Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kanten"][quote="Swampthing"]Kan man ikke bare blokere hele Vejle ?
Så har vi da lukket af for meget lort. :P [/quote]

Hov hov :naughty:[/quote]
:P
Sorry Kant. :D

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"]NN: McCartney har aflyst begge koncerter.[/quote]

Ja, det er eddersparkemig træls. Og uden anden grund end, at det tilsyneladende bare passer bedre på et andet tidspunkt. Det holder ikke.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Nu har vi taget ham Paul før, kan Kbh ikke tage ham næste gang?
Man kan snart ikke være i byen længere pga alle de berømtheder der kommer til byen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]Nu har vi taget ham Paul før, kan Kbh ikke tage ham næste gang?
Man kan snart ikke være i byen længere pga alle de berømtheder der kommer til byen.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Grundlæggende enig med din pointe. Jeg måtte lide den tort at være til begge koncerter, sidst han var der. Og som gammel Lennon-mand er dét sgu´ sin sag at stå model til... :-)

Men du har nu ikke helt ret i, hvad du skriver. For sidste gang havde den store og visionære kulturby Horsens jo f.eks. valgt at udsmykke samtlige shuttle-busser til koncertområdet med påskriften "Poul McCartney". Om dette så blot var for at dizze ham Beatles-dengsen eller for at demonstrere format og international karakter på vegne af "herlige og dynamiske Horsens", melder historien ikke noget om.

Edit: Lidt optimering af retskrivningen i et forsøg på at øge den umiddelbare forståelighed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]"Poul McCartney". [/quote]
Hahahahaha !!!!

Hvis jeg endelig skal vælge en beatle, må det også være Lennon. Ellers bruger jeg ikke min tid på det band.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Sidder og prøver at købe det nye Ryan Adams bokssæt... Sikken en oplevelse!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Swampthing"][quote="Sasha"]"Poul McCartney". [/quote]
Hahahahaha !!!!

Hvis jeg endelig skal vælge en beatle, må det også være Lennon. Ellers bruger jeg ikke min tid på det band.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Så sæt dig ned og lyt...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Nu er Palle Schultz sgu´ ligefrem begyndt at hjemsøge mig i drømme.

SÅ er det f.... ikke sjovt længere!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NN: Nu er Palle Schultz sgu´ ligefrem begyndt at hjemsøge mig i drømme.

SÅ er det f.... ikke sjovt længere!!![/quote]

Det lyder væmmeligt. Tag en panodil, og ring til egen læge.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Min bil suger penge ud af mig.
Har lige købt en renoveret bagbro og skal derefter have den med ud til mekanikeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]Min bil suger penge ud af mig.
Har lige købt en renoveret bagbro og skal derefter have den med ud til mekanikeren.
[/quote]

Tell me about it ... min skal til doktormand i morgen, og have skiftet støddæmpere og tårnlejer. Og det er kun det mest presserende - den skulle i virkeligheden også have skiftet bremserør, alle fire dæk, og have lave et "lille" indgreb i motoren, der alene beløber sig til 12-15K. Men det må bliver næste gang vi vinder i Lotto.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Vis indlægget.

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Torben »

[quote="munch_30"][quote="Swampthing"]Min bil suger penge ud af mig.
Har lige købt en renoveret bagbro og skal derefter have den med ud til mekanikeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

+100

Er selv i gang herhjemme efter en klovn stjal vores bil og smadrede forenden ....... og så kommer der tandremsskift, bremser, bærearme og støddæmpere bagefter - doohh.

Billede

Billede[/quote]

Fy for den - det er sgu surt! Der er et par timers arbejde...

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Stevi »

[quote="munch_30"][quote="Swampthing"]Min bil suger penge ud af mig.
Har lige købt en renoveret bagbro og skal derefter have den med ud til mekanikeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

+100

Er selv i gang herhjemme efter en klovn stjal vores bil og smadrede forenden ....... og så kommer der tandremsskift, bremser, bærearme og støddæmpere bagefter - doohh.

Billede

[/quote]
Jeg har svært ved at se det - hvad er det for en bil? Tysk? BMW? Måske Mercedes?
See you in heaven if you make the list

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Stevi"][quote="munch_30"][quote="Swampthing"]Min bil suger penge ud af mig.
Har lige købt en renoveret bagbro og skal derefter have den med ud til mekanikeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

+100

Er selv i gang herhjemme efter en klovn stjal vores bil og smadrede forenden ....... og så kommer der tandremsskift, bremser, bærearme og støddæmpere bagefter - doohh.

Billede

[/quote]
Jeg har svært ved at se det - hvad er det for en bil? Tysk? BMW? Måske Mercedes?[/quote]

Audi 100

Billede

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af morfarpåsofaen »

Kan det betale sig med jeres gamle slæder?

Jeg købte en ny Toyota Aygo for 2 år siden. Nu har den kørt 108.000 km. og der har i-n-t-e-t været i stykker. Jeg har ikke engang overholdt service ordentligt, men bare selv skiftet olie osv. Det har været den billigste bil jeg nogensinde har haft, afskrivning medregnet, selvom den er købt fabriksny.

Men okay, man samler ikke så mange damer op i sådan en..


Vis indlægget.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af munch_30 »

[quote="morfarpåsofaen"]Kan det betale sig med jeres gamle slæder?

Jeg købte en ny Toyota Aygo for 2 år siden. Nu har den kørt 108.000 km. og der har i-n-t-e-t været i stykker. Jeg har ikke engang overholdt service ordentligt, men bare selv skiftet olie osv. Det har været den billigste bil jeg nogensinde har haft, afskrivning medregnet, selvom den er købt fabriksny.

Men okay, man samler ikke så mange damer op i sådan en..[/quote]

Svar på det om 22 år når din Toyota har samme alder :D . Original udstødning og nul rust. Står i 25.000 kroner (kostede 300.000 kr.+ fra ny). Min svogers har kørt 600.000 km. Han købte den med 350.000 på klokken og har kørt 250.000 mere uden at skifte andet end sliddele.

Jeg trækker bandtrailer på 1200 kg. også i snevejr - den kører intet mindre end sublimt med såkaldt Torsendifferentiale :) Har en stor gummibåd også - skønt med 4 poter også her. Kvaliteten af disse oldsager (læs Audi 100) har jeg ikke set magen til - heller ikke hos Toyota mens de lavede rigtige biler (Carina E, etc.). Der findes ikke mig bekendt en mere ruststærk bil end en Audi 100.

Sikkerhed er til gengæld komplet latterligt og et kæmpeproblem I know.
Kim

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN (som i Now Svineri): Nepotisme ... forklaring følger evt. på et strategisk bedre tidspunkt. :naughty:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="sørendybdal"]NN (som i Now Svineri): Nepotisme ... forklaring følger evt. på et strategisk bedre tidspunkt. :naughty:[/quote]

Bliver nødt til at være en sur gammel mand nu. Når man bruger et par uger af sin sommerferie på frivilligt arbejde og tilmed har et super samarbejde kørende med sit hold og de 'professionelle', man arbejder sammen med, er det sgu IKKE i orden, at der er nogle andre, der får ens plads, bare fordi de kender den nye chef ... fnys!
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen