Den store iOS og iCloud tråd...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af Pluto »

Dvs kort fortalt at jeg stadig ikke fatter en disse :?
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Pluto"]Dvs kort fortalt at jeg stadig ikke fatter en disse :?[/quote]

Hvis du har mere end ét Apple-produkt, så kan du slå iCloud til, og så sørger den for at de har samme indstillinger osv. - det er faktisk det hele (sådan i meget grove træk).

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af Pluto »

[quote="Turtle"][quote="Pluto"]Dvs kort fortalt at jeg stadig ikke fatter en disse :?[/quote]

Hvis du har mere end ét Apple-produkt, så kan du slå iCloud til, og så sørger den for at de har samme indstillinger osv. - det er faktisk det hele (sådan i meget grove træk).[/quote]

Nå ok, men jeg har også et par iPad og jo det kører fint sammen. Jeg har så ikke selv gjort noget andet end at skrive min Apple id kode på det hele. Nå men det er så mccloud der gør det hele. Fed :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]Synes det er blevet en smule mere sløv i betrækket, men ikke noget voldsomt.[/quote]

Det er også min oplevelse. Design, nye funktioner, osv., er jeg ret begejstret for, men det dér ekstra lille millisekund, man skal vente på den nu lidt labrere animation, kunne jeg godt undvære. Det ser flot og fancy-pancy ud, men når det langsommeliggører oplevelsen, så er der ikke vundet noget i min bog.

(Og ja, et millisekund er irriterende lang tid, i et apparat, der efterhånden er en vigtigere kropsdel, end milt og ben til sammen. Basta. :geek: )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af kraen »

Man kan slå animationer fra inde i Indstillinger->Generelt->Tilgængelighed (aka. handicap-indstillinger). Nu har jeg brugt iOS 7 siden midten af juni (beta 1), og generelt har det kørt megameget hurtigere og bedre end iOS 6 trods alskens småfejl, der har været i betaerne.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]Man kan slå animationer fra inde i Indstillinger->Generelt->Tilgængelighed (aka. handicap-indstillinger). Nu har jeg brugt iOS 7 siden midten af juni (beta 1), og generelt har det kørt megameget hurtigere og bedre end iOS 6 trods alskens småfejl, der har været i betaerne.[/quote]

Nej, du kan ikke slå alle animationerne fra derinde :(

Det er også det eneste, der generer mig - det der sekund, det tager ikonerne at flyve ind på skærmen, når man tænder, det føles som det længste sekund i hele ens liv, når man sidder klar til at trykke på ét af dem. Og det samme med ud og ind af apps. Jeg håber virkelig, de laver, så man kan slå det helt fra (eller bare speede det op) engang....

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af kraen »

Nej, men man kan reducere dem. Jeg har som sagt kun oplevet en langt hurtigere telefon. Men jeg er jo nok også den mindst kritiske herinde, når vi snakker Apple.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]Nej, men man kan reducere dem. Jeg har som sagt kun oplevet en langt hurtigere telefon. Men jeg er jo nok også den mindst kritiske herinde, når vi snakker Apple.[/quote]

Den reducerer kun de der baggrundsanimationer osv - al det der flyven ud og ind og fading i stedet for tænd og sluk, det ændrer den ikke på. Jeg har heller ikke oplevet noget, der er blevet langsommere - der er bare blevet indført en masse ventetid for at lave fancy features, som man bliver træt af efter et stykke tid...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"] Jeg har heller ikke oplevet noget, der er blevet langsommere - der er bare blevet indført en masse ventetid for at lave fancy features, som man bliver træt af efter et stykke tid...[/quote]

Præcis.

Det er ikke telefonens performance, der er blevet lansommere, det er nogle prioriteringer fra designteam'ets side, for at få det hele til at se labert ud, der giver den irriterende "ventetid".
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

[quote="kraen"]Nej, men man kan reducere dem. Jeg har som sagt kun oplevet en langt hurtigere telefon. Men jeg er jo nok også den mindst kritiske herinde, når vi snakker Apple.[/quote]

Hvad skal jeg til-/fravælge derinde for at få så få animationen som muligt?
Jeg synes ikke der lige er noget, der virker logisk...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af kraen »

[quote="FunkyValle"][quote="kraen"]Nej, men man kan reducere dem. Jeg har som sagt kun oplevet en langt hurtigere telefon. Men jeg er jo nok også den mindst kritiske herinde, når vi snakker Apple.[/quote]

Hvad skal jeg til-/fravælge derinde for at få så få animationen som muligt?
Jeg synes ikke der lige er noget, der virker logisk...[/quote]

Der er et punkt, der på engelsk hedder "Reduce Motion".

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

[quote="kraen"][quote="FunkyValle"][quote="kraen"]Nej, men man kan reducere dem. Jeg har som sagt kun oplevet en langt hurtigere telefon. Men jeg er jo nok også den mindst kritiske herinde, når vi snakker Apple.[/quote]

Hvad skal jeg til-/fravælge derinde for at få så få animationen som muligt?
Jeg synes ikke der lige er noget, der virker logisk...[/quote]

Der er et punkt, der på engelsk hedder "Reduce Motion".[/quote]

Det har jeg også læst mig til, men jeg kan ikke finde noget tilsvarende på dansk. Kan det være fordi, jeg ikke har en iPhone5?
Tror aldrig gear-rejsen ender....

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af kraen »

Nej, for jeg kan godt finde den i min iPhone 4S. Den skulle være under "Bold text" og "Increase Contrast"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

Jeg kan simpelthen ikke finde det...
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af IkkeMig »

Er det en iPhone 4? For så er det derfor. Som jeg allerede skrev tidligere, så er det kun de der animationer af baggrunden, den slår fra, ikke alt det andet. Og baggrundsanimationerne er i forvejen slået fra på iPhone 4, fordi den ikke har power til det...

Men der er desværre ikke en måde at slå alle animationerne ved skift af skærmbillede fra på :(

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Turtle"]Er det en iPhone 4? For så er det derfor. Som jeg allerede skrev tidligere, så er det kun de der animationer af baggrunden, den slår fra, ikke alt det andet. Og baggrundsanimationerne er i forvejen slået fra på iPhone 4, fordi den ikke har power til det...

Men der er desværre ikke en måde at slå alle animationerne ved skift af skærmbillede fra på :( [/quote]

Ja, det er en iPhone4 og ikke en 4S.
Ærgeligt, at det ikke kan fravælges.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

Hvordan genstarter jeg min iPhone, når min tænd/sluk knap ikke virker??
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="FunkyValle"]Hvordan genstarter jeg min iPhone, når min tænd/sluk knap ikke virker??[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://grownupgeek.com/how-to-turn-off- ... -turn-off- ... wer-button</a><!-- m -->

Hvis du er på iOS7, så kig nederst på siden.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af FunkyValle »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="FunkyValle"]Hvordan genstarter jeg min iPhone, når min tænd/sluk knap ikke virker??[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://grownupgeek.com/how-to-turn-off- ... -turn-off- ... wer-button</a><!-- m -->

Hvis du er på iOS7, så kig nederst på siden.[/quote]

Og når den så er slukket, hvordan får jeg så liv i den igen, når nu tænd/sluk knappen stadig ikke virker??
Edit: Har ikke slukket endnu, men forudser blot problemet...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store iOS og iCloud tråd...

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="FunkyValle"][quote="VilhelmNielsen"][quote="FunkyValle"]Hvordan genstarter jeg min iPhone, når min tænd/sluk knap ikke virker??[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://grownupgeek.com/how-to-turn-off- ... -turn-off- ... wer-button</a><!-- m -->

Hvis du er på iOS7, så kig nederst på siden.[/quote]

Og når den så er slukket, hvordan får jeg så liv i den igen, når nu tænd/sluk knappen stadig ikke virker??
Edit: Har ikke slukket endnu, men forudser blot problemet...[/quote]

Sæt den til iTunes (er jeg ret sikker på)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen