Flæsk-off i Århus

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flæsk-off i Århus

Indlæg af Barf »

Hej drenge.

Så fik jeg sgu alligevel den regning på 270 kr. for overnatning på skolen. Gider ikke bøvle med at indsamle penge fra jer alle, så jeg betaler den umiddelbart bare. Så kan i jo give mig en øl hver i stedet. Og apropos øl, skulle vi ikke forsøge at holde en omgang flæsk-off her i Århus?

LINK TIL NY TRÅD (DEN AKTUELLE): http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.php?f=14&t=286


Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Att. Gathering-styregruppe 2010 - møde?

Indlæg af Barf »

Så er det jo på plads, "approved by Odgaard" :)

Undskyld min uvidenhed, men hvor kan man få flæsk i Århus? Det bliver selvfølgelig et åbent arrangement for alle GFs og ikke kun dem fra Århus eller styregruppen.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Att. Gathering-styregruppe 2010 - møde?

Indlæg af Odgaard »

;)

Det er ganske fin flæsk på Pinden.

Jeg er noget ophængt de næste par uger, men der efter er jeg frisk på flæsk.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Att. Gathering-styregruppe 2010 - møde?

Indlæg af Barf »

Ja, Pinden ser da fint ud, og det serveres ad libitum (vigtig detalje tror jeg).

Umiddelbart er de næste par uger heller ikke for gode for mig, men mon ikke der også går lidt tid med planlægning osv.? Nu må vi lige høre om de andre gutter også er med på idéen


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af Sasha »

Hvorfor kan man ikke svare på indlæg i den nye tråd? Eller det vil sige: Turtle kan åbenbart?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flæsk-off i Århus

Indlæg af K-P »

[quote="Sasha"]Hvorfor kan man ikke svare på indlæg i den nye tråd? Eller det vil sige: Turtle kan åbenbart?[/quote]

Det ser ud til at hurtigsvar-funktionen er væk i den tråd. Du kan dog stadig trykke på "Skriv indlæg" nede i venstre hjørne.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen