Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

[quote="Jens H"]NN: Fik en 3. plads til semifinale på lille VEGA i går i Emergenza ud af 8 deltager. Det var kun 1. og 2. plads der gik videre til finalen. Vi manglede 9 stemmer for at komme op forbi nr. 2.
Så tæt på...[/quote] Ærgeligt - Har spillet finalen engang og det var mere en oplevelse end det var fedt! :-) Men sådan må det nok være at komme fra Jylland!
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

[quote="Jens H"]NN: Fik en 3. plads til semifinale på lille VEGA i går i Emergenza ud af 8 deltager. Det var kun 1. og 2. plads der gik videre til finalen. Vi manglede 9 stemmer for at komme op forbi nr. 2.
Så tæt på...[/quote]

surt! Vi ramte en delt 6. plads i mandags, så I var dog bedre end os :)
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="andkrup"][quote="Jens H"]NN: Fik en 3. plads til semifinale på lille VEGA i går i Emergenza ud af 8 deltager. Det var kun 1. og 2. plads der gik videre til finalen. Vi manglede 9 stemmer for at komme op forbi nr. 2.
Så tæt på...[/quote]

surt! Vi ramte en delt 6. plads i mandags, så I var dog bedre end os :) [/quote]
Tja, ved ikke om man kan sige bedre. Der er meget tilfældighed ved sådan en publikums-afstemning. :)
Vi spillede som første band. Måske var det en ulempe, da der ikke var så mange på det tidspunkt, men på den anden side fik vi lavet lydprøve da vi netop var første band, og derved fik er rimelig god lyd.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="Funkis"][quote="Jens H"]NN: Fik en 3. plads til semifinale på lille VEGA i går i Emergenza ud af 8 deltager. Det var kun 1. og 2. plads der gik videre til finalen. Vi manglede 9 stemmer for at komme op forbi nr. 2.
Så tæt på...[/quote] Ærgeligt - Har spillet finalen engang og det var mere en oplevelse end det var fedt! :-) Men sådan må det nok være at komme fra Jylland![/quote]
Ok, :thumbup: men det kræver da næsten er nærmere forklaring? Oplevelse/Fedt/Jylland? :?:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NN: Skal til MGK-prøve i sang om nogle timer, og min stemme er bare ikke i topform :(
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.[/quote]

Laver du sjov? :s hock:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.[/quote]

Laver du sjov? :s hock:[/quote]


:D :D :D :D
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.[/quote]

+1

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.[/quote]

Det er da fordi, du er gift. Som ungkarl er der ikke meget, der er sjovere end at lave jeg-har-chlamydia-så-det-har-du-nok-også-aprilsnar :-D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]NN: Aprilsnartraditionen. Jeg hader virkelig det lort. En hel dag, hvor man skal gå rundt og være mistroisk på hinanden, og på alt hvad man hører nogen steder. Det er simpelthen lavmålet af humor.[/quote]

Det er da fordi, du er gift. Som ungkarl er der ikke meget, der er sjovere end at lave jeg-har-chlamydia-så-det-har-du-nok-også-aprilsnar :-D[/quote]

Den er da netop sjov, hvis man er gift :D Bortset fra, at med min kone skulle jeg nok sørge for at råbe "Aprilsnar!" først, hvis jeg ville overleve ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

NN: Har sådan én af de der dage, hvor det hele bare er noget lort! Ikke af nogen særlig grund. Det er bare lort
NN2: Og så på sådan en lækker solskinsdag
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Jens H"]NN: Fik en 3. plads til semifinale på lille VEGA i går i Emergenza ud af 8 deltager. Det var kun 1. og 2. plads der gik videre til finalen. Vi manglede 9 stemmer for at komme op forbi nr. 2.
Så tæt på...[/quote]

Bittert ... jeg har oplevet det samme med mit tidligere band. Én af de bedste koncerter, vi nogensinde spillede, og så var vi 17 stemmer fra at gå i finalen. Og vi spillede også som første band.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Av av av av mit hoved. Ih altså

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Barf"]NN: Av av av av mit hoved. Ih altså[/quote]

+1

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

NN: myggestik. Et på hver fod og et på knæet... Det er jo alt for tidligt på året til den slags pjat, og når det er årets første, er de jo så også lige ekstra store og klør helt sindssygt selv nu her på 3. døgn.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

NN: At jeg åbenbart er mester i forkerte slagplader til mine strats - det med 21 og 22 bånd halse der driller.
NO: at min ESP er fræset ud til humbucker, og jeg har skiftet pickup i den flere gange uden at lægge mærke til det.
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"] jeg har skiftet pickup i den flere gange uden at lægge mærke til det.[/quote]

Hvordan gør man det?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Indrømmer gerne det er ganske imponerende.
Da det er den lille batteri udfræsning den har, og ikke det store badekar, havde jeg overbevist mig selvom den var fræset til single coils :D
Bah

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"]Indrømmer gerne det er ganske imponerende.
Da det er den lille batteri udfræsning den har, og ikke det store badekar, havde jeg overbevist mig selvom den var fræset til single coils :D [/quote]

Jeg har læst dit indlæg 3-4 gange, og fatter stadig ikke hvad du snakker om. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen