Live From Daryls House

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Live From Daryls House

Indlæg af Anonym »

Live From Daryls House

"Daryl Hall started Live From Daryl's House, the free monthly web show in late 2007, after having the idea of "playing with my friends and putting it up on the Internet," and the show has since garnered acclaim from Rolling Stone, SPIN, Daily Variety, CNN, BBC, Yahoo! Music and influential blogger Bob Lefsetz, who cited Live From Daryl's House as a perfect example of a veteran artist reinventing himself in the digital age by collaborating with both established colleagues and newer performers."

Det er måske helt trivielt det her. Men jeg har først "opdaget" det nu. Der er sgu mange perler imellem.

Caribbean Queen med Billy Ocean

Out of Touch med KT Tunstall (sans loopers)

Roadhouse Blues med Robby Krieger and Ray Manzarek

Men shop selv rundt - der er lidt for en hver smag. Der kan selvfølgelig forekomme saxofon på noget af det. :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Live From Daryls House

Indlæg af Anonym »

Nå - man kommer til hovedmenuen på hvert link - så må man selv lige navigere via playlisten.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Live From Daryls House

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"] Der kan selvfølgelig forekomme saxofon på noget af det.[/quote]

Fin servicemeddelelse! :thumbup: ... Jeg holder mig væk så ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Live From Daryls House

Indlæg af Pickles »

Skægt koncept. Jeg har kun set afsnittet med KT Tunstall, og det var rigtig fedt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen