Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Det er ikke bare fordi du har skruet skruerne der holder tremoloen for langt ned?[/quote]
Jeg ville være en tosse, hvis det var tilfældet. Nej jeg Har tjekket at de er nænsomt spændt. Jeg Har nemlig sørget for de ikke er voldet.:-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

Det kan også meget vel være at hullerne, nu hvor den er eftermonteret, ikke er snorlige placeret. Det kan også give bøvl med at den vender rigtigt tilbage.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Det kan også meget vel være at hullerne, nu hvor den er eftermonteret, ikke er snorlige placeret. Det kan også give bøvl med at den vender rigtigt tilbage.[/quote]

Hmm... Ja, måske... altså den er jo bragt tilbage til "original" stand, men om det er gjort i de gamle huller kan jeg ikke lige sige. :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

[quote="Rasmus"][quote="Kimling"]Q:
Overvejer lidt, om jeg skal have mig en MC. Den skal bare bruges til daglig transport og ind imellem en tur på 150km.
Jeg har nok omkring 10-15000 at gøre med? Hvad skal jeg have mig?[/quote]

Hmm... de folk jeg kender der har haft motorcykel, og som har skulle have deres første kværn, de har vist ikke kunne få noget ordentligt til under 30-50k.[/quote]

Så er de sgu kræsne :D
Så vidt jeg ved, kan der vist godt findes en fin gammel Honda i det prisleje. Jeg ved bare ikke hvilke modeller, jeg skal kigge efter
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af sørendybdal »

Q: Hvis jeg skal omstille min alm. ADSL-forbindelse til trådløs, er det så bare ned i den lokale Expert, købe en router og sætte skidtet op, eller skal min udbyder ind og ændre noget i forbindelsen også?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

A: Du burde bare kunne sætte en trådløs router i røven på den router, du har fra din udbyder. Det er ihvertfald det, jeg har gjort i vores sommerhus.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Q: skal have en ny strømforsyning til min stationære. Den skal være så lydløs som mulig og gerne holde sig under 700-800kr.

Yderlig hardware

Core 2 Duo 3,0GhZ
Geforce 8800 grafik
4gb ram
Et eller andet bundkort :p

Hvad skal jeg have?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Q: Har haft et klistemærke siddende på slagpladen af min tele i godt og vel 2 år, men pillede det af for et par måneder siden, men der sidder dog stadig klister på den. Hvordan fjerner man det mest effektivt? Det generer ikke, det er bare møj grimt.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Acetone! :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="Kimling"]Q: skal have en ny strømforsyning til min stationære. Den skal være så lydløs som mulig og gerne holde sig under 700-800kr.

Yderlig hardware

Core 2 Duo 3,0GhZ
Geforce 8800 grafik
4gb ram
Et eller andet bundkort :p

Hvad skal jeg have?[/quote]

Jeg har sådan en her i min: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.proshop.dk/Stroemforsyning/C ... orsyning/C ... 48312.html</a><!-- m -->
Den trækker en i7 920, ATI HD5850 og 6 GB ram uden problemer og den er okay støjfri.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="VilhelmNielsen"]Q: Har haft et klistemærke siddende på slagpladen af min tele i godt og vel 2 år, men pillede det af for et par måneder siden, men der sidder dog stadig klister på den. Hvordan fjerner man det mest effektivt? Det generer ikke, det er bare møj grimt.[/quote]

Rensebenzin, ikke Acetone..

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Petunia »

[quote="VilhelmNielsen"]Q: Har haft et klistemærke siddende på slagpladen af min tele i godt og vel 2 år, men pillede det af for et par måneder siden, men der sidder dog stadig klister på den. Hvordan fjerner man det mest effektivt? Det generer ikke, det er bare møj grimt.[/quote]

Lampeolie - lugtfri petroleum.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q- Hvad gør man hvis man er kommet til at trykke for hårdt på skruen at den der T-nut er gået løs, og man ikke kan spænde skruen i ens kabinet.Jeg mener den skrue holder der er sat fast i forpladen på kabinetet
som man spænder højtaleren i.?Pik
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Max Power »

Q: Er der nogen der har erfaring med Google Checkout i forbindelse med online køb i f.eks. USA?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="Pluto"]Q- Hvad gør man hvis man er kommet til at trykke for hårdt på skruen at den der T-nut er gået løs, og man ikke kan spænde skruen i ens kabinet.Jeg mener den skrue holder der er sat fast i forpladen på kabinetet
som man spænder højtaleren i.?Pik[/quote]
Hvis det er sådan islags fætter, så ville jeg sætte den tilbage i hullerne, og spænde skruen godt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="fortytwo"][quote="Pluto"]Q- Hvad gør man hvis man er kommet til at trykke for hårdt på skruen at den der T-nut er gået løs, og man ikke kan spænde skruen i ens kabinet.Jeg mener den skrue holder der er sat fast i forpladen på kabinetet
som man spænder højtaleren i.?Pik[/quote]
Hvis det er sådan islags fætter, så ville jeg sætte den tilbage i hullerne, og spænde skruen godt..[/quote]


Ja det er sådan en man borer hul til og derefter banker den ind så modhagerne gør at den ikke drejer rundt når man skruer skruen i.Men den drejer med rundt og jeg kan ikke få den til at holde.Jeg skruer nogle træskruer i nogle af de andre af højtalerens huller.Mon ikke det holder.Det ert kun en af de dersens t nuts der er løse
Sorte strater lyder bare bedst..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"][quote="fortytwo"][quote="Pluto"]Q- Hvad gør man hvis man er kommet til at trykke for hårdt på skruen at den der T-nut er gået løs, og man ikke kan spænde skruen i ens kabinet.Jeg mener den skrue holder der er sat fast i forpladen på kabinetet
som man spænder højtaleren i.?Pik[/quote]
Hvis det er sådan islags fætter, så ville jeg sætte den tilbage i hullerne, og spænde skruen godt..[/quote]


Ja det er sådan en man borer hul til og derefter banker den ind så modhagerne gør at den ikke drejer rundt når man skruer skruen i.Men den drejer med rundt og jeg kan ikke få den til at holde.Jeg skruer nogle træskruer i nogle af de andre af højtalerens huller.Mon ikke det holder.Det ert kun en af de dersens t nuts der er løse[/quote]

Igen, hvis det er en islags møtrik, så monter den fra bagsiden af forpladen. Så kan du spænde "alt hvad remmer og tøjler kan holde" ;)

Mvh Jan

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q. Hvor på nettet bestiller man cd'er fra når nu cdon.com ikke har den man skal bruge.Helst fra Dk ,men kom med forslag.
Sorte strater lyder bare bedst..

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Martin »

Jeg bruger som regel imusic.dk. Stort udvalg og fornuftige priser.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

cdwow eller Gukka.dk
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen