Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

NN: weekendens samlede program gjorde, at jeg var nødt til at droppe koncerten med Mark Lanegan i går. Øv!

send fra en smart telefon

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Det var dog utroligt, hvor svært det skal være at være flink. Jeg har samlet noget for gammelt og for småt tøj, og det vil jeg selvfølgelig gerne smide i en af de containere, som giver tøjet videre til fattige mennesker rundt om i verden. Nu ved jeg ikke, hvor disse containere står i Aalborg, så jeg ville finde den nærmeste via de respektive organisationers hjemmeside. Det kan man så ikke. Deres hjemmesider har ganske vist noget en funktion eller et link til "din nærmeste container", men det virker bare ikke. Når nu det er velgørenhed, så skulle man tro, at de havde gjort det så let som overhovedet muligt. Nå, jeg må ud at lede.

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af morfarpåsofaen »

NN: Hele processen når man har noget brugt grej til salg på dba.. En ok guitar til 500 kr. f.eks... Min tillid til menneskehedens fremtid var bare større inden internettet blev populært.. :(

Ib P.
13 timer siden.
Hejsa Lyder den godt? Mvh Ib

Teddy P.
Sælger
4 timer siden.
Hejsa. Ja det synes jeg. Kroppen har fin resonans, og SD pickuppen lyder super. Bruger den bare ikke.

Ib P.
4 timer siden.
Vil den være god til Blues, Rock & Metal

Teddy P.
Sælger
4 timer siden.
Blues og rock går fint.. Metal - måske for nogle, men jeg ville vælge en dyrere guitar.

Ib P.
4 timer siden.
Okay ... Så bruger jeg bare en af mine andre som jeg har

Ib P.
4 timer siden.
Til Metal

Teddy P.
Sælger
4 timer siden.
Ok

Ib P.
3 timer siden.
Vil den være god til Level 42 Brit Funk/Rock

Teddy P.
Sælger
3 timer siden.
Ja det tror jeg helt klart.

Ib P.
2 timer siden.
Fedt hvordan er halsen?

Teddy P.
Sælger
20 minutter siden.
Den er forholdsvist flad og smal, ok hurtig hals. Båndene er fine.

Ib P.
19 minutter siden.
Fedt

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Peter C »

Haha, hold kæft noget lort!

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af morfarpåsofaen »

Seneste update:

Teddy P.
Sælger
36 minutter siden.
Er du interesseret i at købe guitaren?

Ib P.
31 minutter siden.
Måske

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det salg kører bare på skinner :)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Han skal lige vide lidt mere, inden han rigtigt er interesseret - og så begynder han at prutte om prisen!

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af morfarpåsofaen »

Jeg har faktisk også en Toyota Aygo til salg, til en pris der ligger noget under gennemsnittet på bilbasen. Der har vel været 10 henvendelser der har været spild af tid indtil videre. Det har taget masser af tid, og jeg har travlt til dagligt.

Særligt een fyr har jeg snakket med 3 gange a ca. 1 time pr. gang. Han lagde ud med at forhandle prisen, derefter spørge ind til detaljerne, for så at forhandle prisen endnu en gang. Til sidst accepterede JEG et tilbud han gav - manden havde stadig ikke set eller prøvet bilen. Så gav han sig til at forhandle prisen IGEN. Forlangte jeg skulle levere bilen, betale omregistrering bla. bla. Han stolede heller ikke på at bilen var betalt, og dermed uden pant - selvom det kan ses i bilbogen. Bilen var oprindeligt slet ikke finansieret igennem banken, men han havde krav om at mødes med mig i min bank, for at min rådgiver åbenbart skulle sige god for mig som sælger? Dette ifølge ham for at jeg ikke brugte checken han kom med "på hvad som helst"??
Han lovede mig mange gange at der fandtes mange andre bedre tilbud på markedet, og at han bare kunne købe ved en forhandler til samme pris.. Alligevel hang jeg på ham igen og igen, og måtte bruge oceaner af tid på hans spørgsmål - han var jo interesseret og det "er købers marked"..

Den slags mennesker skulle skydes med lunken lort. Jeg endte med at blive så irriteret at jeg sagde til ham, at han var en irriterende og besværlig type som jeg slet ikke gad sælge min bil til. Det blev han enormt fornærmet over.

Jesus Christ..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Han kan da være ligeglad med, hvad du bruger pengene til.

Jeg havde ikke holdt så længe, som du gør... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af morfarpåsofaen »

[quote="Sasha"]Han kan da være ligeglad med, hvad du bruger pengene til.

Jeg havde ikke holdt så længe, som du gør... :-)[/quote]
Jeg er med på at man ikke skal lade sig fuppe, men et minimum af tillid er desværre nødvendigt hvis man vil købe en brugt bil. Han var inde på, at så måtte jeg jo have lånt pengene til at indfri bilen i banken, og at banken derfor måtte have pant i bilen. Et nej fra min side var ikke nok, og en tinglysning af pant i bilbogen mente han jeg kunne have fusket med.. (ok..) Så det eneste rigtige var at mødes med min bankrådgiver.. Trods at jeg ikke skylder en krone til min bank.

Jeg holdt ud længe ja, men vi er nogle få der lige giver 5 % ekstra af os selv, for at holde hjulene i gang i DK.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Engang imellem er der bare hjul, som er så eksede, at det ikke kan betale sig at bruge energi på at forsøge at rette dem op...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Jeg er godt nok imponeret af din tålmodighed...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Har fået mig sådan en Nexus 7 tablet på arbejde fordi jeg skal teste noget android-hejs. Hold da op noget bras. Det kan godt være, at Android er et fedt system, men det bliver svært at overbevise mig, hvis det her skulle være det fedeste device, man kan få med det på - der skulle sidde det vildeste pis af en processor i, og så kan man ikke engang scrolle tekst på en skærm uden at det hakker. Jeg er faktisk lidt rystet over, at den er så ringe med alt det hype, jeg havde læst om den - den er jo blæst op til at skulle konkurrere mod iPad mini. Sådan en har jeg også, og det er da som at sammenligne en Lada med en Bentley.

Her troede man, at man fik nyt legetøj og så er den slet ikke sjov at lege med :(

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: En gennemgang af Telen belyste nogle kedelige hakker forskellige steder på halsen. Ikke noget der forringer spilbarheden markant, men stadig ærgerligt.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg har trukket nitten i vores redaktionelle praktikantrokade og skal tilbage til Hjørring de sidste seks måneder af min praktik. Det er jeg ikke helt tilfreds med og har luftet min kritik for de ansvarlige, som dog ikke ville "give lorten videre til en anden". Så er det jo nemmere at lade den ligge hos mig.

NA: Jeg regner med at kunne bruge min utilfredshed som argument, så de som et plaster på såret alligevel sender mig til Nibe Festival eller Roskilde, selvom det har absolut intet at gøre med min kommende redaktion. Derudover forventer jeg bestemt at kunne fortsætte med at anmelde albums og koncerter.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hov hov. Hjørring er verdens navle... ;)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Michael Vajhøj"]Hov hov. Hjørring er verdens navle... ;)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk[/quote]

Bare omme på den anden side af ryggen og lidt lavere...

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

:D


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Starcaster »

NN: Apples censur af Hippie bøgerne! :(

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Michael Vajhøj"] :D


Sent from my mønttelefon using TapaTalk[/quote]

Jeg er jo fra Frederikshavn, så jeg ved nok...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen