Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Stevi"]
Jeg er sikker på at Swamp først prøvede at smide bæstet i toilettet, men det er ganske svært når den spænder over kummen med benene...[/quote]

hehe good one...
Bah

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg skulle bare af med kræet og det kunne ikke gå hurtigt nok, desuden var den nok alligevel stukket af ved egen hjælp hvis jeg var gået igen.
Uheldigt den skulle fra restauranten(jeg er ikke 100 % sikker på den kom derfra men det er dog nærliggende) og ind i min lejlighed.
Den kunne vel ligeså godt have gået ud en anden vej.
Jeg er sikker på den ikke levede ret længe.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]
Hehe ... nej, jeg godt se, at man jo er nødt til at skaffe sig af med den (eller øjeblikkeligt flygte ud af landet for bestandigt, som jeg nok havde gjort), men man må vel ikke lukke glubske rovdyr ud, bare fordi man ikke selv gider have dem rendende? [/quote]

Nu er en fugleedderkop jo hverken "glubsk" eller farlig for mennesker. Der lever endda fugleedderkopper i Danmark.

[quote="GodSpeedDK"]
Havde det været en krokodille eller en puma, var den da ikke gået, er jeg sikker på. [/quote]

Helt enig - pokkers besværlige at sætte en glasskål hen over og en a4 mappe er helt sikket alt for lille.

[quote="GodSpeedDK"]Ville det rigtige ikke være, at ringe til et dyrehospital/zoologisk have/Falck/skadedyrsbekæmper/noget i den stil?[/quote]

For at være lidt seriøs. Så er det nok smartest at kontakte zoo i første omgang. "Min edderkop er større end jeres!" burde skubbe til deres naturlige jalousi. Og med mindre man er i stand til at genkende de ca. 900 arter af fulgleedderkopper (*WIKI-info), så findes der en masse andre edderkopper, der kan ligne fugleedderkopper, og som modsat fugleederkopper er skide giftige :P

Om den overlever eller ej kan man jo kun gisne om. Det er en kendt ting, at mange havnebyer +opland rundt omkring i Europa - specielt havnebyer, der har været destination for fragtskibe fra eksotiske lande gennem mange hundrede år, kan opvise en meget spændende biologisk mangfoldighed - direkte importeret via lasten på diverse skibe - alt fra bananer til eksotisk træ og meget andet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
Om den overlever eller ej kan man jo kun gisne om. Det er en kendt ting, at mange havnebyer +opland rundt omkring i Europa - specielt havnebyer, der har været destination for fragtskibe fra eksotiske lande gennem mange hundrede år, kan opvise en meget spændende biologisk mangfoldighed - direkte importeret via lasten på diverse skibe - alt fra bananer til eksotisk træ og meget andet.[/quote]

Jeg har arbejdet på et savværk og når vi fik træ hjem fra mere eksotiske destinationer fandt vi ofte både kæmpemæssige edderkopper og skorpioner. De kunne have overlevet i månedsvis i Danmark uden problemer. Vi slog dem som oftest ihjel med en skovl. Med mindre, vi lige var i humør til at indfange dem og sætte dem ind til pigerne på kontoret :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Det er jo ikke lige sådan at fange en edderkop (man skal ikke se videoen, hvis man lider af decideret araknofobi):

[youtube]bRV4d9LCawU[/youtube]

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]Det er jo ikke lige sådan at fange en edderkop (man skal ikke se videoen, hvis man lider af decideret araknofobi):[/quote]

Fuck me. :s hock:

Men jeg kan godt lide, at den lige skal cirkles ind med en rød ring. Som om man lige overser den. :lol:

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pickles »

Jeg så IKKE videoen. :s hock:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pickles"]Jeg så IKKE videoen. :s hock:[/quote]

Jeg læste overskriften, så still-billedet ... og får ikke sovet de næste par døgn :o

Damn you, Barf!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Sov faktisk godt i nat. Måske jeg lige skal se den video hver aften til sengetid. :-)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]Sov faktisk godt i nat. Måske jeg lige skal se den video hver aften til sengetid. :-)[/quote]

Og hermed er det konstateret at Hans lider af araknofili..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]

Og hermed er det konstateret at Hans lider af araknofili..[/quote]

Det er vel tættere på araknonarkolepsi hr. Doktor? :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Altså jeg fjerner gerne videoen, hvis det er for meget for folk? Overskriften er lige kreativ nok, det handler sådan set bare om, at faderen vil fange edderkoppen i en plasticskål, men det fejler, og edderkoppen ryger på gulvet, hvorefter der opstår vild panik. Men det er også en kæmpe satan jo.

Anyways, sig lige til, hvis den skal væk, ikke?

NN: Praktiksøgning er ikke synderligt sjovt, når man er journaliststuderende. Halvanden måneds stress munder ud i en onsdag formiddag, hvor 300 søgende kæmper for at få fingre i 250 pladser, og det hele kommer på plads i løbet af ca. en time. Det hedder ikke panikdag uden grund.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]

Anyways, sig lige til, hvis den skal væk, ikke?
[/quote]

Ro på. Man bestemmer jo selv, om man sætter den til at afspille. Desuden skal man jo møde sin frygt. :P

Spørgsmålet nu er jo, om GodspeedDK's kældergæst kan måle sig med den på videoen? FLASH! :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Barf"]

Anyways, sig lige til, hvis den skal væk, ikke?
[/quote]

Ro på. Man bestemmer jo selv, om man sætter den til at afspille. Desuden skal man jo møde sin frygt. :P

Spørgsmålet nu er jo, om GodspeedDK's kældergæst kan måle sig med den på videoen? FLASH! :D [/quote]

Tænkt dig lige om, Hans. Jeg kan jo ikke tage billeder af den, når jeg ikke tør gå ned til den :crazy:

:P

Desuden var fruen dernede i går, og hun kunne ikke se noget, dér hvor jeg havde beskrevet den skulle være ... så nu tør jeg SLET ikke gå derned!

@Barf: En halv menneskealder med internet til rådighed har lært mig, at hvis man er i tvivl om, om man har lyst til at se hvad der gemmer sig bag et link, skal man ikke klikke på det. Det gælder bl.a. videoer med folk der står på skateboard, påfaldende "kedelige" videoer, og videoer med div. dyr og overskrifter som "OMG!!WTF!!!", osv. Så no worries, jeg lader bare være med at klikke på linket :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Lad bare videoen blive.
Som Hans siger man skal møde sin frygt.
Jeg havde også araknofobi inden jeg fangede bæstet, nu er det ikke så galt længere.
Jeg havde højdeskræk indtil jeg sprang ud af et fly med faldskærm på ryggen.
Så Mikkel : Gå ned i kælderen og se din frygt i øjnene, når først du har overvundet den, har du det meget bedre.
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]
Så Mikkel : Gå ned i kælderen og se din frygt i øjnene, når først du har overvundet den, har du det meget bedre.
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Nice try ... :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Men hvordan kan man blive ved med at være bange for noget, som man godt ved, ikke er farligt? Det gen har jeg heldigis ikke. Det eneste, jeg rigtigt er bange for, det er kvinder...

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Turtle"]Men hvordan kan man blive ved med at være bange for noget, som man godt ved, ikke er farligt? Det gen har jeg heldigis ikke. Det eneste, jeg rigtigt er bange for, det er kvinder...[/quote]

Det ligger vel i begrebet "fobi" - som (hvad jeg har ladet mig fortælle) er frygt for noget, som reelt ikke er farligt. For eksempel findes der en fobi for at flyve i fly, men ikke en fobi for det modsatte - at holde op med at flyve.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"]
Så Mikkel : Gå ned i kælderen og se din frygt i øjnene, når først du har overvundet den, har du det meget bedre.
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Nice try ... :D [/quote]
No... Try not.
Do... or do not.
There is no try. ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At have lænset 4200 kr. for et sæt rør, og det éne så er defekt...

Jo-jo, der er vel én eller anden form for garanti på dén slags nyproduceret stads. Men det bliver uvægerligt noget bøvl at skulle slås med en forhandler i Spanien, som solgte dette sidste sæt, han havde liggende, til "en favorabel pris"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen