Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

Armbåndsur er vel for de fleste heller ikke længere en funktion men mere et "smykke". Dermed ikke sagt, at man kun bærer det af forfængelighed, men jeg er næsten sikker på, at hvis man talte, hvor mange gange, man har sin mobil fremme i løbet af en dag, så er det flere end antal gange, man kigger på sit ur. Og alligevel ville jeg ikke kunne leve uden.
Det siger vel også mere om ens personlighed, hvilket ur man har, end hvilken mobiltelefon man har.

Jeg ville da hjertens gerne iklæde mig et Patek Philippe eller et gammelt Omega ur fx. Uha uha

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Barf"]
Det siger vel også mere om ens personlighed, hvilket ur man har,
[/quote]
Ergo har jeg ingen personlighed? ;) :)

Men ja - det er et smykke, men jeg ser det ikke som andet, men nu går jeg heller ikke og pynter mig unødigt med alverdens guld og bling - mit "hylster" er ganske pænt i sig selv... :D
RoadHigh.dk

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af efrandsen »

Jeg har tre armbåndsure, som jeg veksler mellem: et gammelt træk-op Omega, som jeg har arvet fra min bedstefar og bruger til ekstra pæn brug, et D&G klassisk herreur, som mine forældre gav mig i studentergave og til sidst har jeg et af Nixons 'dyre' modeller der hedder The Banks.. De to sidste veksler jeg mellem og bruger til hverdag. :) Jeg synes det er super lækkert at gå med ur..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

Argh Vajhøj, sådan kan man vist ikke stille det op. Men siden du har fødselsdag, lader jeg dig få ret. Du har ingen personlighed, hvis ikke du bærer armbåndsur :)

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Abemand »

Min kæreste har lige købt en Iphone 4. Vi er ved at registrere den i itunes, men den beder om et "Iphone-nummer" og vi kan ikke umiddelbart regne ud hvad det er. Det er ikke serienummeret, for det henter den automatisk.

Nogen der ved hvad det går ud på?


Edit: Det lader til at andre bare taster deres telefonnummer ind. Kan det virkelig passe at det bare er det?

I så fald, så skal det ændres inden for et par uger, da det kun er et midlertidigt nummer den kører på nu. Kan det lade sig gøre?

Edit2: Nå, nu indtastede hun bare hendes midlertidige nummer. Så må det briste eller bære.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="Michael Vajhøj"]Har ikke haft et på i 10-12 år[/quote]
Svagpisser.. Om to måneder, har jeg ikke båret et ud på min arm i 16 år.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Abemand"]Min kæreste har lige købt en Iphone 4. Vi er ved at registrere den i itunes, men den beder om et "Iphone-nummer" og vi kan ikke umiddelbart regne ud hvad det er. Det er ikke serienummeret, for det henter den automatisk.

Nogen der ved hvad det går ud på?


Edit: Det lader til at andre bare taster deres telefonnummer ind. Kan det virkelig passe at det bare er det?

I så fald, så skal det ændres inden for et par uger, da det kun er et midlertidigt nummer den kører på nu. Kan det lade sig gøre?

Edit2: Nå, nu indtastede hun bare hendes midlertidige nummer. Så må det briste eller bære.[/quote]

Ville jeg mene. Så er telefonen så smart at minde dig om nummeret, hvis du f.eks. scroller helt op i "Phone"-app'en.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

Hvis jeg skal vide, hvad klokken er, så poster jeg et indlæg på G-F.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"]Hvis jeg skal vide, hvad klokken er, så poster jeg et indlæg på G-F.[/quote]

I like!


Sendt fra min fantastiske iPhone

39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af 39 Special »

Jeg er blevet opfordret til at flashe et billede af mit Casio-ur i tråden om luksusure(!)
Jeg har derfor taget et nydeligt billede, som jeg nu har prøvet at få lagt ind i tråden, men "den" siger, at billedet har for mange bytes.
Hvad gør jeg?

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af JSThomsen »

Q: Jeg har bestilt en vare i Tyskland og den skulle være afsendt d. 19.05.
Den sendes med DHL, men jeg har ikke modtaget noget endnu. Er DHL normalt så "tunge bagi" eller er jeg mon blot uheldig/utålmodig?

Mvh Jan

Ja ja, jeg er selvfølgelig utålmodig :eh: ;)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="39 Special"]Jeg er blevet opfordret til at flashe et billede af mit Casio-ur i tråden om luksusure(!)
Jeg har derfor taget et nydeligt billede, som jeg nu har prøvet at få lagt ind i tråden, men "den" siger, at billedet har for mange bytes.
Hvad gør jeg?[/quote]

Lægger det op i en mindre opløsning eller bruger en 3. parts billedupload (flickr f.eks.)

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Hedder film der "vender" helt til sidst, noget bestemt? - Her tænker jeg på det, at plottet vendes på hovedet i oftest allersidste scene - Er der et begreb for dette?

Klassiske eksempler må vel være: Usual Suspects, Memento, The Prestige, Shutter Island (Hvis I har andre eksempler, så kom endelig med dem!)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Det hedder vist bare "plot twist".
Cogito sumere potum alterum

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Haha, ja det kunne jeg næsten have sagt mig selv :) Jeg elsker virkelig film der gør det! Jeg så The Prestige i forgårs og den tog virkelig røven på mig til sidst!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

?: Er der nogen, der ligger inde med den sagnomspundne balleparlør? Jeg kan hverken finde den her eller på 4sounds hjemmeside.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

[quote="FunkyValle"]?: Er der nogen, der ligger inde med den sagnomspundne balleparlør? Jeg kan hverken finde den her eller på 4sounds hjemmeside.[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musikipedia.dk/balle-parloer ... parloer</a><!-- m --> ;)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Swampthing"][quote="FunkyValle"]?: Er der nogen, der ligger inde med den sagnomspundne balleparlør? Jeg kan hverken finde den her eller på 4sounds hjemmeside.[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musikipedia.dk/balle-parloer ... parloer</a><!-- m --> ;) [/quote]

Yeah!
Mange tak...
Tror aldrig gear-rejsen ender....


Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hvorfor har jeg i grunden ikke et Rhodes her i stuen?
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen