En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
ffsjake
Himmelhund
Indlæg: 44
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Indlæg af ffsjake »

Jeg har en køber til en forstærkertop jeg har til salg. Problemet er at den skal fragtes til Oslo og det kan ikke lade sig gøre med Post DK, da toppen vejer over 20 kg.
Det bedste tilbud jeg har kunnet finde indtil videre er fra DHL og det ligger på ca. 1600,- hvilket jeg syntes er lige lovligt pebret, ifht. at køber skal betale 3700 for forstærkeren.

Er der nogen der har kendskab til andre firmaer der evt. ville kunne gøre det billigere?
[font='Open Sans', Arial, Helvetica, sans-serif]Gibson Les Paul Studio / Ibanez RGT 6 EXFX / Ibanez EGEN8 / Ibanez AFS75TD
Sigma SG / Squier Jazzmaster / Akkustisk Tellson / LTD D5 / Hjemmestrikket Tele-bas[/font]

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Indlæg af Peter C »

Min erfaring siger, at man skal have et firma (CVR-nummer) til at sende den, før det kan betale sig.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Indlæg af Swampthing »

Den skulle lige have kommet i sidste uge, der er 1 fra mit arbejde der lige er smuttet til Norge en uges tid. Der kunne den da lige have været med. :/

ffsjake
Himmelhund
Indlæg: 44
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Indlæg af ffsjake »

Surt :/
[font='Open Sans', Arial, Helvetica, sans-serif]Gibson Les Paul Studio / Ibanez RGT 6 EXFX / Ibanez EGEN8 / Ibanez AFS75TD
Sigma SG / Squier Jazzmaster / Akkustisk Tellson / LTD D5 / Hjemmestrikket Tele-bas[/font]

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En forstærker skal sendes til Norge... (fragt-issues)

Indlæg af Jackie van Hippie »

Jeg sendte en forstærker til Holland for et par måneder siden med GLS. Det fungerede fint og var ikke så dyrt igen.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WE ... -PORTAL-WE ... ndelse.htm</a><!-- m -->
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen