Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Nej, heller ikke i køkkenet... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Sasha"]Nej, heller ikke i køkkenet... :-)[/quote]

Nej. Det hedder sig jo at hovedparten af alle ulykker i hjemmet sker i køkkenet - og man er tvunget til at spise dem bagefter :lol: :lol:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="JSThomsen"][quote="Sasha"]Nej, heller ikke i køkkenet... :-)[/quote]

Nej. Det hedder sig jo at hovedparten af alle ulykker i hjemmet sker i køkkenet - og man er tvunget til at spise dem bagefter :lol: :lol:[/quote]

Nu er det jo folk der har sex i køkkenet.. betyder det så at.. ?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Radioens Efterretningstjeneste på P3 har løst mysteriet, ved at ringe og spørge producenten. Svaret er, at der er små forskelle på, hvordan den gennemsnitlige nordmand/finne/svensker/dansker foretrækker sine ris, og det er der så taget højde for på anvisningen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Radioens Efterretningstjeneste på P3 har løst mysteriet, ved at ringe og spørge producenten. Svaret er, at der er små forskelle på, hvordan den gennemsnitlige nordmand/finne/svensker/dansker foretrækker sine ris, og det er der så taget højde for på anvisningen.[/quote]

NTK: Der er næppe noget mere demoraliserende end mennesker, der afsporer i øvrigt glimrende spekulationer og mundhuggerier med statistik, fakta og forskningsbaseret viden. As you were.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]Radioens Efterretningstjeneste på P3 har løst mysteriet, ved at ringe og spørge producenten. Svaret er, at der er små forskelle på, hvordan den gennemsnitlige nordmand/finne/svensker/dansker foretrækker sine ris, og det er der så taget højde for på anvisningen.[/quote]

NTK: Der er næppe noget mere demoraliserende end mennesker, der afsporer i øvrigt glimrende spekulationer og mundhuggerier med statistik, fakta og forskningsbaseret viden. As you were.[/quote]

:)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q - Er det kabinetet eller forstærkeren der bestemmer hvor mange ohm en hotplate skal være.Mit Marshall kab er f.eks 16 ohm.Min slp er 100w med 2 rør pillet ud = 50w.Dvs den skal stå på 8 ohm.
Jeg får sansynligvis en Jtm 45 i hus her i påsken og da den jo ikke har halveret watt regner jeg med den skal stå på 16 ohm.Det kunne være fedt hvis man kunne bruge Hot platen til begge amps og måske til
mine Vox også.(16Ohm)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jake »

[quote="Pluto"]Q - Er det kabinetet eller forstærkeren der bestemmer hvor mange ohm en hotplate skal være.Mit Marshall kab er f.eks 16 ohm.Min slp er 100w med 2 rør pillet ud = 50w.Dvs den skal stå på 8 ohm.
Jeg får sansynligvis en Jtm 45 i hus her i påsken og da den jo ikke har halveret watt regner jeg med den skal stå på 16 ohm.Det kunne være fedt hvis man kunne bruge Hot platen til begge amps og måske til
mine Vox også.(16Ohm)[/quote]

Det er den impedans forstærkeren skal se (som jo er den samme som kabinettet) = 16 ohm. På samme måde, som at din forstærker heller ikke er sat til 16 ohm nu, da du har fjernet to rør.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??

Hold da helt kæft hvor står det sløjt til på det danske brugtmarked. Jeg synes ellers jeg gør mit for at holde forbruget ved lige, men man kan jo ikke blive ved og ved, hvis ingen andre køber en skid

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Dannyboy"]Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??

Hold da helt kæft hvor står det sløjt til på det danske brugtmarked. Jeg synes ellers jeg gør mit for at holde forbruget ved lige, men man kan jo ikke blive ved og ved, hvis ingen andre køber en skid[/quote]

Nope, vi andre får bare ligeså meget kvalitet, for færre penge, end jer "mærkedyr" :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

[quote="CobraPizza"][quote="Dannyboy"]Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??

Hold da helt kæft hvor står det sløjt til på det danske brugtmarked. Jeg synes ellers jeg gør mit for at holde forbruget ved lige, men man kan jo ikke blive ved og ved, hvis ingen andre køber en skid[/quote]

Nope, vi andre får bare ligeså meget kvalitet, for færre penge, end jer "mærkedyr" :D [/quote]

:evil:

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Dannyboy"]Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??
[/quote]

Nej :banana-jumprope: :D :D :D

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??

Hold da helt kæft hvor står det sløjt til på det danske brugtmarked. Jeg synes ellers jeg gør mit for at holde forbruget ved lige, men man kan jo ikke blive ved og ved, hvis ingen andre køber en skid[/quote]


Ja helt sikkert :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Har lige købt en ny til +20k, så nej...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Michael Vajhøj"]Har lige købt en ny til +20k, så nej...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk[/quote]


Hvad har du fået købt ?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Maton EBG808 TE...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Grandad »

Den er dælme lækker, Vajhøjs nye - selvom jeg har 'syntes godt om' på FB, får du lige et tillykke her, også :-)

Har brugt knap 10k på ny guitar for nylig - den skulle egentlig financieres med et brugtsalg, men jeg har heldigvis tid (råd) til at vente...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]Q - Er Pluto, Peter C og mig de sidste i Danmark, som stadig køber 10-15000kr's guitarer??

Hold da helt kæft hvor står det sløjt til på det danske brugtmarked. Jeg synes ellers jeg gør mit for at holde forbruget ved lige, men man kan jo ikke blive ved og ved, hvis ingen andre køber en skid[/quote]

Nej, jeg lagde ca. 15K i depositum for et halvt års tid siden...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Grandad"]Den er dælme lækker, Vajhøjs nye - selvom jeg har 'syntes godt om' på FB, får du lige et tillykke her, også :-)

Har brugt knap 10k på ny guitar for nylig - den skulle egentlig financieres med et brugtsalg, men jeg har heldigvis tid (råd) til at vente...[/quote]

Ja den er rigtigt rar... Har lige sat anlægget op så man kan lege lidt med den i aften... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Peter c og dannyboy.Vi må konstastere at der ikke er nogen der køber vores + 10k guitarer ,men at der er mange der impoterer dem udefra. :)

Pis jeg hældte cola tastaturet
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen