Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: Lorte trafikuheld på vej hjem fra skolen i aftes pga. en traktor, hvor ploven bagpå ikke var afmærket. Heldigvis skete der ikke noget med mig, bilen er ikke totalskadet og ejeren ved godt, at det er hans skyld ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"][quote="Sasha"]Det er nu vist kun om lørdagen, at bemandingen er nede på én mand.[/quote]


Det kan så undre mig at den syge ikke har kaldt en afløser på arbejde.Nå men skide være med det.
Det er bare lidt træls at køre så langt for ingen verdens nytte ,og jeg er lige tændt på at få begge mine boards klargjort til sommerens jobs.[/quote]

Joh...

Men hvis man kender lidt til Orkestergraven, vil man vide, at der - særdeles diplomatisk formuleret - er tale om "et lettere anarkist-foretagende". Så det kan på ingen måde overraske, at noget så banalt som en afløser for en syg medarbejder ikke er en detalje, man kan hænge sig i... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="Pluto"][quote="Sasha"]Det er nu vist kun om lørdagen, at bemandingen er nede på én mand.[/quote]


Det kan så undre mig at den syge ikke har kaldt en afløser på arbejde.Nå men skide være med det.
Det er bare lidt træls at køre så langt for ingen verdens nytte ,og jeg er lige tændt på at få begge mine boards klargjort til sommerens jobs.[/quote]

Joh...

Men hvis man kender lidt til Orkestergraven, vil man vide, at der - særdeles diplomatisk formuleret - er tale om "et lettere anarkist-foretagende". Så det kan på ingen måde overraske, at noget så banalt som en afløser for en syg medarbejder ikke er en detalje, man kan hænge sig i... :-)[/quote]


Jeg kender som sagt ikke butikken ,men jeg er ikke sikker på jeg gider køre op til dem en anden gang.Ja de er nok ligeglade ,men jeg har da købt gear for en betydelig sum efterhånden.
De har vel også efterhånden en husleje ,hor de er nødt til at få noget smidt ud af døren.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="sørendybdal"]NN: Lorte trafikuheld på vej hjem fra skolen i aftes pga. en traktor, hvor ploven bagpå ikke var afmærket. Heldigvis skete der ikke noget med mig, bilen er ikke totalskadet og ejeren ved godt, at det er hans skyld ...[/quote]

Nå, pis, der er så skader for over 30 af de store, så den bil ser jeg ikke igen. Håber så bare, at det går rimelig tjept med forsikringssagen.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

NN: sælgere der springer fra handlen længe efter man er blevet enige om handlen
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

NN: GuitarPartsResource's shopping cart.. Var næsten lige ved, at være færdig med at købe rigtig godt ind, til et dejligt projekt, men så bruger de noget møgpaypal noget, og så kan den ikke holde varene mere end 30 min..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: Viruscrap. Her til aften fik jeg lige pludselig malwareadvarsler om alle mulige sites jeg var inde på (gearfreak, aage, mm..), og jeg kører så en virusscanning. Næsten 6500 inficerede filer. :-S Og så gik den ellers i knæ. Nu, 3 timer efter og kæmpe scanning af systemet, samt systemgendannelse, er maskinen oppe at køre igen.

NO: At den er oppe at køre igen. Pyha.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

Rasmus få dig en mac nu du alligevel har fået det første apple produkt indenfor døren - så er du fri for den slags. :D
Bah

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

^ What he said ;) Amen!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="AnotherDan"]Rasmus få dig en mac nu du alligevel har fået det første apple produkt indenfor døren - så er du fri for den slags. :D [/quote]

Lige mine ord!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

... Lige indtil der er nok Macbrugere til at folk gider udvikle vira til Mac. ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".


Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="GuitaRasmus"]... Lige indtil der er nok Macbrugere til at folk gider udvikle vira til Mac. ;-)[/quote]

Sådan hænger det ikke sammen, men der er nogle væsentlige forskellige på operativ systemernes opbygning der gør Windows mere udsat...
Dertil sagt, hvis du ikke har opgraderet din maskine til windows7 skylder du dig selv at gøre det, det er virkelig et kæmpe skridt op. Også på dette punkt.
Bah

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

NN//

Gibson har lige udsendt en LP Custom med 1 humbucker. Min stakkels, stakkels økonomi.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="sørendybdal"][quote="sørendybdal"]NN: Lorte trafikuheld på vej hjem fra skolen i aftes pga. en traktor, hvor ploven bagpå ikke var afmærket. Heldigvis skete der ikke noget med mig, bilen er ikke totalskadet og ejeren ved godt, at det er hans skyld ...[/quote]

Nå, pis, der er så skader for over 30 af de store, så den bil ser jeg ikke igen. Håber så bare, at det går rimelig tjept med forsikringssagen.[/quote]

... Så er det jo altid noget, at den bliver ordentligt vurderet og kun har tabt 7k i værdi, siden jeg købte den ... Awaiting next sequel.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Loomer"]NN//

Gibson har lige udsendt en LP Custom med 1 humbucker. Min stakkels, stakkels økonomi.[/quote]

+1!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"][quote="GuitaRasmus"]... Lige indtil der er nok Macbrugere til at folk gider udvikle vira til Mac. ;-)[/quote]

Sådan hænger det ikke sammen, men der er nogle væsentlige forskellige på operativ systemernes opbygning der gør Windows mere udsat...
Dertil sagt, hvis du ikke har opgraderet din maskine til windows7 skylder du dig selv at gøre det, det er virkelig et kæmpe skridt op. Også på dette punkt.[/quote]

Jeg har heldigvis 7'eren, og kører altid Avast, men der slap åbenbart noget igennem. Skidt pyt, den er på højkant igen. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="AnotherDan"][quote="GuitaRasmus"]... Lige indtil der er nok Macbrugere til at folk gider udvikle vira til Mac. ;-)[/quote]

Sådan hænger det ikke sammen, men der er nogle væsentlige forskellige på operativ systemernes opbygning der gør Windows mere udsat...[/quote]

Det er jo netop dét, der er det fine ved de hersens Mac-computere. De er opbygget på en måde, så skulle der forvilde sig en virus ind i systemet, så smider man den bare i papirkurven, og så er den potte ude. Men det sker ikke, for hvem gider sidde og kode en virus, som folk bare smider ud?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="AnotherDan"][quote="GuitaRasmus"]... Lige indtil der er nok Macbrugere til at folk gider udvikle vira til Mac. ;-)[/quote]

Sådan hænger det ikke sammen, men der er nogle væsentlige forskellige på operativ systemernes opbygning der gør Windows mere udsat...
Dertil sagt, hvis du ikke har opgraderet din maskine til windows7 skylder du dig selv at gøre det, det er virkelig et kæmpe skridt op. Også på dette punkt.[/quote]

Men det er da absolut ikke sådan at Mac OSX ikke har nogle udsatte dele, hvor det burde være nemt at liste noget virus ind.. Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="CobraPizza"]
Men det er da absolut ikke sådan at Mac OSX ikke har nogle udsatte dele, hvor det burde være nemt at liste noget virus ind.. Der er bare ikke nogen med forstand på software, der gider at røre Mac..[/quote]

Det var da godt nok noget vrøvl. :)
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen