Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]Men er det ikke netop et sæt pickupper UDEN Reverse-halløj i, som du leder efter?[/quote]
Jo netop - det er også derfor man typisk bruger et sæt PU'er bestående af neck + neck + bridge hvis man bruger Suhr's bagplade halløj... :)

Så et sæt Vintage 57 er ganske fine til formålet... :)
RoadHigh.dk

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasser »

Jo det er lige nøjagtig et sæt uden, jeg leder efter. Jeg ville bare lige undersøge om Suhr systemet ville fungere med mine PU'er inden jeg farer ud og spenderer.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

NQ: Hvad skal man se/prøve i New York af mere ukendte ting? Musik-orienteret?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er faktisk ikke et rigtigt spørgsmål, jeg vil bare godt lige have bekræftet:

PostDK må da ikke bare efterlade en pakke ovenpå postkassen, hvis man ikke er hjemme, vel?

I fredags, på vej ud af døren på weekendtur i Tyskland, opdager jeg helt tilfældigt at der ligger en pakke ovenpå postkassen. Det viser sig så at være en guitarpedal til en værdi af 900,-, der kunne have ligget der hele weekenden. Eller rettere, den kunne have ligget der max. en halv time, for det er ikke just det pæneste kvarter i byen, jeg bor i. Faktisk er det så slemt, at jeg ikke under nogen omstændigheder selv ville efterlade noget af større værdi end et cigaretskod uden huset, hvis jeg var væk mere end 2 min. Men PostDK mener åbenbart godt, at de bare kan lægge den på postkassen; oveni købet når jeg ER hjemme?!?!?

Er det kun "værdi-pakker", der skal afleveres personligt?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"]Det er faktisk ikke et rigtigt spørgsmål, jeg vil bare godt lige have bekræftet:

PostDK må da ikke bare efterlade en pakke ovenpå postkassen, hvis man ikke er hjemme, vel?

I fredags, på vej ud af døren på weekendtur i Tyskland, opdager jeg helt tilfældigt at der ligger en pakke ovenpå postkassen. Det viser sig så at være en guitarpedal til en værdi af 900,-, der kunne have ligget der hele weekenden. Eller rettere, den kunne have ligget der max. en halv time, for det er ikke just det pæneste kvarter i byen, jeg bor i. Faktisk er det så slemt, at jeg ikke under nogen omstændigheder selv ville efterlade noget af større værdi end et cigaretskod uden huset, hvis jeg var væk mere end 2 min. Men PostDK mener åbenbart godt, at de bare kan lægge den på postkassen; oveni købet når jeg ER hjemme?!?!?

Er det kun "værdi-pakker", der skal afleveres personligt?[/quote]

Medmindre du er tilmeldt flex ordningen, hvor de må aflevere på et sted du angiver.. men nej, de skal have dine kravetæer på et stykke papir, som kvittering for at du har fået pakken, medmindre du ahr en individuel aftale med postdk..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af sørendybdal »

Hvis den er sendt som pakke, skal de enten have din underskrift på, at du har modtaget den, eller tage den med igen, så du selv kan afhente den. Men hvis den er sendt som brev, kan det være, at reglerne er anderledes ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="sørendybdal"]Hvis den er sendt som pakke, skal de enten have din underskrift på, at du har modtaget den, eller tage den med igen, så du selv kan afhente den. Men hvis den er sendt som brev, kan det være, at reglerne er anderledes ...[/quote]

Der er ingen regler, der tillader postbuddet at smide hverken pakker eller breve andre steder end i brevkassen.

Har I ikke de der Døgnbokse ovre hos Jer?

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af sørendybdal »

[quote="SustainerPlayer"]
Der er ingen regler, der tillader postbuddet at smide hverken pakker eller breve andre steder end i brevkassen.

Har I ikke de der Døgnbokse ovre hos Jer?[/quote]

Jep, de er i øvrigt pænt praktiske ... så det undrer også mig, at postbudet ikke bare har smidt pedalen deri.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
Der er ingen regler, der tillader postbuddet at smide hverken pakker eller breve andre steder end i brevkassen. [/quote]

Jo, men kun hvis man selv har bedt om det:
<a href="http://www.postdanmark.dk/contentfull.d ... ml&lang=dk" rel="nofollow">http://www.postdanmark.dk/contentfull.d ... lang=dk</a>

[quote="SustainerPlayer"]Har I ikke de der Døgnbokse ovre hos Jer?[/quote]

Dem har de vist efterhånden fået i de større byer, så mon ikke Odense er med. men igen kræver det, at man selv har tilvalgt det...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Og jeg har hverken bedt dem smide dem i nogen døgnboks (som vi har i Odense) eller hvor det nu lige ellers er nemmest for postbuddet. Dumbasses ...

Anyway, jeg har skrevet en særdeles mavesur og forarget mail til PostDK, og håber nu på en passende undskyldning ... evt. i form af rede kontanter i metermål, og et personligt møde med Elvis Presley :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

NS- Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at sende en pm til godspeed?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Han fik en mail istedet
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Hej mikkel har du fået en mail?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pluto"]Hej mikkel har du fået en mail?[/quote]

Ja ... eller, jeg har fået en mail, der fortæller at jeg har fået en PM ... men jeg har ikke fået nogen PM?!?

Men i mail'en kan jeg læse hvad du har skrevet; og jeg prøver lige at svare i en PM :) Øjeblik ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Pluto"]Hej mikkel har du fået en mail?[/quote]

Ja ... eller, jeg har fået en mail, der fortæller at jeg har fået en PM ... men jeg har ikke fået nogen PM?!?

Men i mail'en kan jeg læse hvad du har skrevet; og jeg prøver lige at svare i en PM :) Øjeblik ...[/quote]

Så er der PM til dig :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]
[quote="SustainerPlayer"]Har I ikke de der Døgnbokse ovre hos Jer?[/quote]

Dem har de vist efterhånden fået i de større byer, så mon ikke Odense er med. men igen kræver det, at man selv har tilvalgt det...[/quote]

Ja - det skriver de. Vi har nu ikke tilvalgt noget som helst. Men de smider gladelig pakkerne i Døgnboksen alligevel. Og det fungerer ganske fint.

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Little Thunder »

De Forenede Bryggerier kunne finde ud af at lave en papkarton indeholdende 10 øl, og kartonen havde indbygget håndtag. Hvorfor fanden har de ikke lavet håndtag i den karton, som er med 20 bajere? Tåbeligt!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]
[quote="SustainerPlayer"]Har I ikke de der Døgnbokse ovre hos Jer?[/quote]

Dem har de vist efterhånden fået i de større byer, så mon ikke Odense er med. men igen kræver det, at man selv har tilvalgt det...[/quote]

Ja - det skriver de. Vi har nu ikke tilvalgt noget som helst. Men de smider gladelig pakkerne i Døgnboksen alligevel. Og det fungerer ganske fint.[/quote]

Det er vel efterhånden mere reglen end undtagelsen at de benytter døgnboksen. Har prøvet at stå i mit køkken (med ansigtet vendt direkte ud mod postkassen (vinduer fra gulv til loft), og postdamen alligevel bare smed en seddel i postkassen i stedet for rent faktisk at give mig pakken.. :eh:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="Jacob"] Har prøvet at stå i mit køkken (med ansigtet vendt direkte ud mod postkassen (vinduer fra gulv til loft), og postdamen alligevel bare smed en seddel i postkassen i stedet for rent faktisk at give mig pakken.. :eh:[/quote]

Prøv det samme igen - men prøv at tage tøj på denne gang.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Jacob"] Har prøvet at stå i mit køkken (med ansigtet vendt direkte ud mod postkassen (vinduer fra gulv til loft), og postdamen alligevel bare smed en seddel i postkassen i stedet for rent faktisk at give mig pakken.. :eh:[/quote]

Prøv det samme igen - men prøv at tage tøj på denne gang.[/quote]

:lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen