NFL Sæson 2011-2012

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Ja, så er preseason-kampene startet og der er kun få uger til det for alvor går løs. Hvad forventer folket?

Jeg har startet preseason med at se Oakland mod Arizona. Og selv om Raiders har mistet et par store stjerner, så har de altså en god trup og ikke mindst en bred trup - jeg bliver overrasket, hvis ikke Raiders kommer i play-off og jeg ser ingen forhindring i at de går hele vejen. Og deres nye receiver Moore, han er altså en kommende superstjerne!

Men ellers er jeg mest spændt på, hvad Eagles kan gøre med deres nyindkøbte stjerneparade - det er jo nærmest en fiasko for dem, hvis de ikke kommer til Super-Bowl...

Hvis i har muligheden, så tag for øvrigt at se nogle preseason-kampe. Det er en fed mulighed for at se de nye spillere og backup-spillerne i action - altid underholdende og en god måde at få et lidt større kendskab til holdenes trupper på inden sæsonen starter.

Martin K
Smoke On The Water
Indlæg: 55
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af Martin K »

Jeg er bestemt også spændt på den nye sæson. Specielt i forhold til det generelle niveau hos alle spillere og klubber som må have lidt under den lange lockout periode.

Highlights for mit vedkommende:
- indkøbet af større stjerner hos Patriots og Eagles. Hvad kan de drive det til.
- Hvad med Tebow hos Broncos. Får han mere spillet.
- gør Favre comeback for 3-4 gang?
- Hvordan med Jets. Kande tage det næste skridt efter at være kommet lagt i playoffs de sidste par år?

Med meget mere. Det er en spædende sæson vi går i møde.

Hvem viser i øvrigt pre-season kampene?
--Martin

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Martin K"]Hvem viser i øvrigt pre-season kampene?[/quote]

Jeg har abonnement på NFL Gamepass, der kan man se dem allesammen - jeg ved ikke, om der er nogen TV-stationer, der viser dem.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af Starcaster »

Jeg glæder mig som et lille barn! Jeg ved ikke hvor mange kampe de sender på sky i år, men jeg har lige fået ESPN gratis oven i hatten, så der bliver sikkert flere kampe (i HD) end jeg kan nå at se på en uge. Jeg bliver nødt til at sætte nogle penge på Packers efter sidste års triumf. Håber selvfølgelig mit hold kan gøre det igen men statistikken er nok imod dem ;)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Jeg har ikke rigtig fulgt så meget med i offseason, men jeg håber at Carolina's nye QB kan vise nogle kvaliteter.

/Søren

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af AnotherDan »

Endnu en hård sæson at følge 49'ers...
Men glæder mig til at se hvad Patriots byder på...
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har ikke fulgt med i off-season i år. Eller den igangværende pre-season, for den sags skyld. Jeg kan godt mærke, at jeg ikke længere følger helt så entusiastisk med i det, som jeg gjorde for nogle år siden, men når regular season går igang, så er jeg naturligvis på pletten. Jeg har ingen idé om, hvordan draft'en, og hvad der ellers har været af bytten rundt, er gået, men jeg satser på Elming og Bøjgaard sætter mig ind i det, i løbet af de første par kampe. NFL er heldigvis flinke til at sende Patriots-kampene vores vej :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Så kom sæsonen i gang :) Jeg sad og så torsdagskampen i går aftes - fed start på sæsonen! 76 point og masser af fedt spil. Så ved man, hvad aftenerne skal bruges til det næste halve år :lol:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Jeg sad også og så den i går. En glimrende åbningskamp :)

/Søren

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har jo fået fjernsyn med HD, siden sidste sæson - bliver kampene på 3+ og TV2Sport sendt i HD?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Det aner jeg ikke, det må du da have styr på, når du kan tage de der fancy kanaler ;-)

Men på NFL Network er opvarmningen startet nu med Gameday Morning - og de mener morning, klokken er 6 på østkysten, når de starter live :lol:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Fantastisk kamp af Cam Newton i går! Man er sjældent glad når holdet taber, men lige netop i går var jeg ganske godt tilfreds :)

Nu bliver det så spændende at se hvordan han håndterer Green Bay...

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"]
Nu bliver det så spændende at se hvordan han håndterer Green Bay...
[/quote]

Der er mange rigtigt spændende kampe i dag - men det der bliver da helt sikkert en af de mere uforudsigelige. Ingen af de to forsvar imponerede i første runde, men Packers nåede trods alt 3 sacks på Brees og jeg synes ikke, at Panthers OL passede imponerende godt på Newton, så det er lidt af en test for ham - hvis han ikke slipper fornuftigt ud af presset i dag, så kan det gå rigtigt galt for Carolina :s hock:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Præcis, det bliver rigtig svært, og jeg tror også de får stryg. Men som sidste uge, håber jeg bare at offensiven klarer det uden for mange turnovers. Hvis han har held til at slippe bolden hurtigt og får løbespillet op, så kan de måske lave et par TD'ere. Men det står nok ikke mål med dem GB vil lave :)

Er du ikke Oakland fan? Jeg har McFadden på mit fantasy hold, så jeg håber på en 45-45 kamp mod bills, hvilket der er stor sandsynlighed for :)

/Søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Jo. Jeg skal helt sikkert også se Raiders mod Bills. McFadden ser ud til at være i topform igen så forvent bare 150 yards fra ham - især med både Kevin Boss og Darius Heyward-Bey ude med skader - det kommer til at foregå langs jorden fra Oaklands side...

Og de vinder stort...håber jeg.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Skildpadde, jeg håber på 2000 yards til MacFadden i dag. Det var et rigtig ærgeligt resultat sidste uge. Og jeg håber Carolina smadrer Jags!

/øren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"]Skildpadde, jeg håber på 2000 yards til MacFadden i dag. Det var et rigtig ærgeligt resultat sidste uge. Og jeg håber Carolina smadrer Jags!
[/quote]

Ja, det var dælme et bittert nederlag. Men når man to gange begår penalties på tredje down og goal-to-go, så er man vel selv ude om det. Præcis som sidste år spiller Raiders forrygende og sætter det hele til på penalty-yards :(

Jeg tror også, det må være Panthers tur i denne uge - det hjælper jo ikke at Cam Newton render rundt og slår rekorder så længe de ikke vinder :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

Der er godt nok mange af de tidlige kampe, der ser spændende ud - jeg tror, det bliver Red-Zone i dag og så Oaklands kamp bagefter.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af IkkeMig »

[quote="udepost"]Skildpadde, jeg håber på 2000 yards til MacFadden i dag. [/quote]

Er 171 yards og 2 TD ikke godkendt? :lol:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: NFL Sæson 2011-2012

Indlæg af udepost »

Det er godkendt! Jeg har også Bradshaw og Welker, så jeg har allerede vundet runden, selvom jeg stadig mangler point for Grossman og Witten i aften :)

Og en fin sejr over Jets. Det er altid rart når Jets og Patriots taber, så jeg havde en fin aften :)

/Søren

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen