Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Me too - Hans flugtbil blev placeret lige bag vores lejlighedskomplex, hvilket betød, der hang helikoptere over huset hele natten
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Har været syg siden onsdag, inklusive en omgang opkast i egen seng. Og jeg der ellers er så flink ved min krop..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Også sygdom her! Endelig kommet på penicillin i dag, efter ikke at kunne snakke, drikke eller spise i 3 dage. Jeg har virkelig ikke tålmodighed til sådan noget.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

NN- jeg har jo igennem mange år købt og solgt gear på dba og det har jo været lidt op ad bakke i perioder. Men hvorfor er der en der skriver  til mig som har en Gibson Hummingbird til salg at han hellere vil have en Martin Om da den er bedre til fingerspil end en Hummingbird. Ja det skal jeg ikke kloge mig på men der står ingen steder i min annonce min HB er en Martin.

Jeg ved ikke lige om det er nedtur men det giver bare ingen mening. :-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Har lige kørt motorcykel 30 kilometer, som føltes som 300. Kunne intet se, fingrene var følelsesløse og nu har jeg en våd plet i skridtet.. Trænger virkelig til noget ornlig beklædning.
Last edited by Kallum 9 years ago, edited 1 time in total.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: Tandlæger og visdomstænder  :dodgy:
Last edited by Jacob 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jacob skrev: NN: Tandlæger og visdomstænder  :dodgy:
Nej, det er der generelt ikke ret meget sjov ved.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Dual Lock-velcro. Aldrig mere... det er jo ikke til at få pedalerne af boardet igen!

NN: Er det bare mig, eller er folk blevet endnu mere urealistiske, når de byder på dba? Jeg kan fint forstå, at man prøver lykken med et bud lidt under salgspris, men det er jo nærmest blevet udgangspunkt at få bud på halvdelen af prisen! Indtil videre har jeg været god til bare at sige nej tak, men man får jo lyst til at forklare folk, at det er helt hen i vejret.


Vis indlægget.

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Knuddi »

Barf skrev: NN: Dual Lock-velcro. Aldrig mere... det er jo ikke til at få pedalerne af boardet igen!

NN: Er det bare mig, eller er folk blevet endnu mere urealistiske, når de byder på dba? Jeg kan fint forstå, at man prøver lykken med et bud lidt under salgspris, men det er jo nærmest blevet udgangspunkt at få bud på halvdelen af prisen! Indtil videre har jeg været god til bare at sige nej tak, men man får jo lyst til at forklare folk, at det er helt hen i vejret.
Helt enig - folk er blevet fuldstændig hooked på at der skal "pruttes" og det er helt hen i vejret det nogen tillader sig at byde.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Barf skrev: NN: Er det bare mig, eller er folk blevet endnu mere urealistiske, når de byder på dba? Jeg kan fint forstå, at man prøver lykken med et bud lidt under salgspris, men det er jo nærmest blevet udgangspunkt at få bud på halvdelen af prisen! Indtil videre har jeg været god til bare at sige nej tak, men man får jo lyst til at forklare folk, at det er helt hen i vejret.
Jeg synes, det har været sådan længe, jeg gider slet ikke dba mere - når man sætter en guitar til salg til 9.000 og får et bud på en Squier strat og 500 kroner. Og folk forstår slet ikke, at man bliver sure over det - det er spild af min tid, så hellere brænde inde med spader, jeg ikke bruger...

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Lasse H »

DBA er et gedemarked. Men det gælder altså ikke blot de friske bud. Man ser ligeså ofte annoncer med latterlige salgspriser og arrogant annoncetekst, gerne i kombination. Aftaler er heller ikke altid aftaler.

Jeg har gjort det til vane at svare høfligt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes, det er helt til hest, efter de har indført gebyr på annoncer over 5.000. De fleste salgsannoncer er jo alligevel uden rigtig salgspris, så man ender vel (som køber) bare med at vænne sig til at byde, som man har lyst til.

Jeg gider hverken købe eller sælge på DBA pt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Flyveøglen »

Nej DBA er helt væk efterhånden.

Jeg ringede til en mand der havde en fin US standard strat til salg for de 5.000,- for at fortælle ham at jeg var meget interesseret i at købe, og at jeg gerne ville lave en aftale om at komme og prøve den. Så spørger han fanme "Hva´vil du give for den?" Hvortil jeg så svarer at jeg vil betale den annoncerede pris.
Det blev han meget fornærmet over, fordi "jeg da nok kunne regne ud at den kostede mere end det". Jeg er klar over at 5.000,- er en god pris, men helt urealistisk er den vel ikke.

Jeg lagde på ret hurtigt efter.....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Hunde i løbetid.

De og deres hormoninficerede hjerner kan næsten være værre end deres menneskelige modstykker, når disse (og ikke mindst deres omgivelser!) plages af cyklisk betingede personlighedsforstyrrelser...

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Kallum »

NN: Fik i går at vide at en af mine gode bekendte er død. Af druk og sygdom, så det var ike fordi det kom helt uventet, men stadig pisse ærgerligt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Øv - Kondolerer
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Sikke noget lort.

Bedste tanker herfra.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

Møg. Kondolerer.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

Det begynder at gå ned ad bakke for kongen. Fra hans Facebook-side:
A Message From B,B,

"I am in home hospice care at my residence in Las Vegas.

Thanks to all for your well wishes and prayers."

B.B. King

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen