High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af Barf »

Hey folkens

Jeg skal til fødselsdagsfest hos en gammel gymnasiekammerat i morgen, og jeg skal have købt en gave. Jeg har slået mig sammen med en kammerat, og vi er blevet enige om at give ham et stykke med musik. I gymnasietiden var fødselaren vild med bands som Blink 182 og Sum 41, og selvom vi ikke er sikre på, at begejstringen for genren stadig er der, vil vi gerne give ham en CD med noget musik i den dur.

Er der nogen af jer, der kan anbefale et band, som måske har lidt tilfælles med ovennævnte? Måske noget lidt mere aktuelt, så jeg slipper for "bare" at give ham et gammelt album, som han måske har/kender?

På forhånd tak for hjælpen,
Jonas

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af sørendybdal »

Mine elever på efterskolen var ret vilde med Fall Out Boy og Paramore, men om det lige kan ryge i kassen med burgerpunk, er måske ikke sikkert ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="sørendybdal"]Mine elever på efterskolen var ret vilde med Fall Out Boy og Paramore, men om det lige kan ryge i kassen med burgerpunk, er måske ikke sikkert ...[/quote]

De to vil jeg også mene rammer nogenlunde ned i samme kasse.

Og ellers kunne det måske være noget i stil med Red Jumpsuit Apparatus: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> , eller Plain White T's: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> (de har heldigvis lavet andet, end den dér Delilah-sang)

My Chemical Romance er måske heller ikke helt ved siden af? Det er dog mest den første plade, inden de gik all in på tudefjæs.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af Barf »

Tak for gode forslag, drenge.

Jeg smutter i TP og ser, hvad de har.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af Loomer »

Teenage bottlerocket, banner pilot, dopamines, the steinways, descendents, lifetime og måske four gear strong.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af nerøs »

det er godt nok ikke lige det nyeste nye. men evt : bowling for soup

bare fordi du kunne være sjov vis i lige fyre godt op for high school never ends :D

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: High School Rock / Burgerpunk - what's new?

Indlæg af Kimling »

Sidder lige og hører Sum 41.. Hold nu kæft, hvor er det sejt! Dem havde jeg helt glemt. De var ellers en fast bestanddel af mit konfirmationsanlægs 3 cd'er, i mine teenageår :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen