Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

22 grader her, dog også vindstille.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ihvertfald for varmt til at være på arbejde...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Tog bilen uden tag på arbejde. Og glemte solcreme. Nu har jeg helt røde arme og hvide overarme og skuldre. Det ser jo bare flot ud!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]NN: Tog bilen uden tag på arbejde. Og glemte solcreme. Nu har jeg helt røde arme og hvide overarme og skuldre. Det ser jo bare flot ud![/quote]

Farmer Brown.. Det skulle da nok kunne give lidt Streeet Cred på Struer egnen..?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="MacG"][quote="Turtle"]NN: Tog bilen uden tag på arbejde. Og glemte solcreme. Nu har jeg helt røde arme og hvide overarme og skuldre. Det ser jo bare flot ud![/quote]

Farmer Brown.. Det skulle da nok kunne give lidt Streeet Cred på Struer egnen..?[/quote]

Sikkert, men der er sgu' ikke meget fedt ved en farmer tan, når man for det meste fiser rundt i ærmeløse T-shirts...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: At sidde og installere den nye Dimarzio humbucker from hell, og mit nye sæt Planet Waves tuners, strenge op, og finde ud af at det er et af de berygtede sæt der bare ikke vil holde fast på H og lys E strengene. Æv. Nu har jeg skrevet til Planet Waves, og håber de finder en løsning til mig.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Har lige præsteret at få en stor rift henover min venstre brystvorte.. FOR %&#&¤% hvor gør sådan noget bare NAS!!! :o :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jacob"]NN: Har lige præsteret at få en stor rift henover min venstre brystvorte.. FOR %&#&¤% hvor gør sådan noget bare NAS!!! :o :( [/quote]
Var hun sød? :D
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"][quote="Jacob"]NN: Har lige præsteret at få en stor rift henover min venstre brystvorte.. FOR %&#&¤% hvor gør sådan noget bare NAS!!! :o :( [/quote]
Var hun sød? :D [/quote]
Åbenbart ikke :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="Telemaster"][quote="Jacob"]NN: Har lige præsteret at få en stor rift henover min venstre brystvorte.. FOR %&#&¤% hvor gør sådan noget bare NAS!!! :o :( [/quote]
Var hun sød? :D [/quote]
Åbenbart ikke :lol:[/quote]

Kinky er også okay.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af eitreach »

NMFGPN: Paypal!
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="eitreach"]NMFGPN: Paypal![/quote]

Now mega fucking giga pikke nedtur?

NN: en af mine højtalere har været i kamp med min kat.. kan man skifte membran på sådan en fætter (højtaleren altså, for katten ligger pt med skelettetud hevet ud af bagdelen)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="MacG"][quote="Turtle"]NN: Tog bilen uden tag på arbejde. Og glemte solcreme. Nu har jeg helt røde arme og hvide overarme og skuldre. Det ser jo bare flot ud![/quote]

Farmer Brown.. Det skulle da nok kunne give lidt Streeet Cred på Struer egnen..?[/quote]

Sikkert, men der er sgu' ikke meget fedt ved en farmer tan, når man for det meste fiser rundt i ærmeløse T-shirts...[/quote]

Tjah, ellers kan du jo henkaste det, som et relicjob, og dermed gøre det meget dyrt og eksklusivt :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

AH^DK
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AH^DK »

[quote="Turtle"]NN: Det er alt for varmt![/quote]
Nej!

Enhver undskyldning for at jeg kan lufte mine tennis shorts er nice. Seriøst, denne her sommer er for nice.

:mrgreen: :mrgreen:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Telemaster"][quote="Jacob"]NN: Har lige præsteret at få en stor rift henover min venstre brystvorte.. FOR %&#&¤% hvor gør sådan noget bare NAS!!! :o :( [/quote]
Var hun sød? :D [/quote]

Haha :lol: :clap:

Ville næsten ønske der lå en fræk historie bag, desværre handler det mere om klodsethed (stavehat?)... :roll:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="AH^DK"][quote="Turtle"]NN: Det er alt for varmt![/quote]
Nej!

Enhver undskyldning for at jeg kan lufte mine tennis shorts er nice. Seriøst, denne her sommer er for nice.

:mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja bare du ikke flasher, så er det fint med mig!



;)
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasser »

NN: Amin Jensen... Damn det er elendig komik.

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Martin60 »

NN: Myg

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

NN: Klip med Jon Dahl på TV2 efter exit ved VM. Han klynker over, at TV2 sikkert vil lave personlig hetz, da han har haft én afslutning ved VM, der kunne være bedre!!!! En offensiv spiller, der ikke har scoret i over to år og brænder mange (store) chancer under en slutrunde må vel forvente, at der bliver kigget lidt kritisk på ham... Ynk ynk - vedkend for dælan da, at det ikke var godt nok spillet/afsluttet i stedet for at tage en offerrolle...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Torben"]NN: Klip med Jon Dahl på TV2 efter exit ved VM. Han klynker over, at TV2 sikkert vil lave personlig hetz, da han har haft én afslutning ved VM, der kunne være bedre!!!! En offensiv spiller, der ikke har scoret i over to år og brænder mange (store) chancer under en slutrunde må vel forvente, at der bliver kigget lidt kritisk på ham... Ynk ynk - vedkend for dælan da, at det ikke var godt nok spillet/afsluttet i stedet for at tage en offerrolle...[/quote]

Jeg har givet op mht. det danske landshold.. Hvis de får en ny træner, en massiv udskiftning og en bedre arbejdsmoral, så vil jeg måske støtte dem igen..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen