Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

Q: Er der nogen, der ved noget om Spotify? Programmet er offline, når jeg logger på (og der er internetforbindelse), fordi jeg er i et andet land, end det jeg har angivet i min profil. Jeg trykker så på "update information" og kommer videre til min profilside på nettet. Her står der under "country", at jeg skal opdatere min betalingsinformation for at få lov til at ændre land. Og jeg kan kun komme til at ændre land, hvis jeg opgraderer til premium. Har Australien ikke en gratis version med reklamer som i Danmark? Eller er Spotify bare en grisk pengemaskine, der kræver penge for at få lov til at ændre land?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Kan du ikke logge ud og prøve at oprette en konto med din australske studiemail?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Jeg har købt en MacBook 13" (hvid) til min datter, hvor batteriet er helt dødt. Hvilke oplysninger har jeg brug for (og hvor finder jeg dem), for at være sikker på, at jeg får købt det rigtige batteri til den?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg har købt en MacBook 13" (hvid) til min datter, hvor batteriet er helt dødt. Hvilke oplysninger har jeg brug for (og hvor finder jeg dem), for at være sikker på, at jeg får købt det rigtige batteri til den?[/quote]

Er det den model, hvor du selv kan skifte batteriet?

Hvis det er, så er der ikke så meget at rafle om. Hvis det passer, så passer det. Jeg vil dog advare om at bruge 3. parts batterier og strømforsyninger. Har set rigtig mange computere, der er brændt af pga. noget billigt bras.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Det er af typen, hvor man drejer på en låseanordning i bunden, med en mønt, og så "falder det ud".

Men det er fint, hvis der ikke er noget at rafle, så. Jeg kigger på det, og vender sikkert tilbage, når jeg finder ud ad, at der er noget jeg er i tvivl om alligevel :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="kraen"]Er det den model, hvor du selv kan skifte batteriet?[/quote]

For at fluekneppe, så kan man vel skifte batteriet på dem allesammen, det er måske bare ikke "meningen"...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Dobbelpost!

Q: Kan det passe at det berygtede Bronco Billy spiller lige neden for min dør på lørdag?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"]Dobbelpost!

Q: Kan det passe at det berygtede Bronco Billy spiller lige neden for min dør på lørdag?[/quote]

Din skepsis er ikke ubegrundet, for det er et spinoff af det ægte outfit. Billy the Kid a.k.a. Rasmus Skov spiller guitar i en trio, der undertiden kalder sig Bronco Billy, og det er dem, der spiller på lørdag. Men Bronco Billy selv, yours truly her, er ikke med. Vogt Dem for efterligninger!

PS. De er ret gode, så gå endelig ned og hør dem :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"]Dobbelpost!

Q: Kan det passe at det berygtede Bronco Billy spiller lige neden for min dør på lørdag?[/quote]

Din skepsis er ikke ubegrundet, for det er et spinoff af det ægte outfit. Billy the Kid a.k.a. Rasmus Skov spiller guitar i en trio, der undertiden kalder sig Bronco Billy, og det er dem, der spiller på lørdag. Men Bronco Billy selv, yours truly her, er ikke med. Vogt Dem for efterligninger!

PS. De er ret gode, så gå endelig ned og hør dem :-)[/quote]

Det er Bronco Billy Trio... hvilket er franchise versionen af det orignale orkester.

Dem der var med på den stiftende generalforsamling af bandet for en del år siden, har taget sig den frihed at benytte sig af navnet ved forskellige lejligheder.

Sådan her gik det ned sidst.

[youtube]FXeKx8yWBgU[/youtube]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]

Det er Bronco Billy Trio... hvilket er franchise versionen af det orignale orkester.

Dem der var med på den stiftende generalforsamling af bandet for en del år siden, har taget sig den frihed at benytte sig af navnet ved forskellige lejligheder.

Sådan her gik det ned sidst.

[youtube]FXeKx8yWBgU[/youtube][/quote]

Netop. Det er meget det samme, som når der står fx "Din Købmand" på en butik. Billige kopivarer og generelt inferiøre produkter til relativt høje priser, også kendt som godt købmandskab.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Ja-ja, det er alt sammen meget fint.

But what you really want to know is: Kommer manden med koklokken eller ej?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Ja-ja, det er alt sammen meget fint.

But what you really want to know is: Kommer manden med koklokken eller ej?[/quote][quote="Sasha"]Ja-ja, det er alt sammen meget fint.

But what you really want to know is: Kommer manden med koklokken eller ej?[/quote]
Mr. Cowbell aka DRM er flyttet i eksil.(Holbæk) så han dukker nok ikke op.

Til gengæld er Københavns næstbedste guitarist i topform.
Han har solgt sin sjæl til djævlen og spiller lange eksplosive guitarsoloer hele aftenen. Ligesom en ung clapton, bare på Jazzmaster. Eller rent faktisk overvejer han at medbringe et stk cigarkasse.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]Ligesom en ung clapton, bare på Jazzmaster. [/quote]

Der er ét eller andet helt galt med syntakserne i den sætning.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]Ja-ja, det er alt sammen meget fint.

But what you really want to know is: Kommer manden med koklokken eller ej?[/quote][quote="Sasha"]Ja-ja, det er alt sammen meget fint.

But what you really want to know is: Kommer manden med koklokken eller ej?[/quote]
Mr. Cowbell aka DRM er flyttet i eksil.(Holbæk) så han dukker nok ikke op.

Til gengæld er Københavns næstbedste guitarist i topform.
Han har solgt sin sjæl til djævlen og spiller lange eksplosive guitarsoloer hele aftenen. Ligesom en ung clapton, bare på Jazzmaster. Eller rent faktisk overvejer han at medbringe et stk cigarkasse.[/quote]

Klokkeren fra Holmbladsgade er ganske rigtigt flyttet meget langt ud på Vestegnen, men personligt tør jeg ikke love, at han ikke dukker op alligevel. Selv har jeg en plan om at se overordentlig meget til min sofa denne weekend, men hvis man alligevel skulle få kløe i ølhånden hen ad lørdag aften, ville det ligne mig dårligt ikke at kigge forbi.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Hvis jeg nu sætter kaffe over, og kage frem, er der så stemning for et rendezvous rundt om kakkelbordet i aften?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Må man være med selvom man ikke har kage?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Vi har cheesecake - Der er et ekstra stykke Kim.
Modded guitars were crap right out of the factory

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Har glemt navn på tysk hjemmeside

Indlæg af Frost »

Og nej - det er hverken Thomann eller banzai men:
Jeg har set en side i Tyskland, som på forsiden har to retninger videre ind. Enten tekniske reservedele til (guitar)musikudstyr i form af rør, trafoer und so weiter. Eller tomme kabinetter til forstærkertoppe, løse højtalerkabinetter og kabinetter til comboløsninger.

Er der nogen med en friskere hukommelse end min der ved hvad den hedder?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Har glemt navn på tysk hjemmeside

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Frost"]Og nej - det er hverken Thomann eller banzai men:
Jeg har set en side i Tyskland, som på forsiden har to retninger videre ind. Enten tekniske reservedele til (guitar)musikudstyr i form af rør, trafoer und so weiter. Eller tomme kabinetter til forstærkertoppe, løse højtalerkabinetter og kabinetter til comboløsninger.

Er der nogen med en friskere hukommelse end min der ved hvad den hedder?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.tube-town.net/">https://www ... wn.net/</a><!-- m -->

...vil jeg næsten tro.

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Frost »

Takker - Det var lige præcis den jeg søgte :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen