidt for meget herinde i forhold til alt det andet her er. Ellers, så lad det dog ligge.

Haters gonna hate, som de siger. Og det her fører ingen steder.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Aage vs Gearfreak er den nye Fender vs. Gibson...

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Michael Vajhøj"]Jeg synes ihvertfald ikke det er passende for en mand i hans stilling at komme med den slags beskyldninger som jeg har fundet mig i gennem de seneste år - men det skal heldigvis være slut nu... Fortsætter hans hævntogt mod mig - der mig bekendt ikke har gjort andet end at spille på nogle instrumenter som ikke bærer hans logo - bliver han meldt til politiet... Kan godt være at det lyder drastisk, men jeg bryder mig bestemt ikke om at blive stemplet som kopist af værste skuffe bare fordi der ikke står Fender på min guitar og forstærker...[/quote]
Michael, - bortset fra Politiet har andre og mere presserende ting at tage sig af. Nu bliver jeg virkeligt nysgerrig. Hvilken paragraf har han overtrådt?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"]Hvem ved - måske VED gearfreak generelt bare bedre end Aage..?[/quote]
Ja !! Vi er bare så kloge. Meget mere end Aage :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af made »

NN: søvnløs.. damnit.. jeg skriver sgu noget musik så.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

[quote="made"]NN: søvnløs.. damnit.. jeg skriver sgu noget musik så.[/quote]
ditto. Bortset fra at skrive musik... Det gør jeg ikke lige nu :)

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="JSThomsen"][quote="Hapsall"]
Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

"Ja, hvis du har en 30W rørforstærker, så giver den kun 30W når den er skruet helt op, så sæt bare en højttaler i på 25W det sker der ingenting ved".

Mvh Jan[/quote]
Jeg var tilfældigvis med i tråden, og jeg har altså en 40 watts forstærker, som er født med en 30 watts enhed (G12H-30 fra Matchless).
Jeg har dog aldrig sagt at en 30 watts forstærker kun giver 30 watt når den er skruet helt op.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Men er der nogen garanti for, at den giver 30 watt? Er der nogen garanti for, at en 30 watts enhed brænder af, idet belastningen rammer præcist 30 watt?

Vi ved det ikke. Men måske ved de det ovre hos Aage? Vi ved det ikke. Måske ved Aage ikke, at de ikke ved det? Vi ved det ikke. Følg med i næste spændende afsnit af følgeton´en... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Stevi"][quote="JSThomsen"][quote="Hapsall"]
Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]

"Ja, hvis du har en 30W rørforstærker, så giver den kun 30W når den er skruet helt op, så sæt bare en højttaler i på 25W det sker der ingenting ved".

Mvh Jan[/quote]
Jeg var tilfældigvis med i tråden, og jeg har altså en 40 watts forstærker, som er født med en 30 watts enhed (G12H-30 fra Matchless).
Jeg har dog aldrig sagt at en 30 watts forstærker kun giver 30 watt når den er skruet helt op.[/quote]

Nu har jeg vist ikke påstået at det er noget du har sagt det, vel?
Om det er den samme tråd du refererer til skal jeg ikke kunne sige, men der var en i den tråd jeg tænker på, der lige skulle give sit besyv med
og det var med en udtalelse som tidligere beskrevet.

Mvh Jan

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af rustie »

hehe.
jeg tror der er flere klogeaager på gearfreak,end der er gearfreak´s på aage

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Underforstået at der så kun er dumme-aager ovre hos Aage eller hvodden?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af rustie »

[quote="Sasha"]Underforstået at der så kun er dumme-aager ovre hos Aage eller hvodden?[/quote]

nejnej for søren,de kloge kan begå sig alle steder,de dumme begrænser sig

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="rustie"][quote="Sasha"]Underforstået at der så kun er dumme-aager ovre hos Aage eller hvodden?[/quote]

nejnej for søren,de kloge kan begå sig alle steder,de dumme begrænser sig[/quote]

Sjovt, jeg ville have formodet, at det forholdt sig omvendt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen