Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Vi har hørt spotify non-stop hele weekenden. Det er det gratis abonnement med reklamer mellem hvert nummer.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

Kan man ændre sine kontoindstillinger? For jeg har nemlig undret mig over, hvorfor reklamerne pludselig forsvandt fra min konto ... så har jeg åbenbart bare fået kolera i stedet for ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Hvor lang tid har I haft spotify? For jeg mener, at de første par måneder efter oprettelse var uden nogen begrænsning.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Jeg brugte Spotify lige indtil den første reklame. Har ikke rørt det siden. Jeg har jo selv alt det musik, jeg vil høre - også alt det, som Spotify ikke har, så for mig er det lidt ubrugeligt.

Til gengæld vil jeg gerne have, at KODA og Copydan får fingeren ud og giver Apple lov til at lancere iTunes Match.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="kraen"]Jeg har jo selv alt det musik, jeg vil høre - også alt det, som Spotify ikke har, så for mig er det lidt ubrugeligt.[/quote]
Det er præcis min tilgang til Spotify - jeg har ikke behov for at have adgang til al musik, for jeg har nøje udvalgt min personlige musiksamling :-)
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Studiestart! Eller det vil sige: Studiestart er fedt! Dét at ens bærbare computer har hakket og spyttet lidt den seneste måneds tid, og nu har opgivet livet er fandme nedtur!
NN2: Dagen efter den bærbare har overgivet sig, er min stationære fandme også begyndt at skabe sig!
NN3: Synes ikke lige, jeg kan overskue at skulle anskaffe to nye computere. Eller, min økonomi kan overhovedet ikke overskue det! FML!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Kimling"]NN: Studiestart! Eller det vil sige: Studiestart er fedt! Dét at ens bærbare computer har hakket og spyttet lidt den seneste måneds tid, og nu har opgivet livet er fandme nedtur!
NN2: Dagen efter den bærbare har overgivet sig, er min stationære fandme også begyndt at skabe sig!
NN3: Synes ikke lige, jeg kan overskue at skulle anskaffe to nye computere. Eller, min økonomi kan overhovedet ikke overskue det! FML![/quote]

Kender det alt for godt! Min fire år gamle MacBook Pro døde i maj og nu har jeg været tvunget til at købe en my, da jeg lige er startet på arkitektskolen..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Kimling"]
NN3: Synes ikke lige, jeg kan overskue at skulle anskaffe to nye computere. Eller, min økonomi kan overhovedet ikke overskue det! FML![/quote]

Hvorfor dog også have 2 computere? Er det ikke passende med 1, der kan det hele?
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

NN1: Service på bilværksteder, som mener det er bedst med standardpriser på reperationer i stedet for timeafregning... Men, det er naturligvis bekvemt, at en mekaniker kan fakturere flere timer, end han er på arbejde.
NN2; Mangler en akustisk guitar nu min Collings er solgt og der er ikke meget lækkert til salg.
NN3; Den Martin 000-42 jeg havde på prøve i weekenden

Og nu må et par "Now optur" vist være på sin plads :-)
NO; Er alene hjemme med mine 3 dejlige børn - film, sofa og dyner :)
NO2; Der er snart Copenhagen Guitar show så mon ikke jeg kan finde en akustisk guitar der.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Morten M »

NO: Cubase demo i Odense.
NN: Mest synth i foredraget.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Torben"]
NO2; Der er snart Copenhagen Guitar show så mon ikke jeg kan finde en akustisk guitar der.[/quote]

Jeg kan da se, at Victor "Flatbush" Smith er listet op som udstiller. Så mon ikke det nok skulle være muligt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

[quote="Sasha"][quote="Torben"]
NO2; Der er snart Copenhagen Guitar show så mon ikke jeg kan finde en akustisk guitar der.[/quote]

Jeg kan da se, at Victor "Flatbush" Smith er listet op som udstiller. Så mon ikke det nok skulle være muligt... :-)[/quote]

Jo - det tror jeg ;) Glæder mig til at prøve dem...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det kan du roligt gøre!

Not cheap, though...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Allposters.com har ikke så forfærdelig godt styr på tingene. Jeg bestilte nogle plakater, og fik ordrebekræftelse og mail om forsendelse. Så skete der ikke noget, og efter de 10 hverdage, som de anfører, der må gå, kontakter jeg dem.
Får så aftalt med "Heidi", at de sender en ny pakke, og hvis jeg skulle modtage den første, så returnerer jeg bare den anden. Får så ingen bekræftelse på det, og nu har jeg lige fået en mail fra dem, hvor de fortæller, at de har modtaget min returnerede pakke men ingen information om, hvorvidt jeg vil have refunderet pengene eller en ny pakke. Kommunikation, kommunikation, kommunikation. Klap det med mig, Allposters!

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Scorpe »

NN: At det er så sindssygt dyrt at forsikre en bil inden man bliver 25 år.
Hvor har i jeres bilforsikring?
:)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Hos tryg gennem ingeniørernes fagforening. Jeg fik først bil, da jeg var over tredive, og det var også pissedyrt. Første bil skal åbenbart bare være absurd dyr.

Nogle bilmærker tilbyder meget billig forsikring, hvis man køber ny bil. Faktisk så billig, at det for mit vedkommende var tæt på, at jeg ville få bedre økonomi ud af at købe en ny bil frem for en brugt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Snake Boots »

Ang. bilforsikring, så har jeg talt med flere forsikringsselskaber, som alle havde samme budskab: Forsikring af første bil koster det samme (astronomiske beløb) uanset om man er 23 år eller 33år.

Hvis man har MC kan man købe den mindste/billigste nysynede MC (gerne på under 125ccm), få den svinebilligt forsikret, stille den i et skur 3år, derved opnå elite-mc-status som direkte overføres til bil!

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

det er så ikke alle forsikringsselvskaber du kan overføre mc ansinitet. til en bil forsikring har jeg erfaret....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="nerøs"]det er så ikke alle forsikringsselvskaber du kan overføre mc ansinitet. til en bil forsikring har jeg erfaret....[/quote]

Neeeej, jeg er også ret sikker på, at det er en røver, der muligvis var god nok, dengang ruder konge var knægt, men som forsikringsselskaberne har taget højde for, for længe, længe siden.

Om ikke andet, så tør jeg godt love, at dit forsikringselskab er langt bedre til at regne forsikringsfiduser ud, end du er, så at prøve at out-smarte dem, tror jeg bliver en kamp, der er tabt på forhånd :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

jeg har så dog overtalt et forsikrings selvskab til at det kan lade sige gøre.... så må vi se hvornår jeg evt fået tage mig sammen til at andskaffe mig en 4-hjulet-blik-æske.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen