Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Det gør han... :-)

Men hvis du siger, at du har den i DVD-kvalitet, ville det måske alligevel være interessant? Jeg ville da ihvertfald være interesseret så. Dén version, jeg har, er "løftet" fra en Hifi-VHS på ét eller andet tidspunkt. Så lyden er glimrende, mens billedet er en anelse grynet. Ikke noget at bekymre sig om, men alligevel: Hvis du har en version, der står knivskarpt, ville jeg da nok være interesseret i en kopi, hvis det var muligt... :-)[/quote]

Mig bekendt findes den kun overført direkte fra promotionkopien, som kom på VHS, eller optaget fra PBS, hvor den blev sendt én gang. I den version mangler "Driftin", og den er alle pengene værd. Og de der findes af den udsendelse er også fra VHS. Men det ville være dejligt hvis der fandtes en bedre kopi.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]Det gør han... :-)

Men hvis du siger, at du har den i DVD-kvalitet, ville det måske alligevel være interessant? Jeg ville da ihvertfald være interesseret så. Dén version, jeg har, er "løftet" fra en Hifi-VHS på ét eller andet tidspunkt. Så lyden er glimrende, mens billedet er en anelse grynet. Ikke noget at bekymre sig om, men alligevel: Hvis du har en version, der står knivskarpt, ville jeg da nok være interesseret i en kopi, hvis det var muligt... :-)[/quote]

Mig bekendt findes den kun overført direkte fra promotionkopien, som kom på VHS, eller optaget fra PBS, hvor den blev sendt én gang. I den version mangler "Driftin", og den er alle pengene værd. Og de der findes af den udsendelse er også fra VHS. Men det ville være dejligt hvis der fandtes en bedre kopi.[/quote]

FJERNET IGEN

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Kunne den gode Franz Beckerlee spille med en Boss SG-1 på det her nummer?

Og er det oktav fuzz, eller hvad?

[youtube]nw73wkqh91c[/youtube]

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Det er en synth.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]Det er en synth.. ;-)[/quote]
Spillet på en meget, som en guitar, Jeff Beck agtig måde?

Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Doubletalking »

Jeg har fået en brandvabel på fingerspidsen. Skal jeg lade den være eller skal jeg få væsken ud? Den gør ikke ondt, men er ret "udspilet".

Undskylder hvis folk ikke bryder sig om at læse om væskefyldte vabler (men hvem gør ikke det).

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Doubletalking"]Jeg har fået en brandvabel på fingerspidsen. Skal jeg lade den være eller skal jeg få væsken ud? Den gør ikke ondt, men er ret "udspilet".

Undskylder hvis folk ikke bryder sig om at læse om væskefyldte vabler (men hvem gør ikke det).[/quote]

Lad den blive, så sikre du dig mod betændelse, og en hurtigere samt bedre healing af såret.. Smør gerne med salve (Aloe Vera) 5-6 gange om dagen
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Jeg ville prikke hul på den...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Jeg prikker altid hul på sådan een.
Evt et plaster på og vente til der kommer ny hud på.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Hvad hedder den metode, som orglet spiller i introen her? Det er vel en form for akkordbrud, men jeg synes alligevel ikke, at arpeggio er dækkende

[youtube]Ai5RzZ6D0bg[/youtube]
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Jeg ville prikke hul på den...[/quote]

Jeg fik det af vide af en sygeplejerske, sidst jeg var inde med brandsår
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Jeg ville prikke hul på den...[/quote]

Jeg fik det af vide af en sygeplejerske, sidst jeg var inde med brandsår[/quote]

Og hun har sikkert ret i, at det er "sikrest" i forhold til infektion, osv. Men at det går hurtigere passer ikke. Jeg ville prikke hul, evt. hælde en skvæt brintoverilte i, og så ellers lade det være. Måske tage et plaster på, hvis det gør ondt, og man vil undgå at støde på med det, men ellers ikke.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jens H »

De dersens Wimp og spotify, bruger de normalize på musiksporene?
Har lagt mærke til at stille numre er vildt høje i lydstyrke.
Helt slemt er på Pink Floyd the wall hvor numre glider over i hinanden. Et overgangsstykke bliver pludselig vildt højt, fordi at efterfølgende nummer er et meget stille nummer.
Kan det virkelig være meningen???
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Jens H"]De dersens Wimp og spotify, bruger de normalize på musiksporene?
Har lagt mærke til at stille numre er vildt høje i lydstyrke.
Helt slemt er på Pink Floyd the wall hvor numre glider over i hinanden. Et overgangsstykke bliver pludselig vildt højt, fordi at efterfølgende nummer er et meget stille nummer.
Kan det virkelig være meningen???[/quote]

Hvis afspilleren er blevet samt til at jævne lydstyrken ud, kan det jo godt være.. den funktion, kan man i hvert fald slå til (og fra) på WinAmp..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jens H »

[quote="CobraPizza"][quote="Jens H"]De dersens Wimp og spotify, bruger de normalize på musiksporene?
Har lagt mærke til at stille numre er vildt høje i lydstyrke.
Helt slemt er på Pink Floyd the wall hvor numre glider over i hinanden. Et overgangsstykke bliver pludselig vildt højt, fordi at efterfølgende nummer er et meget stille nummer.
Kan det virkelig være meningen???[/quote]

Hvis afspilleren er blevet samt til at jævne lydstyrken ud, kan det jo godt være.. den funktion, kan man i hvert fald slå til (og fra) på WinAmp..[/quote]
Ok, det vil jeg prøve at kigge efter :)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Jeg ville prikke hul på den...[/quote]

Jeg fik det af vide af en sygeplejerske, sidst jeg var inde med brandsår[/quote]

Hun fortalte simpelthen, hvad jeg plejer at gøre ved vabler? Impressive...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Spørgsmål (og nok verdens dummeste og mest pinlige :oops: ): Nogen der kan huske, hvor denne guitar blev af: <!-- m --><a class="postlink" href="http://jens-h.dk/guitars.php?selection= ... tion=12</a><!-- m --> ?

Jeg kan godt huske jeg solgte den, men jeg har ingen anelse om til hvem og hvornår, hvad jeg fik for den, eller noget som helst. Og jeg kan ikke finde nogle gamle mail-korrespondancer, eller noget.

Jeg har godt nok savnet den mange gange siden, og nu tror jeg også jeg ved hvad der skal til, for at jeg ikke bare bliver træt af den igen: Relic! Heavy relic! :twisted:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Jeg fortæller dig kun, hvad jeg ved, hvis du lover ikke at relice den!!!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"][quote="CobraPizza"][quote="Sasha"]Jeg ville prikke hul på den...[/quote]

Jeg fik det af vide af en sygeplejerske, sidst jeg var inde med brandsår[/quote]

Hun fortalte simpelthen, hvad jeg plejer at gøre ved vabler? Impressive...[/quote]

Det var også Psykisk Hospital.. Wait, no.. Psykiatrisk :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Jeg fortæller dig kun, hvad jeg ved, hvis du lover ikke at relice den!!![/quote]

Jamen, problemet med den, tror jeg jeg har indset nu, var, at jeg var alt for øm overfor den, og så ville jeg hellere have, at en anden, der ikke havde de samme "aktier" i den, kunne rive den rundt, som den havde fortjent. Hvis nu den bare var slidt og skrammet, så ville det være meget nemmere at håndtere den.

Men ... var det dig, Turtle, der overtog den?? :wtf:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen