MP3 afspiller

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

MP3 afspiller

Indlæg af Dannyboy »

Yo

Skal finde en til kæresten som selv hun kan finde ud af. Min første tanke var iPod, en af de tynde så den er god at løbe med osv, men fucker det ikke op når vi kommer til at bruge samme computer/iTunes (jeg bruger iPhone) ? En af mine venner satte sin iPhone til min comp forleden og alt fra hans tlf blev slettet og han fik alt hvad jeg havde - nedtur! Det sker vel også med en iPod?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af Smittefar »

Jeg er enormt glad for min Sansa Clip - Det er måske ikke verdens nemmeste menusystem, men den lyder godt, den er billig, og den fylder nærmest ingen ting. Det kan være, at samme selskab også har lavet sådan en eller anden touchskærmsracer nu - det ville klart være et plus.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af CobraPizza »

Jeg sværger til Samsung P2.. Minder meget om iPod Touch, kan afspille film, og har 8 Gb hukommelse.. Jeg har haft min i snart 4 år, og selvom det er touchscreen, har jeg aldrig haft problemer..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af kraen »

En iPod kan kun synkronisere med en computer ad gangen. Din kammerats iPhone er jo sat op på en anden computer, så derfor fuckede den op. Du kan også sætte en iPod på manuel styring og så kan den sluttes til alle computere og få musik derfra.

Du kan bruge et uendeligt antal iPods til at synkronisere med én enkelt computer.


Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af Jake »

Jeg vil også sige, at der findes MP3-afspillere, og så findes der iPods - og jeg ville uden tvivl vælge det sidste. Kvaliteten, brugervenligheden og de fede features findes bare ikke på andre modeller, integreret så vel som på en iPod.

Jeg har selv skiftet min gamle Classic ud med en ny Nano (og en iPhone 4) som jeg bruger til at løbe med, med Nike's løbedims - det fungerer super fedt!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af JGreen »

Jeg er så af modsatte holdning. Jeg ville hellere stikke mig selv i låret med en stegegaffel og overhælde det med eddike end at eje en iPod.

Men da mine rants mod iProdukter generelt møder sure miner og vrede pøbler af látte drikkende, haiku skrivende, art nouveau typer, med Ronson lightere og Georg Jensen gafler, så vil jeg istedet fremhæve hvad du kan få hvis du IKKE køber en iPod. ;)

Med en hvilken som helst anden mp3 afspiller kan du have dine mp3 filer (som er et dejligt velfungerende format uden lås og bøvl) på din mp3 afspiller og tilslutte den enhver computer i hele verden. Den kræver ikke du installerer et eller andet snasket program der ligger og æder ressourcer på din computer, og vil på intet tidspunkt forsøge at bestemme hvad du gør med dine filer.

Desuden kan man hvis man får lyst, bruge den som en mobil harddisk da den ikke kræver filer i et bestemt format.

Alt dette til en mærkbar lavere pris.


Når alt kommer til alt, så er slutargumentet for at købe en iPod, og dermed låse sit musikindkøb til iTunes, ens sjæl til djævelen og ens røv til Steve Jobs, at den er pæn og moderigtig. :geek:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af K-P »

Jeg erklærer mig enig med JGreen.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af Smittefar »

det gør jeg også :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af Urup »

Og mig - det var et da et genialt indlæg!! :D

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af Anonym »

[quote="JGreen"]Apple rant med en masse sludder[/quote]

Sikken en gang ævl.

Skal vi lige få facts på plads.

iTunes og iPod kan sagtens afspille mp3. Også købt/rippet fra andet end iTunes Store. Om man kan lide iTunes - fred med det - men programmet er default sat op på en bestemt måde - det kan ændres - som alle andre programmer. Og man er på ingen måder "låst" i at købe fra andre steder.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="JGreen"]Apple rant med en masse sludder[/quote]

Sikken en gang ævl.

Skal vi lige få facts på plads.

iTunes og iPod kan sagtens afspille mp3. Også købt/rippet fra andet end iTunes Store. Om man kan lide iTunes - fred med det - men programmet er default sat op på en bestemt måde - det kan ændres - som alle andre programmer. Og man er på ingen måder "låst" i at købe fra andre steder.[/quote]

+1

Jeg er så træt af Apple-stereotypen. Jeg foretrækker min kaffe sort, og mine produkter (iPod)hvide.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: MP3 afspiller

Indlæg af eitreach »

Det er efterhånden lang tid siden jeg har haft en selvstændig mp3-afspiller, eller musikafspiller i det hele taget. Alt der har med gøre af bøger, video, musik og andet multimedisk, bruger jeg min HTC Desire til.

Hvilket også vil være mit forslag. Bruger man mere end 32gb plads? Så bruger man Spotify, direkte på telefonen, og streamer sin musik fra den store jukeboks i skyen. :)

Eller.. En Desire er muligvis et lidt pompøst valg, for en Legend kan også gøre det, hvilket er markant billigere.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen