Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Ja, ja - men se nu at få den solgt, så jeg ikke skal savle mere ;)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Godt arbejde!



PS: Kommer til Struer den 29.-30. :p
Create a sense of purpose around which you base your faith

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Martin60 »

Hvor risikabelt tror i det er at købe Roskilde billet gennem privat personer? Der er nemlig et par til salg i Århus til lidt mere overkommelige priser, men jeg er sgu bange for at blive snydt :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Jeg har købt flere Smukfestbilletter uden problemer på DBA, men Roskilde er måske nok en tand mere risikabelt ... og så i Århus :s cared:
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Odgaard »

Edit: ang. roskildebilletter: Har sakset det her fra en Facebookpost fra Universal Music Danmark:

"ADVARSEL: Vi har mistet en stor stak billetter til Roskilde Festival i posten. Vær derfor opmærksomme på IKKE at købe billetter via f.eks. Den Blå Avis der er mærket Universal Music (ligesom den på billedet).

Vi sælger ikke billetter den vej, og de billetter vi har mistet er blevet annulleret af Billetlugen og giver altså IKKE adgang til festivalen. Del gerne så der ikke er folk, der kommer til at gå forgæves. Det ville være så synd! På forhånd tak"

Og ellers god festival :music-rockout:

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Martin60 »

Nå, det udelukker vidst at købe en brugt billet! Satans :) Tak for svarene

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Jeg skal til koncert på Refshaleøen på tirsdag, og kører derover i bil. Hvordan er parkeringsforholdende? Eller kan det bedre betale sig at parkere et andet sted, og transportere sig selv derud på anden vis?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af sørendybdal »

Da jeg var til Foo Fighters for et par år siden, så det ud til, at dem, der havde parkeret ude på øen, fortrød det, da de skulle køre tilbage, fordi alle de gående og cyklende publikummer spærrede vejen totalt, da alle mennesker skal tilbage ad den samme vej.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal til koncert på Refshaleøen på tirsdag, og kører derover i bil. Hvordan er parkeringsforholdende? Eller kan det bedre betale sig at parkere et andet sted, og transportere sig selv derud på anden vis?[/quote]

Man kan parkere forskellige steder i nærheden gratis, og så enten gå eller hoppe på bus 40.... så burde man ende det rigtige sted, men spørgsmålet er hvor på Refshaeløen man skal hen.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Q: Vi har lige opsagt vores YouSee TV abonnement. Hvis man bare skal have noget billigt internet i lejligheden, hvem skal man så vælge? Jeg tænker at nogen må kunne gøre det billigere og mindst ligeså stabilt som YouSee?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]Q: Vi har lige opsagt vores YouSee TV abonnement. Hvis man bare skal have noget billigt internet i lejligheden, hvem skal man så vælge? Jeg tænker at nogen må kunne gøre det billigere og mindst ligeså stabilt som YouSee?[/quote]

Jeg har også indtil for nylig haft Yousee, da de var de eneste, der kunne levere acceptabel hastighed her . det var bare møgdyrt, da jeg også var nødt til at betale for TV, som jeg ikke bruger. Og det var ikke særlig stabilt.

Men 4G-netværk er kommet ned i en pris, hvor det var en billigere løsning for mig, så nu er der da et alternativ :) Så jeg har fået en løsning med en trådløs router fra Telia, som leverer hurtigere hastighed her ved mig, end jeg fik via Yousees kabler :)

Men ud over en 4G-løsning, så kommer internet jo an på, hvem der kan levere der, hvor du bor. Det er lidt en jungle nogle steder, mens der andre steder nærmest er monopol...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Cool :) Takker! Jeg tjekker Telia ud

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med Jake herinde fra på en anden måde end dette forum? Jeg kan ikke få fat på ham.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Ja, der er godt nok blevet lidt stille omkring hr. Van Halen og hans "guddommelige forstærkere", siden han sidst blev taget med fingrene i kagedåsen. Men hvis du nu laver en google-søgning på Jakob H------, kan det da være, at du kan finde en kanal, ad hvilken man opnå kontakt, hvis ellers ikke hr. Jakob har transmorgriffet sig selv om til et æterisk, guddommeligt medium, der svæver frit i tid og rum.

EDIT: Der er rettet lidt af moderator efter Jakes ønske - Der skulle så vidt vides været opnået kontakt nu /Smittefar
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="itsaysvuff"]Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med Jake herinde fra på en anden måde end dette forum? Jeg kan ikke få fat på ham.[/quote]

Du kan fange ham paa Facebook under hans borgerlige navn, som Sasha siger.

Jeg tror han har droslet ned paa forstaerkerbyggeriet og har faaet sig en karriere indenfor politik!

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Uden at hænge nogen ud vil du så forklare hvad det er du siger om ham sasha? For vi har nemlig en sag der er uafsluttet og vil gerne høre om andre har brændt nallerne..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Det må I meget gerne tage i privaten /moderator

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

+1.

De dér moderatorer gør rent faktisk deres arbejde... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen