Dit største møde

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Dit største møde

Indlæg af Kattekiksen »

Jeg synes efterhånden jeg har mødt en del "vigtige", spændende og/eller kendte mennesker, så jeg kom til at tænke den anden dag.

Hvad er egentlig det "møde" der har været størst for mig? Hvem har gjort det største indtryk, direkte ændret et eller andet etc.
Jeg synes det er et virkeligt spændende spørgsmål, der oven i hatten lægger op til en ordentlig røverhistorie. Derfor vil jeg gerne spørge jer om det samme.

Jeg kommer med et længere indlæg senere i dag. Jeg skal lige tænke.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Swampthing »

Da jeg var en lille knæjt på ca 3 - 4 år, sad jeg på skødet af Poul Bundgaard det meste af flyveturen fra Grønland til DK, jeg charmede så meget at han ville adoptere mig for 10.000,- fortalte min mor, hun sagde også han sad og grinte og pludrede med mig næsten hele tiden.
Jeg husker meget lidt af det.
Jeg mener ikke rigtigt at jeg har mødt nogen kendt, der har ændret noget ved mig som person.

soren859
Himmelhund
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af soren859 »

Mads Mikkelsen i en skilift i Canazei, Det må da siges at være badass

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg er blevet korporligt smidt ud af backstage-lokalet på Rytmeposten, af selveste Tim Christensen, fordi jeg forsøgte at gafle alle deres øl i køleskabet. Dumme svin ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg er blevet korporligt smidt ud af backstage-lokalet på Rytmeposten, af selveste Tim Christensen, fordi jeg forsøgte at gafle alle deres øl i køleskabet. Dumme svin ...[/quote]
Det er sikkert for nylig? :D

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Loomer »

Jeg var på dødsdruk med Brent Hinds for noget tid siden. Det var sgu meget skægt! Hyggelig gut i al fald.

Ellers så mødte jeg så sent som i lørdags Antti Boman fra Demilich til dette års Killtown Deathfest. Det var sgu fedt, for manden er efter min mening et af de mest unikke talenter indenfor dødsmetal, og i øvrigt igen en pissefin fyr at drikke bajere og sludre med.

Ellers må jeg lige vende tilbage med hvem jeg ellers har rendt ind i, som jeg kommer i tanke om dem.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]Jeg er blevet korporligt smidt ud af backstage-lokalet på Rytmeposten, af selveste Tim Christensen, fordi jeg forsøgte at gafle alle deres øl i køleskabet. Dumme svin ...[/quote]
Det er sikkert for nylig? :D [/quote]

Ikke just. Waterline havde vist lige været en enkelt eller to gange forbi P3, men ellers var det kun folk der havde været til DM i Rock samme år, som vidste hvem Tim & Co. var, så jeg synes nu nok, at arrogancen manglede lidt substans.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af CobraPizza »

At drikke en øl i vores gymnasie-bar præ-valg 2007 med Lars Løkke dengang han var under Anders Fogh, han var nu flink nok som person.. Eller sidde rækken bag Anders Lund Madsen da hans datter og min søster skulle konfirmeres sammen her i sommer.. Han er godt nok lille og rund.. det er jo bare normale mennesker, og man møder dem jo..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Funkis »

Mødte Slash på Frankfurt messen for nogle år tilbage.
Ikke noget vildt i det, kun et håndtryk og kort obligatorisk small talk.

Samme år var vi til fest med Kerry King fra Slayer - hvilket var en surealistisk oplevelse. Han havde en "date" med og hver gang de hilste på en ny person, skulle der drikkes en Whisky sjus. Jeg tror han fik drukket sig igennem 1½-2 flasker alene. Som tiden skred frem så hans "date" ikke just mere frisk ud.

Så mødte jeg Fred Gretsch på frankfurt i år. Hvilket også var en oplevelse. Det er ham som ejer Gretsch.

Tror den mest inspirerende jeg har mødt inden for musikbranchen er Ren Ferguson, som nærmest ene mand har genopbygget Gibson Montana, altså deres Akustiske guitarer. Det var virkeligt inspirerende og en fantastisk oplevelse.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Sasha »

Som lille fik jeg et kys på kinden af Cleo. Det ændrede mit liv radikalt.

Igennem bl.a. mit arbejde har jeg mødt mange "kendte". De er som regel mennesker som alle andre. Deres managers og sikkerhedsfolk er til gengæld ofte nogle forpulede store, slimede røvhuller.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Telemaster »

Jeg har engang mødt Søren Alwan på en parkeringsplads lidt uden for Herning. Sikken dag!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Sasha »

Jamen dog.

Hvis ikke jeg havde været lidt befippet over, at det var selveste Telemesteren, som stod foran mig, skulle jeg selvfølgelig have tænkt på, at du da også skulle have haft et kys på kinden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Jamen dog.

Hvis ikke jeg havde været lidt befippet over, at det var selveste Telemesteren, som stod foran mig, skulle jeg selvfølgelig have tænkt på, at du da også skulle have haft et kys på kinden... :-)[/quote]

Det var jo et regulært stjernetræf på Heden. Clapton skal også have været der, har jeg ladet mig fortælle :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Sasha »

Nå for Søren, var det ham, der stod og larmede derovre ved siden af, så ordentlige folk knapt kunne høre, hvad de selv tænkte? Ja, der kan man jo bare se...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Smittefar »

Tråden er vel mere tænkt som:"Hvilket (tilfældigt) møde ændrede dit liv" - Det er vel ikke bare tilfældig name dropping - Hvis det er har jeg sagt nej til at Tim C måtte købe min guitar - og han tiggede ellers en del.

Jeg tror, mit vigtigste tilfældige møde var, da jeg for et par år siden rendte ind i min nuværende administrerende direktør på gaden (Theodor Nielsen - I har nok aldrig hørt om ham, men han har været på forsiden af Euroman) - Vores tekniske direktør havde ringet til mig et par dage tidligere for at tilbyde mig et job. Jeg sad på mit nu tidligere arbejde og var slet ikke inde i overvejelserne om at skifte job, så jeg fik sagt nej lidt hurtigere, end jeg måske burde have. To dage senere mødte jeg den administrerende direktør tilfældig på gaden i Kbh. Vi snakkede en halv times tid, og om aftenen bestemte jeg mig for at tage jobbet alligevel - Den beslutning rangerer i top fem over bedste beslutninger, jeg har taget i mit liv, og det ville ikke være sket, hvis ikke vi var rendt ind i hinanden den lørdag.

Det hører med til historien at både adm. og teknisk direktør er mine gamle studiekammerater, så vi har snakket godt sammen altid. Jeg vidste bare ikke, at jeg lige var parat til at arbejde for dem :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg mødte Rasmus Skov ude på Ruc, her til aften. Han havde spillet med sit band, og vi skulle på bagefter. Det var en ret vild oplevelse. Vi sludrede lidt, og han kiggede på min guitar, og vi aftalte snart at mødes så jeg kunne skrue lidt på hans nye 70'er strat. Det er fuldstændigt surrealistisk at jeg får lov at justere hans guitar.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg mødte Rasmus Skov ude på Ruc, her til aften. Han havde spillet med sit band, og vi skulle på bagefter. Det var en ret vild oplevelse. Vi sludrede lidt, og han kiggede på min guitar, og vi aftalte snart at mødes så jeg kunne skrue lidt på hans nye 70'er strat. Det er fuldstændigt surrealistisk at jeg får lov at justere hans guitar.[/quote]
:D

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af fortytwo »

Jeg møder jo regelmæssigt såkaldte kendte, eller vigtige mennesker, men det er meget få gange jeg er blevet sådan "starstruck", men jeg må nok tilstå, at blive halet ind i Cheap Trick's omklædning på en japansk festival, med orderne "oh, you haven't met Rick", af en dame, som viste sig, at være hans kone, det var rimelig fedt..

Eller lige kort, at smalltalk'e med Dave Gahan i KB Hallen, fordi han havde hørt noget af lydprøven på opvarmningsbandet, som jeg lavede et par jobs med..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Dit største møde

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"]Jeg møder jo regelmæssigt såkaldte kendte, eller vigtige mennesker, men det er meget få gange jeg er blevet sådan "starstruck", men jeg må nok tilstå, at blive halet ind i Cheap Trick's omklædning på en japansk festival, med orderne "oh, you haven't met Rick", af en dame, som viste sig, at være hans kone, det var rimelig fedt..

Eller lige kort, at smalltalk'e med Dave Gahan i KB Hallen, fordi han havde hørt noget af lydprøven på opvarmningsbandet, som jeg lavede et par jobs med..[/quote]

[youtube]-FucbvoFFy0[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen