Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="kasperploug"]Går ud fra du skal have fat i sådan et kabel her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://effektpedaler.dk/product.asp?pro ... ct=3807</a><!-- m --> ? :) [/quote]

Det kan jeg, som flittig bruger af TS808 gennem mange år, bekræfte :-)
So many assholes, so few bullets

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kasperploug »

Feedt har aldrig selv rodet med Tubescreamers, så det var egentlig bare efter hvad jeg kunne se på billeder fra google :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]Q. Jeg har idag fået en keeley ts 808.Den har ikke samme strøm indtag som mine andre pedaler.Kan man få en sådan ledning der både passer på big john og på keeleyen?[/quote]
Er den ny? For så følger der da en adapter med??
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Ja den er sprit ny fra pedaler.eu- kigger lige i kassen om den gemmer sig der.
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="kasperploug"]Feedt har aldrig selv rodet med Tubescreamers, så det var egentlig bare efter hvad jeg kunne se på billeder fra google :D [/quote]

Jamen det er skam også ganske ukompliceret :-)Cioks strømforsyninger har Phono ud, og TS808 har minijack ind, ligesom fx en del MXR og RATs.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Der er ikke nogen med og jeg kan se på keeleyes hjemmeside at det er tilkøb man kan gøre.
Nå jeg må ud og finde et 9volts batteri for dem har jeg selvfølgelig ikke nogen af på lager.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Telemaster"][quote="kasperploug"]Går ud fra du skal have fat i sådan et kabel her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://effektpedaler.dk/product.asp?pro ... ct=3807</a><!-- m --> ? :) [/quote]

Det kan jeg, som flittig bruger af TS808 gennem mange år, bekræfte :-)[/quote]

Den passer i tubescreameren men ikke i bigjohn.Den passer til en voodoolab kan jeg se ,men den har jeg på det andet board selvfølgelig
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Gad vide om det er sådan en kabel jeg skal have fat i.Jeg aner ikke om keeleyen er center negativ eller ej ,men stikket ser ud til at passe i den.Gad vide om der ikke sidder et
stik der passer til bigjohn i den anden ende
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Pluto"][quote="Telemaster"][quote="kasperploug"]Går ud fra du skal have fat i sådan et kabel her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://effektpedaler.dk/product.asp?pro ... ct=3807</a><!-- m --> ? :) [/quote]

Det kan jeg, som flittig bruger af TS808 gennem mange år, bekræfte :-)[/quote]

Den passer i tubescreameren men ikke i bigjohn.Den passer til en voodoolab kan jeg se ,men den har jeg på det andet board selvfølgelig[/quote]

Havde sådan ét fra min Big John til min Rat, så mon ikke det er det du mangler?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jo det tror jeg
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pluto"]Gad vide om det er sådan en kabel jeg skal have fat i.Jeg aner ikke om keeleyen er center negativ eller ej ,men stikket ser ud til at passe i den.Gad vide om der ikke sidder et
stik der passer til bigjohn i den anden ende[/quote]

Det er en fuldstændig standard hyldevare i en velassorteret musikforretning. Om det er center negativ aner jeg ikke, men jeg har købt bunkevis af dem i tidens løb, og aldrig overvejet andet, end at det skal være Phono -> Minijack. Det kan stort set ikke gå galt, medmindre Robert Keeley har gjort noget meget mærkelift med germaniumtransistorer eller sådan noget i din pedal, og det tror jeg sgu ikke, hvis det er meningen, at den skal lyde som en Tube Screamer.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Telemaster"][quote="Pluto"]Gad vide om det er sådan en kabel jeg skal have fat i.Jeg aner ikke om keeleyen er center negativ eller ej ,men stikket ser ud til at passe i den.Gad vide om der ikke sidder et
stik der passer til bigjohn i den anden ende[/quote]

Det er en fuldstændig standard hyldevare i en velassorteret musikforretning. Om det er center negativ aner jeg ikke, men jeg har købt bunkevis af dem i tidens løb, og aldrig overvejet andet, end at det skal være Phono -> Minijack. Det kan stort set ikke gå galt, medmindre Robert Keeley har gjort noget meget mærkelift med germaniumtransistorer eller sådan noget i din pedal, og det tror jeg sgu ikke, hvis det er meningen, at den skal lyde som en Tube Screamer.[/quote]


Der er sku ikke nogen velassorteret musik butikker i miles omkreds ,så det må blive på nettet desværre.
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pluto"][quote="Telemaster"][quote="Pluto"]Gad vide om det er sådan en kabel jeg skal have fat i.Jeg aner ikke om keeleyen er center negativ eller ej ,men stikket ser ud til at passe i den.Gad vide om der ikke sidder et
stik der passer til bigjohn i den anden ende[/quote]

Det er en fuldstændig standard hyldevare i en velassorteret musikforretning. Om det er center negativ aner jeg ikke, men jeg har købt bunkevis af dem i tidens løb, og aldrig overvejet andet, end at det skal være Phono -> Minijack. Det kan stort set ikke gå galt, medmindre Robert Keeley har gjort noget meget mærkelift med germaniumtransistorer eller sådan noget i din pedal, og det tror jeg sgu ikke, hvis det er meningen, at den skal lyde som en Tube Screamer.[/quote]


Der er sku ikke nogen velassorteret musik butikker i miles omkreds ,så det må blive på nettet desværre.[/quote]
Det skal du ikke være ked af. Det samme viser sig ofte at være tilfældet i København K :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Ja de beder selvom det de danske butikker.Det er måske bare lidt træls at skal købe en ledning til 30 kr og måske give det samme i porto,men
det koster jo også at køre til Århus f.eks.
Sorte strater lyder bare bedst..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]Der er ikke nogen med og jeg kan se på keeleyes hjemmeside at det er tilkøb man kan gøre.
Nå jeg må ud og finde et 9volts batteri for dem har jeg selvfølgelig ikke nogen af på lager.[/quote]
Adapteren fra alm. Boss til minijack følger med TS808 fra Ibanez og skal også følge med her. Det gjorde den på den 808+ jeg købte sidste år.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jeg har lige snakket med carsten fra pedaler.eu og han siger at der ikke er nogen med fra keeley.men jeg har så fundet en pedalsnake adapter til 39 kr ,så jeg overlever alligevel.
Ja så fik han måske også solgt en keeley ds 1 som jeg ikke viste han havde på lager da den ikke var på hjemmesiden. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Q: Er der nogen, der kender nogle smarte (og ikke alt for dyre) hyldesystemer til cd'er? Jeg har nogle ret fine hylder i dag, som jeg selv har bygget, men de blev i sin tid bygget til 1200 cd'er og jeg har over 1500 i dag, så jeg skal have fundet på noget andet - jeg er træt af at de ligger i skabe og skuffer rundt omkring, de skal stå fremme, så jeg kan finde dem!

Jeg har overvejet et walk-in closet ... men det vil nok kræve en større ombygning.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]
Jeg har overvejet et walk-in closet ... men det vil nok kræve en større ombygning.[/quote]

Det ville tilgengæld være så über-sejt, at det næsten ville få poolbord og fadølsanlæg til at blegne :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]
Jeg har overvejet et walk-in closet ... men det vil nok kræve en større ombygning.[/quote]

Det ville tilgengæld være så über-sejt, at det næsten ville få poolbord og fadølsanlæg til at blegne :D [/quote]

Jeg må tage ideen op til genovervejelse. Det kræver nok, at jeg flytter mit badeværelse, hvilket er lidt ærgerligt, da det er det eneste rum, jeg allerede har renoveret. Men det er det da næsten værd :lol:

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]Jeg har lige snakket med carsten fra pedaler.eu og han siger at der ikke er nogen med fra keeley.men jeg har så fundet en pedalsnake adapter til 39 kr ,så jeg overlever alligevel.
Ja så fik han måske også solgt en keeley ds 1 som jeg ikke viste han havde på lager da den ikke var på hjemmesiden. 8-)[/quote]
Nu ved jeg ikke hvor han får sine Keeleys fra, og der er vel heller ikke grund til at tærske meget mere langhalm på denne, men se på Keeleys hjemmeside:http://www.robertkeeley.com/product.php?id=31 . Næsten i bunden er der et billede af adapteren som følger med.
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen