Tour-manager

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Tour-manager

Indlæg af Barf »

Så er det snart tid til et af årets højdepunkter - Tour de France

Traditionen tro skal vi da have en omgang Tour-manager, så vi kan drille hinanden, håne og sole os i vores store viden om små, svedige mænd i Frankrig. Jeg har oprettet en liga på TV2, så hop derind og opret et hold.

Liganavn: Gearfreak
kodeord: buffer

Hep

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af fortytwo »

Shit jeg er arbejdsskadet, jeg troede slags det handlede om noget med musik, eller mere konkret, et job indenfor branchen..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Martin »

Tænkte netop på, at der skulle oprettes en tråd. Jeg er tilmeldt med Team BMS. Jeg håber at få bedre tid til at følge med i år - og dermed ingen undskyldning for at danne gruppetto. :)
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"]Shit jeg er arbejdsskadet, jeg troede slags det handlede om noget med musik, eller mere konkret, et job indenfor branchen..[/quote]

Ja, jeg troede også, at det var noget interessant... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Starcaster »

Takker Barf!
Mit hold er tilmeldt! Men husker jeg at opdatere hold? Næppe!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Anonym »

Havde en gang et login til en af de der managerspil. Men kan sgi ikke lige hitte det. Var det mon et andet sted end tv2? :-/

Nå - det ville også kun være for at lægge bunden for Jer andre :-P

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Barf »

Der er normalvis også managerspil på DR, men fordi de ifølge medieaftalen skal spare 80 millioner kroner, har de valgt at droppe managerspillene. Det er muligvis der, du har haft et login.

Men brug gerne to minutter på at oprette et nyt på TV2. Vi kan godt lide en klare og tydelig bund :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Anonym »

Så er bunden lagt. :P

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Odgaard »

Så kører blodcentrifugen! Og da jeg ikke er på Roskilde i år, er der ingen undskyldning for at glemme de dopede drenge.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Starcaster »

[quote="Odgaard"]Så kører blodcentrifugen! Og da jeg ikke er på Roskilde i år, er der ingen undskyldning for at glemme de dopede drenge.[/quote]
Ha ha haaa! :clap:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Odgaard »

[quote="Starcaster"][quote="Odgaard"]Så kører blodcentrifugen! Og da jeg ikke er på Roskilde i år, er der ingen undskyldning for at glemme de dopede drenge.[/quote]
Ha ha haaa! :clap:[/quote]
Jamen jeg håber virkelig (det er faktisk min strategi), at jeg kan vinde ved at den den eneste person i puljen, der husker at sætte hold og skifte ud, når transfervinduerne er åbne. Ellers får jeg det nok svært :) ( :violin: )

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Barf »

Nu har jeg ikke sommerferie, så der bliver masser af tid til at følge med og skifte ud. Så du bliver desværre ikke den eneste, Mikkel. At det så ikke er ensbetydende med, at mit hold kommer til at gøre det godt, er en anden sag.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Barf »

Touren begynder i morgen, og det kunne da være fedt med lidt flere tilmeldte. Alle er velkomne, viden om Tour de France eller ej (selvom det er lidt sjovere, hvis man ved, hvad det handler om).

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Urup »

Jeg melder mig ind i morgen tidlig... Hvem vandt egentlig sidste år?

Og det store spørgsmål = Contador eller Schleck? :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Barf »

Jeg ved faktisk ikke, hvem der vandt sidste år. Will the winner please step forward.

Contador vs. Schleck er dælme svær. Contador var jo fuldstændig suveræn i Giroen, men det har måske også gjort ham lidt træt. Schleck har måske også et marginalt bedre hold med til de stejle bjerge. Voigt og Cancellara kan skydes af i bunden og så overtager ellers Monfort, Fuglsang og brormand Fränk. Det er altså en stærk affyringsrampe.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Urup »

Sandt - men Contador har stadig et mere velkørende og sammentømret hold (tror jeg). Jeg tør ikke gætte.
Hvis jeg skulle gætte med hjertet, ville jeg sgu ønske at Voigt fik en TdF sejr på cv'et :p

Forresten er der trængsel på tv2's hjemmeside pt, så jeg kan ikke komme ind :(

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Anonym »

Forskellen på Schleck og Contador er stadigvæk, at Contador er så meget bedre, at han (næsten) kan klare sig uden et hold. Selvom han bliver isoleret med hele Leopard-Trek, kører han jo alligevel som minimum med dem.

Nå ja - så har han i år den bedste strateg bag sig i form af Bjarne. Og et bedre hold.

Contador kan ikke slås ihjel med konventionelle våben.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Urup »

Satans lorte Stofa. Jeg kunne ikke nå at sætte hold før opstart, fordi hele lortet gik ned herhjemme. Nå. Øv.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Barf »

Du kan bare oprette hold i løbet af dagen, Esben. Erfaringer fra tidligere år viser jo, at én dag fra eller til (især en etape som i dag) sjældent er udslagsgivende for det samlede resultat.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tour-manager

Indlæg af Anonym »

Ja - det gælder først og fremmest om ikke at blive dårligere placeret end undertegnede.

For hvis man gør ... oh boy ... :-/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen