Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Nn- Det ser lidt ud som om at folk generelt keder sig lidt for tiden ,hvis man sådan kigger de forskellige tråde igennem fra de sidste dage.IMO
Det bliver vel forår igen forhåbentlig ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"][quote="rustie"][quote="Sasha"]Underforstået at der så kun er dumme-aager ovre hos Aage eller hvodden?[/quote]

nejnej for søren,de kloge kan begå sig alle steder,de dumme begrænser sig[/quote]

Sjovt, jeg ville have formodet, at det forholdt sig omvendt.[/quote]
:crazy:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Har allermest lyst til at bruge nogle timer med guitaren og skrive noget musik. Desværre er der lige kommet en engelsk aflevering i vejen for det. Øv, Øv og atter Øv.. :thumbdown:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Er stadig ikke helt på toppen efter halvanden uges sygdom.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]NN: Er stadig ikke helt på toppen efter halvanden uges sygdom.[/quote]

Det gider jeg slet ikke høre om. Jeg har kun været syg et par dage, og jeg håber da godt nok ikke, det kommer til at tage halvanden uge, inden det går over :(

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Sygdom, snot, bræk og diarré. Alskens rædsler regner ned over mig!
Create a sense of purpose around which you base your faith

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"][quote="kraen"]NN: Er stadig ikke helt på toppen efter halvanden uges sygdom.[/quote]

Det gider jeg slet ikke høre om. Jeg har kun været syg et par dage, og jeg håber da godt nok ikke, det kommer til at tage halvanden uge, inden det går over :( [/quote]

Der må altså være et eller andet der florerer helt vildt for tiden. Jeg kender godt nok mange, der har været helt nede med flaget i længere tid. Ikke at det nødvendigvis har ramt dig.

the-rabbit
Smoke On The Water
Indlæg: 89
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af the-rabbit »

[quote="kraen"][quote="Turtle"][quote="kraen"]NN: Er stadig ikke helt på toppen efter halvanden uges sygdom.[/quote]

Det gider jeg slet ikke høre om. Jeg har kun været syg et par dage, og jeg håber da godt nok ikke, det kommer til at tage halvanden uge, inden det går over :( [/quote]

Der må altså være et eller andet der florerer helt vildt for tiden. Jeg kender godt nok mange, der har været helt nede med flaget i længere tid. Ikke at det nødvendigvis har ramt dig.[/quote]

Jeg er også ramt. :( Først mandag til torsdag i sengen, i sidste uge. Troede jeg var ovenpå, så tog på arbejde fredag og på job med bandet lørdag. Men søndag forgik igen i sengen. Jeg prøvede at overbevise mig selv om at det ikke var så slemt, så jeg har godt nok været på arbejde i går og i dag, men måtte tage til lægen i middagspausen og få pencilen mod bihule betændelse. :(

NN!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Nordkorea ... bindegale tosser ...

NN2: Sne ... hold det nu ovre i Jylland ... for pokker ... :thumbdown:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kimling"]snot, bræk og diarré ... regner ned over mig![/quote]

:s hock:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

[quote="Hapsall"][quote="kraen"][quote="Sasha"]Men vi er jo lige blevet belært om, at man ikke må hakke på Aages forum her. Er vi ikke..?[/quote]

Hvor? Jeg hakker gerne på Aages forum - der er ikke ret meget konstruktivt at komme efter dér.[/quote]

Tjah der er vi jo så ret så uenige på det punkt. Jeg syntes Aageforummet er et forum hvor der hele tiden sker noget nyt, hvilket tiltaler mig utroligt meget, derimod kan dette til tider alt for rolige/pæne/bedstefars forum GF være en anelse kedeligt og alt for indforstået i længden. Samtidigt vil jeg da mene at bruger skaren aldersmæssigt/vidensmæssigt er temmelig godt repræsenteret på Aage, hvilket giver en alsidighed og en spændende platform for konstruktive/interessante indlæg i diverse tråde der.[/quote]
Men altså Hapsall - Jeg forstår til gengæld ikke at du hver gang chancen er der hiver denne pointe frem. En indirekte sviner til de folk som åbenbart har lysten til et Roligt/pænt/bedstefar forum i modsætning til dig som gerne vil det hurtige/upæne/teenage forum. Jeg er ærlig talt nået der til hvor jeg synes at din måde hvorpå du får "sneget" den ind, mere eller mindre elegant, gang på gang er rimeligt usmageligt.
For hvis du ikke kan lidt lugten så...
Ellers må du jo på en konstruktiv måde forsøge at få tingene til at rykke sig i en retning hvor din lyst er. Alternativt til dette kan du jo også vælge at acceptere tingenes tilstand.
For fora som Gearfreak, Aage, Soundcheck, Thegearpage, gearslutz osv, bliver formet som de brugere der bruger det. De få spilleregler der er sat op på et forum som dette, er helt basale, og har i praksis ringe indvirkning på den måde som tingene fungere på. Ergo de bruger som bruger det bestemmer hvordan det skal være.
Og igen hvis du så ikke kan lide den måde som åbenbart langt de fleste kan, så har du igen 3 valg, som nævnt overfor.

"NB - det er sagt som ganske almindelig bruger som godt kan lide at tingene ikke er som på aage.dk"

Og til sidst vil jeg bare lige minde om det "gamle" gearfreaks slogan: "Gearfreak - Et alternativt gearforum"
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Nordkorea ... [/quote]

Der sker jo rent faktisk, at du siger noget fornuftigt :-)

Om jeg så vil feje dem ind under kategorien "bindegale tosser"..? Jeg tror måske nok, at jeg ville vælge lidt andre ord. Men nedtur er det ihvertfald!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
NN2: Sne ... hold det nu ovre i Jylland ... for pokker ... :thumbdown:[/quote]

Vi har ikke fået noget her, og det vildeste, jeg har hørt om er 10 cm, bortset fra de steder, hvor det fyger sammen. Men det forhindrede da ikke TV2-nyhederne i at kalde det "snekaos i Jylland". Man kan undre sig over, hvad det var, der skete i Februar, hvis det her er kaos???

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

Her på "mine koordinater" er der faldet noget der ligner 15 cm sne. Ikke at det er kaotisk - blot glat, men når indtil flere af de lastbiler, busser og personbiler, der skulle mod Ålborg i morges, så har "glemt" at få ordentlige dæk på, så går det åbenbart galt :crazy:
Jeg måtte opgive at komme på arbejde, da hovedvejen var spærret af de ovenfor nævnte køretøjer, der ikke kunne forcere bakkerne så de derfor blandt andet måtte en tur i grøften :s hock:

Mvh Jan

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="JSThomsen"]Her på "mine koordinater" er der faldet noget der ligner 15 cm sne.
[/quote]
Øv, nedtur at bo inde i byen. Jeg elsker sne!
See you in heaven if you make the list

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="JSThomsen"]Her på "mine koordinater" er der faldet noget der ligner 15 cm sne. Ikke at det er kaotisk - blot glat, men når indtil flere af de lastbiler, busser og personbiler, der skulle mod Ålborg i morges, så har "glemt" at få ordentlige dæk på, så går det åbenbart galt :crazy:
Jeg måtte opgive at komme på arbejde, da hovedvejen var spærret af de ovenfor nævnte køretøjer, der ikke kunne forcere bakkerne så de derfor blandt andet måtte en tur i grøften :s hock:

Mvh Jan[/quote]

Jo, men 10 eller 15 cm. Hvis det skal kaldes kaos så går der for meget inflation i sproget. Sidste vinter fik vi en meter på to dage. Så kan vi begynde at finde store ord frem. Det her er bare snevejr med de sædvanlige følger...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jah, det lader til, at der er gået lidt over-simplificering i udviklingen fra tørvejr til snestorm. Det er som om, at der er blevet ofret en nuance eller to i jagten på sensationen..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Stevi"][quote="JSThomsen"]Her på "mine koordinater" er der faldet noget der ligner 15 cm sne.
[/quote]
Øv, nedtur at bo inde i byen. Jeg elsker sne![/quote]

Skal vi bytte ;) Du må gerne få det jeg har skovlet væk fra min indkørsel ;) :D
Mvh Jan

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="JSThomsen"][quote="Stevi"][quote="JSThomsen"]Her på "mine koordinater" er der faldet noget der ligner 15 cm sne.
[/quote]
Øv, nedtur at bo inde i byen. Jeg elsker sne![/quote]

Skal vi bytte ;) Du må gerne få det jeg har skovlet væk fra min indkørsel ;) :D
Mvh Jan[/quote]
Bring it on :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Jeg elsker at Danmark går på den anden ende, så snart det første snefnug bliver liggende på jorden. I morges havde det måske sneet i Århus i et par timer, og der lå sgu ikke meget mere end et par centimeters sjap på vejene. Alligevel tog busturen til skolen, som normalt kan klares på et kvarter, godt over 1 time.

Man skal ikke mange hundrede kilometer mod nord nordøst, før dagens "besværligheder" ville blive rynket groft på næsen af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen