Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

[quote="AnotherDan"]Det lyder unægtelig meget som et problem med dysserne...

Har du en følelse af at motoren går meget ujævnt i tomgang?[/quote]

Når motoren ellers kommer rigtigt i gang, så kører bilen upåklageligt, så vidt jeg kan bedømme, bortset fra det med, at koblingen nok er slidt.

Bilen kører i dag, og der har ikke været nogen problemer.
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"][quote="AnotherDan"]Det lyder unægtelig meget som et problem med dysserne...

Har du en følelse af at motoren går meget ujævnt i tomgang?[/quote]

Når motoren ellers kommer rigtigt i gang, så kører bilen upåklageligt, så vidt jeg kan bedømme, bortset fra det med, at koblingen nok er slidt.

Bilen kører i dag, og der har ikke været nogen problemer.[/quote]

Det er nok ikke dysserne...De findes mest i Danmark, og er sjældne i Koreanske biler:

Billede ;)

Jeg kunne ikke dy mig.. :D Men nu skal jeg nok dysse ned.

Ta´hen til din fætter og lad ham kigge på den.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

hehe ja ok.
jeg er enig i det er er noget nemmere at lade din fætter diagnosticere og behandle :D
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det er rigtigt - men jeg må indrømme, at jeg synes, jeg har fået meget ud af jeres input, og jeg tror, det kan lede os på rette spor. Fætteren bor helt nede ved Køge og har ikke lige alle reservedele liggende, så det er rart, hvis man har en ide om diagnosen på forhånd.

Men vi dysser bare diskussionen ned herfra ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="AnotherDan"]Det lyder unægtelig meget som et problem med dysserne...

Har du en følelse af at motoren går meget ujævnt i tomgang?[/quote]

I så fald kan jeg anbefale at hælde en flaske Redex på den. Det gjorde jeg i går, på Mitzi, og det gjorde underværker. Før kørte den ujævnt i tomgang, accelererede i tilfældige "nøk", lavede tikke-lyde i motorrummet, der næsten overdøvede musikken i kabinen, m.m., og nu kører den som en mis :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Du er sikker på, at det ikke var Red Bull, du hældte på den..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: at købe en TC classic 450 for to dage senere at se prisen falde på en RH450 til 1000 kr mere end classicen... øv.

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: Mine forældre er gået fra hinanden.
:)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

Så er min nedtur sgu ret ligegyldig. Det er fandeme trist at høre scorpe.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Scorpe"]NN: Mine forældre er gået fra hinanden.[/quote]

Av. Det er sgu et los i røven, der kan mærkes. Hvis man overhovedet kan se noget positivt i situationen, er det vel, at når de er kommet til den beslutning, så er de bedre hver for sig end sammen - også for resten af familien. Men stadigvæk: av.
So many assholes, so few bullets

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

Det er jeg sgu ked af at høre. Jeg håber for dig at de kommer til at bo ikke langt fra dig.. Da mine forældre gik fra hinanden da jeg var 7 boede jeg med min mor på Lolland, mens min far boede i nærheden af Thisted! Hvilket betød meget få besøg om året..

Thumbs up til Telemaster's indlæg!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

nowpis- Købte 2 blue alnico fra watfordvalves for en måned siden.Spiller 2 timer og tror det er voxen der er død.men doktoren siger nu at det er den ene højtaler der er røget.
Skriver en mail til watford ,som svarer at celestion kun dækker hvis det er en fabrikations fejl og jeg skal sende den over og betale for at få den sendt hjem igen.Celestion vil så kigge på den og afgøre om det er dem eller mig den er gal med.Det er så problemet med at købe i udlandet ,men med de priser de vil have for dem i danmark har man vel næsten ikke noget valg.Så alt i alt noget pis. :evil:
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Når Bulldog´en beslutter sig for at lægge en pølle, som fordeler sig sådan, at ca. 2/3 lander på gulvet i ens arbejdsværelse, og den sidste 1/3 formfuldendt læner sig opad siden på ens Roger Mayer Octavia... :-)

Bonus-nedtur: Når man efter ihærdig indsats med gulvspand mm. via en blød fornemmelse under ens éne fod kan konstatere, at den sidste smule røvrosin er landet ude på trappen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Petunia »

[quote="Sasha"]NN: Når Bulldog´en beslutter sig for at lægge en pølle, som fordeler sig sådan, at ca. 2/3 lander på gulvet i ens arbejdsværelse, og den sidste 1/3 formfuldendt læner sig opad siden på ens Roger Mayer Octavia... :-)

Bonus-nedtur: Når man efter ihærdig indsats med gulvspand mm. via en blød fornemmelse under ens éne fod kan konstatere, at den sidste smule røvrosin er landet ude på trappen...[/quote]

Det sidste ville have været en totalt sanselig nydelse med bare fødder - op imellem tæerne! Uha uha! :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det VAR i bare fødder, thank you very much!

Omend det var min hæl, der måtte holde for. Og jeg er trods alt ikke så mølædt endnu, at der er huller i dén... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har ikke haft en guitar mellem hænderne i 2 måneder. Siden jeg startede som selvstændig er der kun et par gange blevet tid til at sidde og nørde lidt musik og der er det blevet bassen, jeg har leget med. Og det band, vi så småt var ved at få gang i, det har jeg måttet droppe helt...

Det der fritid var nu alligevel lidt rart at have, mindes jeg nu :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Tog et nosedive fra cyklen engang i nat, som resulterede i en flænge i hagen, der ikke vil stoppe med at bløde. Ikke styrtblødning, eller noget, men bare en lille smule hele tiden. God dammit ...

NA: Det må så være konfirmationen af min beslutning om ikke at cykle, når jeg er fuld.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

nn- Besluttede mig for at drøne til århus for at hente en amarhyll ved orkestergraven ,da jeg mangler et mini board til de få pedaler jeg bruger til blues og rock
Butikken var lukket pga sygdom som selvfølgelig ikke er fedt for den som er syg.Men jeg regnede med at de var mere end en ansat i dette firma(har´ikke været der før)
NN 2 - tog over til den butik hvor jeg plejer at handle ,men det er da efterhånden meget langt mellem noget der tænder mig på lager der.

Na- Ja så det ender med at man ikke gider fysiske butikker igen og begynder at bestille det hele på nettet.(det er sikkert også det de håber på i butikkerne ,men så bliver det fra tyskland eller england)
Så kan de lære det :s hock:
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det er nu vist kun om lørdagen, at bemandingen er nede på én mand.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Det er nu vist kun om lørdagen, at bemandingen er nede på én mand.[/quote]


Det kan så undre mig at den syge ikke har kaldt en afløser på arbejde.Nå men skide være med det.
Det er bare lidt træls at køre så langt for ingen verdens nytte ,og jeg er lige tændt på at få begge mine boards klargjort til sommerens jobs.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen