Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"]

Jeg har så til gode at høre nogen der lyder godt på sådan en. Overhovedet.[/quote]

Så er det fordi du underhovedet ikke har hørt mig! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Aaarrh..?

[quote="Rasmus"][youtube]AWAVcJpdlm8[/youtube][/quote]
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Aaarrh..?

[quote="Rasmus"][youtube]AWAVcJpdlm8[/youtube][/quote][/quote]

Jeg spiller lapsteel, johan spiller tele. 8-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"][quote="MacG"]

Jeg har så til gode at høre nogen der lyder godt på sådan en. Overhovedet.[/quote]

Så er det fordi du underhovedet ikke har hørt mig! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Det jo det jeg har... Du lyder fint på Tele og Strat, men på JM lyder du som alle de andre på sådan en dalrepind... :roll:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"][quote="MacG"]

Jeg har så til gode at høre nogen der lyder godt på sådan en. Overhovedet.[/quote]

Så er det fordi du underhovedet ikke har hørt mig! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Det jo det jeg har... Du lyder fint på Tele og Strat, men på JM lyder du som alle de andre på sådan en dalrepind... :roll:[/quote]
Nu skuffer du mig.... :?

Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en quizzz.... Ting der er spillet på strat, tele og jazzmaster, og så lave nogle lydklips....

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af udepost »

Det er en fremragende ide!

/Søren

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]
Jeg har så til gode at høre nogen der lyder godt på sådan en. Overhovedet.[/quote]

Så er det fordi du underhovedet ikke har hørt mig! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Det jo det jeg har... Du lyder fint på Tele og Strat, men på JM lyder du som alle de andre på sådan en dalrepind... :roll:[/quote]
Nu skuffer du mig.... :?

Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en quizzz.... Ting der er spillet på strat, tele og jazzmaster, og så lave nogle lydklips....[/quote]

Hvis det er straight ind i din Super så er jeg på.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Rasmus"]
Jeg har så til gode at høre nogen der lyder godt på sådan en. Overhovedet.[/quote]

Så er det fordi du underhovedet ikke har hørt mig! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Det jo det jeg har... Du lyder fint på Tele og Strat, men på JM lyder du som alle de andre på sådan en dalrepind... :roll:[/quote]
Nu skuffer du mig.... :?

Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en quizzz.... Ting der er spillet på strat, tele og jazzmaster, og så lave nogle lydklips....[/quote]

Hvis det er straight ind i din Super så er jeg på.[/quote]

Du skal få den store tur, jeg brænder gerne både Bassman, Marshall, Vox og Superen op! Kun for dig Uff!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Uha - Det bliver spændende - Jeg glæder mig til at se og høre resultaterne.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Q: Hvor køber I jeres Switchcraft-jackstik og dertilhørende kabel?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Peter C »

Jeg har brugt effektpedaler.dk

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Ditto


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Ditto m.h.t. stikkene.

Hvad angår "dertilhørende kabel", afhænger det jo lidt af, hvad der menes med dette...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Jamen, så følger jeg bare planen og smutter ind i Nansensgade på fredag!

Tror så jeg starter med at prøve Mogami, eftersom det er det eneste fra min liste effektpedaler fører.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af k_50 »

Q: De der F-taster på mit tastetur har diverse andre funktioner, som f.eks. at skrue op og ned for lyd og lys osv. Men nu virker de ikke mere (altså nu kan de kun hvad, det nu er, F-taster ellers gør). Er der nogen, der ved hvordan, man får de andre praktiske funktioner tilbage? For det er da egentlig ret upraktisk at skulle ned og klikke på højtalerikonet og bruge musen på faderen hver gang, man skal justere på lyden.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="k_50"]Q: De der F-taster på mit tastetur har diverse andre funktioner, som f.eks. at skrue op og ned for lyd og lys osv. Men nu virker de ikke mere (altså nu kan de kun hvad, det nu er, F-taster ellers gør). Er der nogen, der ved hvordan, man får de andre praktiske funktioner tilbage? For det er da egentlig ret upraktisk at skulle ned og klikke på højtalerikonet og bruge musen på faderen hver gang, man skal justere på lyden.[/quote]

Hvad er det for en computer?

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af k_50 »

[quote="Turtle"][quote="k_50"]Q: De der F-taster på mit tastetur har diverse andre funktioner, som f.eks. at skrue op og ned for lyd og lys osv. Men nu virker de ikke mere (altså nu kan de kun hvad, det nu er, F-taster ellers gør). Er der nogen, der ved hvordan, man får de andre praktiske funktioner tilbage? For det er da egentlig ret upraktisk at skulle ned og klikke på højtalerikonet og bruge musen på faderen hver gang, man skal justere på lyden.[/quote]

Hvad er det for en computer?[/quote]
Sådan en billy Compaq laptop. Der står Presario på den.

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Skestork Ultra »

Hmm. Jeg har samme problem på en ASUS - enkelte af Fn-funktionerne virker stadig, men desværre er det fuldkommen ligegyldige ting som lommeregner og scroll lock, mens alle de nyttige funktioner (lydstyrke, trådløs netværk, skift sang, batteriindstillinger) ikke virker.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af udepost »

SP: Hvad betyder det når folk på facebook skriver #et-eller-andet efter deres statusupdate?

Eksv: 'Jeg har lige været i Søndermarken med min hund' #hund #sne #weekend

/Søren

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Det betyder at de bruger twitter-tag's på facebook og at de ikke kan finde ud af at bruge facebook... Medmindre de har sat deres twitter konto op til at "re-poste" til facebook... I så fald er de bare dumme... :)

Men betragt det som emneord, som man kan søge efter på twitter, instagram osv. :)
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen