Flash din tato

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash din tato

Indlæg af CobraPizza »

Jeg fik lavet den idag :) og det er bestemt ikke den sidste

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Peter C »

Sejt! :D

Hvor fik du så lavet den?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af GodSpeedDK »

Til trods for, at jeg mener man har tatoveringer for at vise dem frem, så har jeg faktisk ikke det helt store behov for at poste billeder af mine her. Men det er nok mest fordi jeg ikke synes de er helt så fede, som jeg syntes, da de blev lavet for efterhånden en del år siden.

Men måske en dag, når jeg har fået forhandlet en ordentlig 'speciel-price-for-you' med min svoger, så han kan rette lidt op på de, i ungdoms kådhed, lidt for uigennemtænkte sværterier.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af fortytwo »

[quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det er så ikke nu, at du skriver, hvor du har fået den lavet henne, med mindre du har fået den lavet i udlandet, da det er ulovligt for en tatovør i Danmark, at tatoverer på hænder, hals eller ansigt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Peter C »

Slettet efter ønske af bruger

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af K-P »

[quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det ligner ellers din hånd.
Cogito sumere potum alterum

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Peter C »

[quote="K-P"][quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det ligner ellers din hånd.[/quote]

Slettet efter ønske af bruger

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Peter C »

[quote="fortytwo"][quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det er så ikke nu, at du skriver, hvor du har fået den lavet henne, med mindre du har fået den lavet i udlandet, da det er ulovligt for en tatovør i Danmark, at tatoverer på hænder, hals eller ansigt..[/quote]

Slettet efter ønske af bruger

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Kimling »

[quote="Peter C"][quote="fortytwo"][quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det er så ikke nu, at du skriver, hvor du har fået den lavet henne, med mindre du har fået den lavet i udlandet, da det er ulovligt for en tatovør i Danmark, at tatoverer på hænder, hals eller ansigt..[/quote]

Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Så vidt jeg ved, er 42 temmelig godt udsmykket mht. tatoveringer. Han er vel bare ikke interesseret i at en ellers god tatovør får et blakket rygte/bøder pga. en Grejside på nettet :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er nok mest et spørgsmål om, at det ville være pænt nederen for manden, der har set igennem fingre (høhø) med lovgivningen, for at opfylde dit ønske, skulle blive busted på en uheldig udtalelse fra selv samme dig, på et forum, der er offentligt tilgængeligt for alle.

Personligt har jeg intet problem med folk, der laver/får lavet tatoveringer "de ulovlige steder", så længe tatovøren har sikret sig, at vedkommende der får det lavet, er bevidst om, hvad han gør - allerbedst, hvis tatovør og kunde kender hinanden personligt (hvilket vist også er nødvendigt, hos alle de danske tatovører jeg har hørt om, som omgåes reglerne "kreativt").
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Peter C »

Slettet efter ønske af bruger

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Little Thunder »

No - det kan ikke lade sig gøre, da jeg ikke har en eneste. Ødelægge den fantastisk smukke og flotte krop jeg har med noget så latterligt, poppet og pinligt som en tatovering - Nej!
Tatoveringer er for tabere!

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af JGreen »

... Hvad laver du så helt præcist i den her tråd?

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af Little Thunder »

Pisser lidt i suppen! ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af CobraPizza »

[quote="fortytwo"][quote="Peter C"]Slettet efter ønske af bruger[/quote]

Det er så ikke nu, at du skriver, hvor du har fået den lavet henne, med mindre du har fået den lavet i udlandet, da det er ulovligt for en tatovør i Danmark, at tatoverer på hænder, hals eller ansigt..[/quote]

NIce Peter :) hvor har du motivet fra?

Jeg fik lavet den i Wildcat Piercing and Tatto på strøget, lige ved nørreport st. ved siden af Warhammer butikken (i'm sure somebody on this side know where that is!), der netop er begyndt at tatovere, det var samme sted, som jeg fik min PA, så lidt tillid til de mennesker har man vel ;) Meget flink columbiansk fyr. fik den for 800 + moisture gel til 85 så 885 ialt..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af fortytwo »

[quote="Kimling"]Så vidt jeg ved, er 42 temmelig godt udsmykket mht. tatoveringer. Han er vel bare ikke interesseret i at en ellers god tatovør får et blakket rygte/bøder pga. en Grejside på nettet :) [/quote]
Bingo.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"]Det er nok mest et spørgsmål om, at det ville være pænt nederen for manden, der har set igennem fingre (høhø) med lovgivningen, for at opfylde dit ønske, skulle blive busted på en uheldig udtalelse fra selv samme dig, på et forum, der er offentligt tilgængeligt for alle.

Personligt har jeg intet problem med folk, der laver/får lavet tatoveringer "de ulovlige steder", så længe tatovøren har sikret sig, at vedkommende der får det lavet, er bevidst om, hvad han gør - allerbedst, hvis tatovør og kunde kender hinanden personligt (hvilket vist også er nødvendigt, hos alle de danske tatovører jeg har hørt om, som omgåes reglerne "kreativt").[/quote]

Men kreativt er en ting, men direkte ulovlig er noget andet..

Jeg er helt med på, at folk forhåbentlig har gjort sig nogle tænker om, hvilke signaler man udsender ved at få lavet noget på hænder, hals og ansigt, men der er desværre rigtig mange der ikke gør det..

@ Peter C.. Jeg har intet imod din tatovering, eller billedet af den, eller at du flasher den.. Men der er en tatovør der har stolet på dig, så det er bare derfor
jeg mener at de ikke skal skrive hvem der har lavet den, på en relativ offentlig tilgængelig side.. ;)

Det skal forøvrigt lige nævnes, at Danmark som den eneste land i verden, har en lovgivning om tatoveringer..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din tato

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"]

Men kreativt er en ting, men direkte ulovlig er noget andet..

[/quote]

Mja ... mjoeh ... Ingen døde eller kom til skade, ingen fik frarøvet noget, der var deres, og ingen var i fare, så selvom jeg normalt er en meget krakilsk regelrytter, så vover jeg pelsen, og kalder det "kreativt" alligevel :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen