Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

[quote="CobraPizza"]

Kattes penis er udstyret med en slags modhager der i princippet flår hun-katten op indvendigt undersamleje.. det er vel så også overgreb? At opdrætte dyr til mad er i min verden ok, og nej selvfølgelig skal de ikke behandles dårligt, men det er en anden diskussion i min verden. Det med at prostitueret en orangutang/ko/hund/kat/andre ting der er tvunget til samleje, er i min verden et udtryk for hvor fucked up menneskeracen er.. At lave dyr på en måde der er meget lig det der foregår i naturen (altså inseminering foretaget af en dyrelæge), så vi kan få mad på bordet er da fint. Du kan ikke sammenligne systematisk seksuelt misbrug og inseminering, for der ligger to vidt forskellige tanker og metoder bag.[/quote]

Den Danske Ordbog definerer overgreb således: fysisk eller psykisk krænkelse af en svagere eller værgeløs part eller af dennes rettigheder; voldelig eller respektløs fremfærd mod nogen

Hvis man lænker sin datter til radiatoren, stikker et plastrør op i skeden på hende og sprøjter sæd derop så bliver folk mopsede og man er en syg stodder.

Gør man det samme med en gris så er det pludselig ok, for koteletter på tilbud er jo en menneskeret..

At tvanginsemination og voldtægt ikke er præcis det samme kan vi godt blive enige om, men hvis man holder et dyr i fangenskab og udøver bare én af delene (tvanginsemination eller voldtægt), så har man i min bog begået et overgreb, uanset tankerne der ligger bag. At du så mener det er huhej dejligt så længe der kommer kamsteg ud af det er i min verden et udtryk for hvor fucked up menneskeracen er...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg kommer 1 gang månedligt et sted hvor der bliver insimineret heste, jeg er ikke engang sikker på at hopperne føler sig "misbrugt" og de mennesker der gør det synes da slet ikke det er noget seksuelt.
Iøvrigt skal man ikke sige ja tak, hvis man bliver spurgt om man vil have mælk i kaffen. :P

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Kallum"][quote="CobraPizza"]

Kattes penis er udstyret med en slags modhager der i princippet flår hun-katten op indvendigt undersamleje.. det er vel så også overgreb? At opdrætte dyr til mad er i min verden ok, og nej selvfølgelig skal de ikke behandles dårligt, men det er en anden diskussion i min verden. Det med at prostitueret en orangutang/ko/hund/kat/andre ting der er tvunget til samleje, er i min verden et udtryk for hvor fucked up menneskeracen er.. At lave dyr på en måde der er meget lig det der foregår i naturen (altså inseminering foretaget af en dyrelæge), så vi kan få mad på bordet er da fint. Du kan ikke sammenligne systematisk seksuelt misbrug og inseminering, for der ligger to vidt forskellige tanker og metoder bag.[/quote]

Den Danske Ordbog definerer overgreb således: fysisk eller psykisk krænkelse af en svagere eller værgeløs part eller af dennes rettigheder; voldelig eller respektløs fremfærd mod nogen

Hvis man lænker sin datter til radiatoren, stikker et plastrør op i skeden på hende og sprøjter sæd derop så bliver folk mopsede og man er en syg stodder.

Gør man det samme med en gris så er det pludselig ok, for koteletter på tilbud er jo en menneskeret..

At tvanginsemination og voldtægt ikke er præcis det samme kan vi godt blive enige om, men hvis man holder et dyr i fangenskab og udøver bare én af delene (tvanginsemination eller voldtægt), så har man i min bog begået et overgreb, uanset tankerne der ligger bag. At du så mener det er huhej dejligt så længe der kommer kamsteg ud af det er i min verden et udtryk for hvor fucked up menneskeracen er...[/quote]

Så hvis man lod en orne gøre det, var det ok?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Det tager jo for lang tid, for bagefter vil soen pussenusse og ornen lægger sig til at sove. :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Lige meget hvor kritisable forholdene i dansk landbrug (og de er så sikkert meget værre andre steder) end er, så synes jeg ikke, at man skal kneppe orangutanger - hyklerisk eller ej!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Man skal i det hele taget ikke kneppe dyr.
I øvrigt er orangutang'en den klogeste af alle aber, så den har nok vidst hvad der foregik.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Ja, ifølge udsendelsen blev den ihvertfald efterfølgende meget skræmt, når mænd forsøgte at nærme sig den...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Jolle"]

Tro nu ikke at jeg er imod ytringsfrihed, men jeg er imod folk som skriver ting der ikke passer eller folk som skyder andre mennesker ting i skoene uden at have noget at skyde med.[/quote]

Og alligevel er du på guitar/grej-fora? :D

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Virus på computeren, Google Chrome er inficeret med zbot. GODDAMMIT !!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]NN : Virus på computeren, Google Chrome er inficeret med zbot. GODDAMMIT !!![/quote]

Det er måske en "false negative"!!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.microsoft.com/security/porta ... rity/porta ... mmary_link</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.google.com/support/forum/p/C ... /forum/p/C ... f001&hl=en</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.google.com/support/forum/p/C ... /forum/p/C ... 02d7eed070</a><!-- m -->

Held og lykke.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Så det er MS der har "fucked up" ?

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Tak for hjælpen Hans. :thumbup: :thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Så lidt. :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: DBA mangler seriøst et Tonecontrol-filter.

Jeg er efterhånden tilbøjelig til kun at søge på private annoncer, men der kunne jo være noget interessant i nogle af de andre forhandler-annoncer, så i en perfekt verden ville det være rart, at man bare kunne sortere Tonecontrol's annoncer fra.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="GodSpeedDK"]NN: DBA mangler seriøst et Tonecontrol-filter.

Jeg er efterhånden tilbøjelig til kun at søge på private annoncer, men der kunne jo være noget interessant i nogle af de andre forhandler-annoncer, så i en perfekt verden ville det være rart, at man bare kunne sortere Tonecontrol's annoncer fra.[/quote]
+1, det er mega-dårlig stil af dem...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="GodSpeedDK"]
Jeg er efterhånden tilbøjelig til kun at søge på private annoncer, (...)[/quote]

Jeg slår ALTID forhandlerannoncer fra, hvis jeg kan se, at der er mere end et par stykker i min søgning. Jeg er på DBA for at finde brugte varer og ikke varer fra forhandlere.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"][quote="GodSpeedDK"]
Jeg er efterhånden tilbøjelig til kun at søge på private annoncer, (...)[/quote]

Jeg slår ALTID forhandlerannoncer fra, hvis jeg kan se, at der er mere end et par stykker i min søgning. Jeg er på DBA for at finde brugte varer og ikke varer fra forhandlere.[/quote]

Jooo ... men nogle forhandlere har jo også brugte varer :) Jeg bruger f.eks. også DBA til at danne mig et overblik over priser, og her er det jo meget godt at have forhandlernes priser med, til sammenligning.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN:

Bogen "Jimi Hendrix Gear" af Michael Heatley, købt på Vintageshowet. Flot bog med fine billeder i. Men hold da k..., hvor er der bare mange faktuelle fejl i!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Der er en eller anden muskel, der sidder i klemme under mit skulderblad og gør allerhelvedes ondt. Jeg kan ikke nå derom selv, så jeg må vente til jeg kommer hjem til fruen i aften og få hende til at trykke på den og få den løsnet.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

Prøv at knalde skulderen mod en dør eller væg. Det har jeg før haft succes med :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen