Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Plexi"]Rasmus det er ganske forfærdeligt. Men kan trøste dig med at der er guitarbyggere der kan udrette "mirakler" og der er eksisterer meget stærk lim....[/quote]

Ja, det er jeg sikker på. det er utroligt... den har været med hele landet rundt i sin MONO gigbag sammen med alt muligt gear, og så 100m fra min hoveddør svinger taxa chaufføren til højre, og det siger en lille lyd omme bagfra. så er min amp gledet ned oven på gigbagen. Fuck mand. Aldrig stresse når man pakker gear, selv om jeg var sikker på det var fint da jeg smed den ind.[quote="GodSpeedDK"]Åhhhhrrr, crap ...

Men hvordan i alverden, hvis man må være så kæk at spørge, ender man egentlig i sådan en situation?? Har du aldrig kørt med taxa før?[/quote]

Jo, jeg stod bare og var sent på den, og taxa'en var et kvarter forsinket og jeg stod og skulle på job. Ja, jeg troede jeg havde stillet det forsvarligt. Ampen skulle bare have ligget ned og guitaren oven på.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Ej hvor er det ærgerligt Rasmus :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]Ej hvor er det ærgerligt Rasmus :( [/quote]

+1
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Rasmus"]

Jeg tuder ikke så meget mere... ikke over det ihvertfald. Nu er det mere den guitar der ligger på stuebordet og kigger ondt på mig, og er træt efter min Super Reverb væltede ned over den da taxa chaufføren tog et højre-sving med god fart. Det var ikke voldsomt, men det var nok til at den kære gamle Gibson.


Billede

Jeg priser mig lykkelig for DMF's instrumentforsikring. Men hold kæft hvor er det ærgeligt! Den er gået rimelig clean af kroppen, og jeg tror stadig det kan laves uden det nærmest kan ses, men det er satme træls![/quote]

Det der gør jo helt ondt at se på - håber du kan få det lavet :(

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

Mega offtopic, men meget vigtigt. Danmark har hermed været i en krig i årevis, som hverken har gjort frem eller tilbage. <!-- m --><a class="postlink" href="http://politiken.dk/indland/ECE1710292/ ... CE1710292/ ... ig-opgave/</a><!-- m -->

Mest tilbageskridt. Nu har vi en masse unge psykisk skadede mænd, som er fucked up. Jeg synes det er til at græde over.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Plexi"]Mega offtopic, men meget vigtigt. Danmark har hermed været i en krig i årevis, som hverken har gjort frem eller tilbage.[/quote]

Joh, omend det måske ikke er den store nyhed..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

[quote="Sasha"][quote="Plexi"]Mega offtopic, men meget vigtigt. Danmark har hermed været i en krig i årevis, som hverken har gjort frem eller tilbage.[/quote]

Joh, omend det måske ikke er den store nyhed..?[/quote]

Nej det var det ikke.
De fleste folk valgte Venstre, fordi de kunne sikre dem de største antal kr. Ikke fordi deres "krig" førte til noget. Danskerne er ligeglade. Pengepungen gælder.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jah, omend billedet måske (forhåbentlig) er lidt mere nuanceret.

Jeg er så ikke en del af "de fleste folk", kan jeg roligt sige.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

[quote="Sasha"]Jah, omend billedet måske (forhåbentlig) er lidt mere nuanceret.

Jeg er så ikke en del af "de fleste folk", kan jeg roligt sige.[/quote]

Nej, men folk vil klø sig i nakken fremover i mang år. Hvad skete der lige der ??? Jamen det er der vist ingen der kan svare dig på !

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Plexi"]
De fleste folk valgte Venstre, fordi de kunne sikre dem de største antal kr. Ikke fordi deres "krig" førte til noget. [/quote]

:eh:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Plexi"]
De fleste folk valgte Venstre, fordi de kunne sikre dem de største antal kr. Ikke fordi deres "krig" førte til noget. [/quote]

:eh:[/quote]

Danmark gik i 2003 i krig med USA mod Irak på en stor løgn. Alle vidste det at det var en løgn, inklusive Fogh. Og det var imod FN´s sikkerhedsråd resulution. Og de allerfleste danskere viste det også. Alligevel bliver Fogh genvalgt. Folk er bedøvende ligeglade med udenrigspolitikken. Efter x antal hundretusind dræbte børn, kvinder og mænd, har jeg svært ved at se hvad posetivt Irak-krigen har ført til ? Sidenhen kom Afganistan, og det har været en gedigen fiasko. Hvor mange unge danskere har mistet livet der og til hvilken nytte ? Taleban og andre fundamentalistiske klaner styrer stadig det meste af landet.
Og nu snakker de gudhjælpemig om at angribe Syrien. Hvornår lærer vi at vi ikki at ret eller mandat til at lege politi i hele verden ?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Jeg brækker mig over de rødes probaganda.De stemte selv for krigen.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Afghanistan kom før Irak.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"]Jeg brækker mig over de rødes probaganda.De stemte selv for krigen.[/quote]

Det var nu vist ikke alle "de røde", der gjorde det. Var det ikke mest de lyseblå..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Plexi »

[quote="Pluto"]Jeg brækker mig over de rødes probaganda.De stemte selv for krigen.[/quote]

Jeg tror ikke du kan kalde mig rød. Stemte sågar Radikale i 2001. Og er bestemt ikke fan af den nuværende regering. Og den politiske virkelighed idag er mere kompliceret end rød eller blå

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Jeg brækker mig over de rødes probaganda.De stemte selv for krigen.[/quote]

Jeg får så sure opstød af folk der bøjer historien af ideologiske grunde...

"Beslutningen om at gå med i USA's krig mod Irak blev taget af den danske regering med et snævert flertal fra Dansk Folkeparti. 61 stemte for at deltage i krigen. 50 stemte imod. Det skete d. 21. marts 2003."

http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/t ... %20krigen/

Man må naturligvis mene hvad man vil, men kendskab til fakta klæder altid et offentligt indlæg. I modsat fald er det netop... propaganda. Med 2 p´er...

Krigen i Afganistan er en anden historie. Den er dum, men forankret i FN, og ikke baseret på andre løgne end at krig løser problemer, og på magisk vis bringer demokrati.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af udepost »

Det handler om markedsøkonomi, ikke andet, så når USA invaderer til højre og venstre har det mindst af alt handlet om mennesker. Jeg savner godt nok et menneskeligt fokus i den politik der bliver ført, i stedet for et økonomisk. Det er frustrerende med alle de tosser, hvis ide om næstekærlighed stopper ved naboens havelåge.

/Søren

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Det faktum at verden er fyldt med uærlige mennesker.


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="MacG"][quote="Pluto"]Jeg brækker mig over de rødes probaganda.De stemte selv for krigen.[/quote]

Jeg får så sure opstød af folk der bøjer historien af ideologiske grunde...

"Beslutningen om at gå med i USA's krig mod Irak blev taget af den danske regering med et snævert flertal fra Dansk Folkeparti. 61 stemte for at deltage i krigen. 50 stemte imod. Det skete d. 21. marts 2003."

http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/t ... %20krigen/

Man må naturligvis mene hvad man vil, men kendskab til fakta klæder altid et offentligt indlæg. I modsat fald er det netop... propaganda. Med 2 p´er...

Krigen i Afganistan er en anden historie. Den er dum, men forankret i FN, og ikke baseret på andre løgne end at krig løser problemer, og på magisk vis bringer demokrati.[/quote]


Ja okay.Jeg undskylder stavefejlen ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Nu har jeg haft min Moog pedal en lille uges tid, i dag begyndte den at lyde underligt. Jeg åbnede den og gloede på printet og fandt dette her:[attachment=0]
Kan det være synderen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen