Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-les-p ... 034607/</a><!-- m -->

Jeg aner intet om prisen på sådan guitar brugt - men er det ikke mange penge?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

"Opgraderet med udvalgte PU, men stadig P90". Altså en pyntet måde at sige uoriginale pickups?

Og efter at have stået uberørt hen i tre år skriger den vel efter en justering - og spilletid generelt. Kort sagt: Jo, det virker som mange penge.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Uanset, hvor meget der er blevet opgraderet på den, så er den stadigvæk fra 1997..

Jo, den er for dyr.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Men den er jo produceret siden 1958...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Så må man vel konstatere, at de har været utroligt længe om at bygge den ;)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Max Power »

Nu er det ikke min annonce, men jeg har faktisk een på hånden, og er måske ikke ulig annoncøren lidt usikker på hvad sådan een ca. skal koste i stock-udgave (uden udvalgte PU'er).
Markedet flyder jo ikke ligefrem over med standard-modellen til at sammenligne priser med.
Vel et sted mellem den billigere faded-model og den dyrere 1960 VOS, men hvad vil I tro?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q- Er det mon muligt at lodde en burstbuckers i bridge og lade min Bare Knuckle Pg blive i neck, og så stadig have den der omvendte fase funktion. Det drejer sig om min 59 reisue lp. Bk lyder som rigtig fint men lige pt har jeg behov for lidt mere smæk i bridgen. Og jeg er rigtig glad for den mellem position som får den til at lyde nærmest som en singlecoil.?
Sorte strater lyder bare bedst..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Pay-pal spørgsmål:

Jeg har købt noget på ebay gennem Paypal og pengene er kommet igennem men de er ikke trukket fra min konto på netbank..
Plejer der at gå langtid eller skal jeg gøre et eller andet? Det er ved at være et stykke tid siden jeg har brugt paypal, men kan ikke huske at jeg gjorde noget specielt dengang.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="itsaysvuff"]Pay-pal spørgsmål:

Jeg har købt noget på ebay gennem Paypal og pengene er kommet igennem men de er ikke trukket fra min konto på netbank..
Plejer der at gå langtid eller skal jeg gøre et eller andet? Det er ved at være et stykke tid siden jeg har brugt paypal, men kan ikke huske at jeg gjorde noget specielt dengang.[/quote]

Det er ikke sikkert sælger har hævet dem på hans pp konto endnu.men normalt er det efter 1-2 dage man kan se de er hævet.Altså bankdage
Sorte strater lyder bare bedst..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Men der står jo de er overført?

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af munch_30 »

Hvis det f.eks. er dit MasterCard, der er tilknyttet din Paypal konto, så er det først omkring den første i måneden ellers sidst på måneden, at du kan se, de er trukket ! Altså kredit i næsten en måned nogle gange.
Kim

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Okay, men jeg har visa dankort

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Q- Er det mon muligt at lodde en burstbuckers i bridge og lade min Bare Knuckle Pg blive i neck, og så stadig have den der omvendte fase funktion. Det drejer sig om min 59 reisue lp. Bk lyder som rigtig fint men lige pt har jeg behov for lidt mere smæk i bridgen. Og jeg er rigtig glad for den mellem position som får den til at lyde nærmest som en singlecoil.?[/quote]

Det er den forreste pickup der er magnetisk ude af fase med den bagerste, og er vundet med noget andet wire. Den bagerste skulle være det samme som en std. ´59, så det bør virke at sætte en Burstbucker bagerst, og stadig få "Quack".

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jeg kan se det bare er en 2 lednings pickup mine burstbuckers.Så er det bare at lodde de samme steder som Alwan gjorde med bk Pick upen.
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Jeg kan se det bare er en 2 lednings pickup mine burstbuckers.Så er det bare at lodde de samme steder som Alwan gjorde med bk Pick upen.[/quote]

BK PG-pickupperne er ikke elektrisk ude af fase. Så ja.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af FunkyValle »

Q: jeg har lidt problemer med styrken på mit kabel-tv signal. Jeg får kabel-tv fra Yousee og der hvor signalet ankommer i lejligheden er ikke det smarteste sted at tilkoble mit tv. Lejligheden har for mange år siden (før der var noget der hed digitalt tv) fået installeret antennestik rundt omkring i lejligheden, men hvis jeg sætter mit tv til et af de øvrige stik i lejligheden, så er signalet for svagt til at jeg kan indlæse alle mine digitale kanaler.

Spørgsmålet er så om jeg kan købe en signalforstærker og sætte til det stik, hvor jeg gerne vil tage mit antennesignal fra og i givet fald hvilken signalforstærker skal jeg så vælge?

Jeg har talt med yousee om problemet og de fortæller at jeg godt kan sætte en signalforstærker ind der hvor jeg til sætte mit tv til. Men hende fra deres tekniske support virkede overhovedet ikke som om, hun havde styr på en fløjtede fis, så jeg spørger også lige her..,
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Spørgsmål til dem fra Odense: Kansas City - er det til at finde parkeringspladser derude, når der er koncerter?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Spørgsmål til dem fra Odense: Kansas City - er det til at finde parkeringspladser derude, når der er koncerter?[/quote]

Ja. Ingen problemer. Hele "gården" kan der parkeres i, og skulle der en sjælden gang imellem være fyldt op, er der fri parkering på begge sider af den vej, som KC ligger på.

Hvad skal du ud og høre? :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Spørgsmål til dem fra Odense: Kansas City - er det til at finde parkeringspladser derude, når der er koncerter?[/quote]

Ja. Ingen problemer. Hele "gården" kan der parkeres i, og skulle der en sjælden gang imellem være fyldt op, er der fri parkering på begge sider af den vej, som KC ligger på.

Hvad skal du ud og høre? :) [/quote]

Cool - jeg er på de kanter torsdag, så jeg overvejer at smutte ind og se Vader. Jeg ved det ikke helt endnu, jeg skal jo sådan set også se Vader på fredag, men derfor kunne man jo godt lige...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Spørgsmål til dem fra Odense: Kansas City - er det til at finde parkeringspladser derude, når der er koncerter?[/quote]

Ja. Ingen problemer. Hele "gården" kan der parkeres i, og skulle der en sjælden gang imellem være fyldt op, er der fri parkering på begge sider af den vej, som KC ligger på.

Hvad skal du ud og høre? :) [/quote]

Cool - jeg er på de kanter torsdag, så jeg overvejer at smutte ind og se Vader. Jeg ved det ikke helt endnu, jeg skal jo sådan set også se Vader på fredag, men derfor kunne man jo godt lige...[/quote]

Åh ja, Metal Mekka-arrangementet dér. Det plejer at være udmærket besøgt ... men primært af langhårede, storsvedende og sortklædte typer, der kyler fadøl ned, som gjaldt det livet, og de færreste af dem er i bil, kan du godt regne med. Så her vil jeg godt garantere dig en parkeringsplads mindre end 20 meter fra indgangen :)

EDIT: Der er akustisk "sidde-koncert" med Mike Tramp her i nær fremtid også (og man ved jo aldrig med dig), og var det dén koncert kunne man godt have frygtet en del flere Berlingo'er og Multipla'er på parkeringspladsen :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen