Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]ja[/quote]

Har du stadig samme telefonnummer?

Jeg ved nemlig at svigermor kommer til brunch i morgen, men så kunne det være jeg kunne kigge forbi efter det.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jep - nummeret er der samme - du ringer bare :)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Telemaster"][quote="kraen"][quote="Rasmus"]NN: Min eksterne harddisk er holdt op med at virke ved bare at ligge. :( Der er backup af alle mine sessions. De fleste ligger stadig på computeren, men langtfra alle. :( [/quote]

Det er derfor, at man også skal huske at tage en backup af sin backup - og helst have den ekstra backup liggende et andet sted sådan rent fysisk.[/quote]

http://heltnormalt.dk/truthfacts/2012/03/29[/quote]

Præcis!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN- Vi skulle have været igang for alvor idag med vores nye trio,da bassisten må melde fra pga sygdom.Muligvis kræft i bugspytkirtlen.Hvis
det er sandt så kommer han nok ikke til at spille mere. :(
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det lyder sgu ikke rart :(
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: Mit board trænger vist til et gevaldigt eftersyn. Her under aftenens koncert, kunne jeg konstatere, at hvis jeg prøvede at tænde min wah-pedal, gik strømmen til min delay pedal, der står i den anden ende af boardet. Og da delaypedalen bestemt ikke er true bypass gik al lyd, når det skete :( Jeg gider ikke sidde og lede efter sådan en fejl - ØV
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Hajfiskeri. Så kommer man hjem fra byen og tænder tilfældigvis for National Geographic, hvor de viser en udsendelse om den største makohaj, som nogensinde er fanget. En meget glad amerikaner (selvfølgelig) udrydder egenhændigt en hel art ved at nakke det bedste eksemplar for fornøjelsens skyld. Fy for helvede altså. Og samme eksempel kunne jo bruges om så mange andre dyrearter. Det er skammeligt.

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Lause »

NN: Fejl 40 som ødelagde 1. sæt i går.. Energien var på et historisk lavpunkt. Heldigvis gik 2. og 3. sæt bedre...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Det der med ikke at have en klejne, ikke noget arbejde, og meget helst skulle lave et pedalboard ud af ingenting.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Lause"]NN: Fejl 40 som ødelagde 1. sæt i går.. Energien var på et historisk lavpunkt. Heldigvis gik 2. og 3. sæt bedre...[/quote]

Jeg er bare glad for at mit højtalerkabel først gik i stykker, da jeg trak det ud af forstærkeren. Det havde været pænt træls ellers.

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

NN: Grejslæbning kl. halv seks om morgenen + skybrud = not very happy campers...

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten_Lyse »

NN: Grejslæbning, godt nok lidt før Thomas Rytter. Til gengæld var mit røret til bufferen i mit board stået af i 3. sidste nummer = skrat, hyl og ingen lyd. Ærgerlig showbreaker lige inden afslutningen. Oven i købe et fint gammelt Phillips rør.. Grrr..

Mvh;
Morten Lyse

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Tilbage på Hvidovre Hospital med Charlie (min nyfødte søn). Han har fået Gulsot og skal ligge i en lyskasse i 2 dage. Ville hellere tilbringe tiden derhjemme, men det er rart, at der er styr på tingene...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Flyveøglen »

NN: GLS! Jeg har den 18. juli sendt en guitar afsted med nævnte firma i forbindelse med en byttehandel. Den "forsvandt" så undervejs. Jeg har endnu ikke fået afklaring på erstatningsspørgsmålet fra deres side på trods af at der nu er gået 6 uger. Jesus det er træls.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: At vågne med feber i morges og skulle i øvelokalet med 2 bands - hvoraf den sidste lige er sluttet :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: 15-timers arbejdsdage i weekenden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: 10 timers tidsgrænse pr. måned på min Spotify-konto ... det har jeg ikke været ude for før. Og der er jo lige begyndt en ny måned (?).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="sørendybdal"]NN: 10 timers tidsgrænse pr. måned på min Spotify-konto ... det har jeg ikke været ude for før. Og der er jo lige begyndt en ny måned (?).[/quote]

Det er 10 timer på 30 dage, så det er ikke månedsbestemt. Men det har vist været der hele tiden for alle med gratis abonnement.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: TP Musikmarked er gået konkurs: http://gaffa.dk/nyhed/64095

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="K-P"]Det er 10 timer på 30 dage, så det er ikke månedsbestemt. Men det har vist været der hele tiden for alle med gratis abonnement.[/quote]

Hmm... jeg synes ikke jeg har lyttet mere end sædvanligt de sidste 30 dage ... men det må jeg jo have gjort ... Nå, jeg har heldigvis en anden konto med min arbejdsmail. Men så må jeg undvære mine playlister, øv ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen