Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="fortytwo"][quote="K-P"]Har du andre computere, du kan prøve på?[/quote]

Jeps.. Men det er allesammen Macs.. ;) [/quote]

Men er det samme problem alle steder?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="AnotherDan"]Har du prøvet følgende:

- Gå i menuen Safari åben Preferences.
- Gå til Security.
- Click Show cookies.
- Skriv "gear-freak" i søge-feltet.
- Vælg dem alle og fjern dem.[/quote]

Det gjorde jeg så.. Efter jeg lige havde ryddet op i alt andet..

Og da jeg så skulle citerer K-P, then guess what.. Log In.. :wtf:
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="K-P"][quote="fortytwo"][quote="K-P"]Har du andre computere, du kan prøve på?[/quote]

Jeps.. Men det er allesammen Macs.. ;) [/quote]

Men er det samme problem alle steder?[/quote]

Jeg har ikke lige orket, at starte en af de andre op.. Har haft en laaaaaaaaaaang dag..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]Findes der ikke en smart måde at overføre billeder fra iPhone 4 til pc? Picasa finder dem ikke automatisk, hvilket jeg undrer mig over.

Og en anden ting - når jeg prøver at uploade fotos til facebook direkte fra min iPhone, lykkes det stort set aldrig. Hvorfor ikke?[/quote]

Jo.. Bare få dig en Personal Computer med de rigtige programmer, og det rigtige styresystem.. ;)

Og 2
http://www.facebook.com/apps/applicatio ... 07&sk=info[/quote]

Tak - og ikke kun for spydigheden ;-)

App'en er nu downloadet og prøvet af: Det er ganske rigtigt en hel del nemmere og mere stabilt end tidligere. TIl gengæld er de fleste af mine billeder nu roteret, hvilket får mig til at ligne en endnu større idiot, end jeg faktisk er, jvf. følgende kommentar til et af billederne: "Jeg kan også godt huske første gang, jeg skulle bruge en computer" :-D Nå, det virker i hvert fald, og så kan jeg vel efterfølgende rotere billederne på plads fra en computer :-)
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Funkis »

[quote="Pluto"]Nu skrev jeg jo i et tidligere indlæg at jeg nok er blevet snydt.Nu har du jo så lige bevist at det er sandt.
Og det er jo ligegyldigt hvad jeg skriver.Hvis jeg skriver sort ,skriver du hvid.jeg ved ikke om det kun er i mine indlæg du er sådan eller bare generelt og jeg er skide ligeglad[/quote]
Skal vi ikke lige klappe hesten og puste ud engang.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Q: Hvad er sådan en Keeley SD-1 fætter værd?
Til det formål, jeg bruger den til, ville en almindelig SD-1'er sgu være ligeså fin :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

@Kimling: Er det SD-1 eller DS-1 - og hvilket keeley mod isåfald?
Bah

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Det er en SD-1 (den gule)
Det er vist nok det der "stacked mod" :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Q: Jeg har kigget lidt på en HTC Legend. Er der nogen der har erfaringer med den? Jeg ved godt det ikke er en iphone, men det er også ligemeget. Jeg skal bare have noget der virker.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Hmmm altså - jeg er jo selv HTC-ejer (Desire HD), og jeg er meget glad for den - den kan alt muligt og fungerer fedt, men man skal være villig til at bruge lidt tid på at sætte sig ind i den og tweake den. Så når du slutter dit spørgsmål med "Jeg skal bare have noget, der virker", så tænker jeg umiddelbart Iphone.
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]Q: Jeg har kigget lidt på en HTC Legend. Er der nogen der har erfaringer med den? Jeg ved godt det ikke er en iphone, men det er også ligemeget. Jeg skal bare have noget der virker.[/quote]

Du ved jo godt, at du vil have en iPhone ;-) Og så kan jeg da berolige dig med, at det kun koster 750 kr. at få skiftet fronten, når man har tabt sådan en skiderik. Det lærte jeg forleden.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Q: Jeg har kigget lidt på en HTC Legend. Er der nogen der har erfaringer med den? Jeg ved godt det ikke er en iphone, men det er også ligemeget. Jeg skal bare have noget der virker.[/quote]

Du ved jo godt, at du vil have en iPhone ;-) Og så kan jeg da berolige dig med, at det kun koster 750 kr. at få skiftet fronten, når man har tabt sådan en skiderik. Det lærte jeg forleden.[/quote]

Ja, men jeg er for nærrig/fattig(potato/potato) til at betale 700kr om MÅNEDEN! Hvis man kan slippe til halv pris, og få en telefon der kan ca. det samme, men bare ikke hedder noget med iSomething. :ugeek:

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af udepost »

Q: Nogen der ved hvilken bearnaise Grillbaren bruger? Jeg er ude efter den der fede discount smag... Har prøvet Knorr, Irma's Belgiske og Karoline's 5%, og ingen af dem smager særlig godt...

/Søren

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

flaske i Metro gætter jeg på
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="udepost"]... den der fede discount smag... ingen af dem smager særlig godt...
[/quote]

Er det ikke det samme? :P

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

Jeg leder efter en 8-huls Strat-slagplade i sort, 1 lag. Det må meget gerne være en original fra Fender, og er der nogen der ved hvor man kan få sådan en, er jeg interesseret.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Max Power »

[quote="Stevi"]Jeg leder efter en 8-huls Strat-slagplade i sort, 1 lag. Det må meget gerne være en original fra Fender, og er der nogen der ved hvor man kan få sådan en, er jeg interesseret.[/quote]

Den er godt nok 3-ply:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musik-schmidt.de/Fender-Pick ... ender-Pick ... ml?refID=7</a><!-- m -->

edit:
Eller her, men så er det ikke Fender

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.georgeforester.de/Pickguards ... Pickguards ... 1dd99469b5</a><!-- m -->

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Stevi"]Jeg leder efter en 8-huls Strat-slagplade i sort, 1 lag. Det må meget gerne være en original fra Fender, og er der nogen der ved hvor man kan få sådan en, er jeg interesseret.[/quote]

http://www.rockinger.com/index.php?cat= ... dfff3913f7

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

Jeg har liget hentet mit nyindkøbte (godt brugte) Marshall 1960A cab. Og da jeg skulle tage lidt hård fat i håndtaget for at løfte det over et dørtrin, knækkede det ene håndtag af. Det knækkede i plastikken ved skruehullerne. Skruer og krydsfinerplade har det fint.

Nu skal jeg så have fundet mig et nyt håndtag at sætte på.
Hvor finder jeg sådan et nemt og billigt?
Jeg har fundet et hos Thomann til 113 kr, men kunne godt bruge et, jeg bare kunne hente et sted i hovedstadsområdet.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="FunkyValle"]Jeg har liget hentet mit nyindkøbte (godt brugte) Marshall 1960A cab. Og da jeg skulle tage lidt hård fat i håndtaget for at løfte det over et dørtrin, knækkede det ene håndtag af. Det knækkede i plastikken ved skruehullerne. Skruer og krydsfinerplade har det fint.

Nu skal jeg så have fundet mig et nyt håndtag at sætte på.
Hvor finder jeg sådan et nemt og billigt?
Jeg har fundet et hos Thomann til 113 kr, men kunne godt bruge et, jeg bare kunne hente et sted i hovedstadsområdet.[/quote]

Det kan godt tænkes, vi har nogle ekstra liggende i øveren - er den samme type, der sidder på alle Marshall-kabinetter? For så har vi :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen