Headphones

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af K-P »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"][quote="GodSpeedDK"]...hvad fanden sker der i øvrigt lige for "un-boxing"-videoer?? Hvem har glæde af, at se andre mennesker pakke deres nye gadgets ud??[/quote]

Det er vel sådan cirka Youtube´s svar på flash-tråde..?[/quote]

Jamen er det dét? Er det sådan en slags "ha-ha-se-hvad-jeg-har-som-du-ikke-har"? Jeg ved det ikke; det virker mere som sådan en slags meget grundig videomanual, der så slutter lige dér, hvor den burde være startet.[/quote]

Jeg tror, det er for at vise folk, hvad man får med i kassen, når man køber produktet.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg tror, jeg er landet på nogle Sennheiser HD-215 MK II. De ligger indenfor budgettet, og ser ud til at opfylde kravene. Der ligger også nogle anmeldelser på YouTube, som gennemgående er positive (hvad fanden sker der i øvrigt lige for "un-boxing"-videoer?? Hvem har glæde af, at se andre mennesker pakke deres nye gadgets ud??)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sennheiser.com/sennheiser/ho ... nheiser/ho ... nes-hd-215</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pricerunner.dk/pl/94-350468/ ... 94-350468/ ... ign-Priser</a><!-- m -->

Er det helt ved siden af?[/quote]

Så døde de gamle endegyldigt. Den ene bøf er knækket helt af, og hænger nu kun i ledningen ... så jeg har smidt en bestilling på de ovenstående.

Tak for hjælp og inputs :)

Edit: @K-P: Fair nok, hvis der er tale om lidt mere avancerede ting. Men er det virkelig nødvendigt med indtil flere "un-boxing"-videoer, til et sæt ørebøffer, hvor der ikke følger andet end en 1/4" jack-adapter med? Man falder jo nok ikke ned fra stolen i chok, hvis man skulle komme til at åbne æsken inden man har set videoerne. Hmmm ... det er nok bare ikke meningen, at jeg skal forstå det ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af K-P »

Det hænger nok også lidt sammen med den mentalitet om, at man skal smide videoer op af alt.
Cogito sumere potum alterum

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af Starcaster »

De her Superlux er blevet lidt et kult-hit hos HiFi nørderne. De skulle være lavet af samme AKG komponenter som de dyre, men bare ikke samlet i Østrig (eller hvor det nu lige er AKG er fra?). Jeg ved ikke lige hvilken model der er den bedste, men prøv at google de forskellige modeller. De er super komfortable og dem jeg hørte lød overraskende godt til prisen. De har vist godt af at blive spillet til en uges tid med godt med knald på, lige for at løsne membraner op osv.

Edit: Link http://www.thomann.de/dk/search_dir_BF_ ... headphones

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]

Det er vel sådan cirka Youtube´s svar på flash-tråde..?[/quote]

Jamen er det dét? Er det sådan en slags "ha-ha-se-hvad-jeg-har-som-du-ikke-har"? [/quote]

Ja, præcist samme system som flashtråde... og cirka lige så brugbare!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]

Ja, præcist samme system som flashtråde... og cirka lige så brugbare!

:-)[/quote]

Sure gamle mand! :lol: :obscene-drinkingcheers:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af Sasha »

Sure gamle OG pedantiske mand, om jeg må be´!!!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"][quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]

Det er vel sådan cirka Youtube´s svar på flash-tråde..?[/quote]

Jamen er det dét? Er det sådan en slags "ha-ha-se-hvad-jeg-har-som-du-ikke-har"? [/quote]

Ja, præcist samme system som flashtråde... og cirka lige så brugbare!

:-)[/quote]

Men heldigvis står der da "un-boxing" udfor de fleste af dem, så man, i lighed med flash-tråde, kan styre pænt udenom, hvis man føler sig stødt af den slags :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Headphones

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]Sure gamle OG pedantiske mand, om jeg må be´!!!

:-)[/quote]

:text-lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen