Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Førslev »

NN: Dum Morgen - For sent op og så direkte ud i en bus som normalt er stille og rolig at køre med, men som i dagens anledning var stop fyldt med larmende lorteunger der optog samtlige siddepladser i bussen. Som om det ikke var nok skulle jeg så stå og høre på deres dumme lærer brokke sig over at bussen ikke kørte den hurtigste vej til stationen de skulle til men i stedet fulgte sin rute (Hvorfor er folk så dumme at de ikke kan fatte konceptet i offentlig transport og busruter?).

NN2: Synes lidt jeg har svært ved at motivere mig selv til at spille guitar for tiden. synes lidt lysten mangler.

NN3: lortevejr!!!

NN4: Gider ikke være bitter og sur, men det er jeg! ØV!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Førslev"]NN: Dum Morgen - For sent op og så direkte ud i en bus som normalt er stille og rolig at køre med, men som i dagens anledning var stop fyldt med larmende lorteunger der optog samtlige siddepladser i bussen. Som om det ikke var nok skulle jeg så stå og høre på deres dumme lærer brokke sig over at bussen ikke kørte den hurtigste vej til stationen de skulle til men i stedet fulgte sin rute (Hvorfor er folk så dumme at de ikke kan fatte konceptet i offentlig transport og busruter?).

NN2: Synes lidt jeg har svært ved at motivere mig selv til at spille guitar for tiden. synes lidt lysten mangler.

NN3: lortevejr!!!

NN4: Gider ikke være bitter og sur, men det er jeg! ØV![/quote]

Hold da op! Sikke en dårlig dag, du har haft indtil videre. Til gengæld er det weekend - mon ikke det hjælper på humøret?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Min bærbare med Vista er gået ned igen igen igen igen igen... Og den vil tilsyneladende ikke komme til live... :(
NA: Synes selv jeg har fortjent en Mac, men min tegnebog er vist ikke helt enig i den betragtning...
RoadHigh.dk

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Indbrud i min brors bil, da vi var inde og hente min nevø i børnehaven. I de 8-9 min. vi var væk hapsede de min søsters taske, hvor der var en MacBook, telefon, pung og en masse uerstattelige håndtegninger, der skulle bruges til hendes arkitektafgang til januar. Fuck hvor er det bare pisseirriterende med tyve.


Sendt fra min fantastiske iPhone

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kraen"]NN: Indbrud i min brors bil, da vi var inde og hente min nevø i børnehaven. I de 8-9 min. vi var væk hapsede de min søsters taske, hvor der var en MacBook, telefon, pung og en masse uerstattelige håndtegninger, der skulle bruges til hendes arkitektafgang til januar. Fuck hvor er det bare pisseirriterende med tyve.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

Damn det er satme surt.
Der findes næsten ikke nogen værre end folk der ikke kender forskel på dit og mit..
Jeg håber det bliver opklaret.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Swampthing"][quote="kraen"]NN: Indbrud i min brors bil, da vi var inde og hente min nevø i børnehaven. I de 8-9 min. vi var væk hapsede de min søsters taske, hvor der var en MacBook, telefon, pung og en masse uerstattelige håndtegninger, der skulle bruges til hendes arkitektafgang til januar. Fuck hvor er det bare pisseirriterende med tyve.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

Damn det er satme surt.
Der findes næsten ikke nogen værre end folk der ikke kender forskel på dit og mit..
Jeg håber det bliver opklaret.[/quote]

Ja nu må vi se. Vi er ikke så optimistiske vedr. hendes tegninger, så hun bliver nok endnu mere stresset her de sidste par måneder, end hun ellers ville have været.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At det frie sygehusvalg ifølge landets sundhedsminister kan bruges til at fravælge behandling fra læger, som har en religion end én selv.

Det kan kun være et spørgsmål om tid, før vi får sygehuse og andre offentlige institutioner for "whites only" her i landet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]NN: At det frie sygehusvalg ifølge landets sundhedsminister kan bruges til at fravælge behandling fra læger, som har en religion end én selv.

Det kan kun være et spørgsmål om tid, før vi får sygehuse og andre offentlige institutioner for "whites only" her i landet...[/quote]

Well.. Det har man længe kunne gøre med praktiserende læge, og jeg synes det er rart at have mulighed for at vælge en klaphat af en heksedoktor fra Hellerup fra, og så skid hul i om de spiser svinekød eller ej.. Vi ville også være blevet småsure, hvis vi havde bestemte sygehuse..

Og hvem siger ikke at det måske er rart for dem at kunne vælge en muslimsk/kristen læge, der har en indforståethed, hvad er ømtåleligt etc..?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nu har jeg så lidt svært ved at se, at folks religiøse overbevisning skulle have noget at gøre for, om læger ved deres ansættelse er blevet vurderet til at have de rette kvalifikationer til at udføre deres hverv i det danske sundhedssystem med de forpligtelser, som dette naturligvis indebærer. Som jeg læser udspillet fra sundhedsministeren skulle motivationen også udelukkende være "for at undgå besvær". Og i mine øjne kan dette næsten kun relateres til, at visse folk kan have ondt i et vist sted af at lade sig behandle af typisk muslimske læger - kald det blot racisme, til trods for at disse både har aflagt lægeløfte og deres kvalifikationer er blevet vurderet og blåstemplet i forbindelse med deres ansættelse.

Jeg synes godt nok, at det er usmageligt ud over alle grænser. Jeg vil personligt langt hellere behandles af en kompentent læge, om denne så går med tørklæde, kors om halsen eller et kødben gennem næsen, end af en inkompetent klaphat af en bleg dansker. Jeg kan sgu´ godt nok ikke se, at folks religion har ret meget at sige for deres evner som læger!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Det er da også for åndsvagt, at lovprise folk der integrerer sig godt i vores samfund, hvis de alligevel ikke kan få et job, fordi patienterne ikke bryder sig om deres religion, udseende eller noget andet, som er fuldstændig irellevant for om de er en god læge/sygeplejerske.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

Jeg synes også, at "integrationskontrollen" efterhånden har taget en lidt for bitter drejning.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="VilhelmNielsen"]Det er da også for åndsvagt, at lovprise folk der integrerer sig godt i vores samfund, hvis de alligevel ikke kan få et job, fordi patienterne ikke bryder sig om deres religion, udseende eller noget andet, som er fuldstændig irellevant for om de er en god læge/sygeplejerske.[/quote]

Eftersom jeg arbejder et sted hvor man uddanner læger kan jeg fortælle at 65 % af de nye læger om nogen år vil være kvinder. Det skal der nok også være nogen der har ondt i røven over... Og en ret stor andel af de studerende, vi har heldigvis ikke et tal, for det er fløjtende ligegyldigt, er af anden etnisk... Så med tiden vil det være svært at finde nok "racerene" læger til at behandle de idioter... Så må de jo ligge der og have ondt i røven til der kommer en grisegnasker..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Det dér druk skal man holde sig fra. Jeg havde en aftale med én, der skulle komme og kigge på min forstærker i dag, med henblik på et muligt køb, og så ender jeg med at komme væltende hjem i morges kl. 6:30, og sover derfor over mig, og når ikke i øvelokalet til den aftalte tid. Bummer. Jeg har forsøgt at sms'e, men uden svar. Læser vedkommende med her, så må du meget gerne kontakte mig.

Edit: NN2: Nå ja, jeg er pænt ramt efter nattens eskapader, og så synes fruen naturligvis, at det er en god idé at invitere sine forældre til kaffe ... FML
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: Min Echo Park er gået i stykker. Når jeg aktiverer den kommer der 1 grønt blink og 2 røde, hvorefter den stopper med at lyse.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Per Frimann ... manden kan tale al fodbold helt ihjel. :s hh:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]FML[/quote]

Der skal bare byttes om på rækkefølgen:

[youtube]hcDidvnH5bQ[/youtube]

SELV TAK! :D

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Jeg har glædet mig hele weekenden til at se lørdagens UFC sammen med en kammerat i aften. Specielt fordi en af mine favorit-fightere skal i ringen. Så har Ekstrabladet.dk gudhjælpeme en overskrift her til morgen med "X besejrer Y vha. hårdt slidt" - nå... Jamen så glæder jeg mig da bare til de 4 andre kampe på hovedkortet.

NO: Det var kun pga. umådeholden druk lørdag aften, at jeg ikke nåede at spille 300,- på Y, så det var da altid noget.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Er stadig syg (har været det i en uge nu)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Snot i hele hovedet, feber og ondt i halsen. Sådan en god gammeldags forkølelse er altså bare noget lort at vågne til :(

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Min forsikring dækker ikke min søsters stjålne Mac (vi bor sammen, så min forsikring er også hendes). Forsikringsselskabet mener, at hendes taske var synlig i den bil den blev taget fra. Det var den også efter de havde smadret ruden, ellers ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen