Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)[/quote]

Det gør der da i hvert fald:
[youtube]qPOYAoU7dOY[/youtube]

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

For øvrigt er jeg ret vild med Legion of the Damned, der vist også er hollandske, men det er med garanti endnu mindre i Mikkels smag :lol:

Hvad med Focus, der engang lavede den ultimativt syrede sang "hocus pocus" - de er hollandske :)

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Christian Mogensen »

Nogen der har et trick til at slippe af med et træ-lår, på lægmusklen (træ-læg?)?
Jeg var lige nede og træne lidt sparring her til formiddag, og min benskinne besluttede sig lige for at rykke sig væk fra dens plads, hvilket betød at dens indehaver (yours truly) sparkede igennem og ramte et knæ med lægmusklen lige ved siden af skinnebenet.
Lige nu gør det herre-naller, og det vil jeg gerne ha' det til at lade være med - nogen der kan et trylle-trick?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Christian Mogensen"]Nogen der har et trick til at slippe af med et træ-lår, på lægmusklen (træ-læg?)?
Jeg var lige nede og træne lidt sparring her til formiddag, og min benskinne besluttede sig lige for at rykke sig væk fra dens plads, hvilket betød at dens indehaver (yours truly) sparkede igennem og ramte et knæ med lægmusklen lige ved siden af skinnebenet.
Lige nu gør det herre-naller, og det vil jeg gerne ha' det til at lade være med - nogen der kan et trylle-trick?[/quote]

Is!





... med whiskey, og rigeligt af det :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

NQ: Nogen der har kendskab til B.C. Rich guitarer?

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

Jeg prøver at finde et band, jeg ved var store på det hedengangne MyMusic, nu bandbase.. Et dansk band der sang på dansk, meget melankolsk.. Tror de hed noget med "klang" eller måske startede med E.. Guitaristen spillede på en eller anden heavyguitar.. Genren er.. ja, deres egen - sådan melankolsk rock/pop/blues.. Kan I hjælpe? Jeg ved de var på #1 på MyMusic for et par år siden i rimelig lang tid..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!


kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

Neeej lige netop ikke.. Dette band havde kun sange på dansk.. Deres Mymusic side var præget af sort/hvid billeder og de havde vist også nogle billeder i en gammel varehal hvor der også var en kontrabas med eller lign... Tror jeg :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Spørgsmål: Nu er jeg jo flyttet i rækkehus, og har også investeret 248,- i en sneskovl ... men hvordan er det nu lige med de der snerydningsregler? Er det inden kl. 7, der skal være ryddet?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]Spørgsmål: Nu er jeg jo flyttet i rækkehus, og har også investeret 248,- i en sneskovl ... men hvordan er det nu lige med de der snerydningsregler? Er det inden kl. 7, der skal være ryddet?[/quote]

Det er vist forskelligt, hvordan det er formuleret fra kommune til kommune. Her hedder det bare "så hurtigt som muligt"...

Edit: Det er lidt det samme i Odense: "Snerydningspligten omfatter pligt til at rydde færdselsarealer for sne snarest muligt efter snefald"

Link: <a href="http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/ByM ... sning.aspx" rel="nofollow">http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/ByM ... ng.aspx</a>

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

[quote="GodSpeedDK"]http://www.bandbase.dk/entakt/ ?[/quote]
YIIIR! Thanks ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]Spørgsmål: Nu er jeg jo flyttet i rækkehus, og har også investeret 248,- i en sneskovl ... men hvordan er det nu lige med de der snerydningsregler? Er det inden kl. 7, der skal være ryddet?[/quote]

Det er vist forskelligt, hvordan det er formuleret fra kommune til kommune. Her hedder det bare "så hurtigt som muligt"...

Edit: Det er lidt det samme i Odense: "Snerydningspligten omfatter pligt til at rydde færdselsarealer for sne snarest muligt efter snefald"

Link: <a href="http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/ByM ... sning.aspx" rel="nofollow">http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/ByM ... ng.aspx</a> [/quote]

Okay, tak for det :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kasperploug"][quote="GodSpeedDK"]http://www.bandbase.dk/entakt/ ?[/quote]
YIIIR! Thanks ;) [/quote]

Ingen årsag :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Køb af Playstation 3. Hvilken? Hvor?

Indlæg af 39 Special »

Jeg agter at give knægten en PS3 i julegave.

Hvilken model bør jeg vælge, og hvor får jeg den bedste handel på sådan en fætter, som skal købes fra ny? Jeg har mod på at købe på nettet, men kun fra en "stabil" udbyder.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Wowow

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Der er da noget helt galt her?! :D

EDIT: Jeg anede ikke man kunne skrive et emne til sin kommentar :clap:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb af Playstation 3. Hvilken? Hvor?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="39 Special"]Jeg agter at give knægten en PS3 i julegave.

Hvilken model bør jeg vælge, og hvor får jeg den bedste handel på sådan en fætter, som skal købes fra ny? Jeg har mod på at købe på nettet, men kun fra en "stabil" udbyder.[/quote]

Elgiganten, de bytter eller reparere, hvis der sker noget med den (der har været lidt bøvl i starten med dem), og så mener jeg at det er 120 GB udgaven der er den nyeste.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb af Playstation 3. Hvilken? Hvor?

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"][quote="39 Special"]Jeg agter at give knægten en PS3 i julegave.

Hvilken model bør jeg vælge, og hvor får jeg den bedste handel på sådan en fætter, som skal købes fra ny? Jeg har mod på at købe på nettet, men kun fra en "stabil" udbyder.[/quote]

Elgiganten, de bytter eller reparere, hvis der sker noget med den (der har været lidt bøvl i starten med dem), og så mener jeg at det er 120 GB udgaven der er den nyeste.[/quote]

Her er en oversigt over de forskellige udgaver. Har haft min i næsten 4 år nu ... så den er vel vintage :lol:

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Køb af Playstation 3. Hvilken? Hvor?

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="39 Special"]Jeg agter at give knægten en PS3 i julegave.

Hvilken model bør jeg vælge, og hvor får jeg den bedste handel på sådan en fætter, som skal købes fra ny? Jeg har mod på at købe på nettet, men kun fra en "stabil" udbyder.[/quote]
Jeg ville snuppe en Xbox360 (af en laaaang række grunde), og der ville jeg så følgelig snuppe et af Gamestops/Games bundle-tilbud: F.eks. har Gamestop en 250gb udgave med indbygget WiFi m. ét af fire spil (hvor jeg ville vælge NFS: Hot Pursuit) til 1.999,-

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

q- Hvorfor dælen skal Celestion Blue alnico koste næsten 2500kr pr stk når du kan købe de fleste andre celestion til 700-800 kr.Både ved åge og Thomann
Hvad gør dem så meget dyrere?
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen