Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Stevi"][quote="Pluto"]Jeg har lige snakket med carsten fra pedaler.eu og han siger at der ikke er nogen med fra keeley.men jeg har så fundet en pedalsnake adapter til 39 kr ,så jeg overlever alligevel.
Ja så fik han måske også solgt en keeley ds 1 som jeg ikke viste han havde på lager da den ikke var på hjemmesiden. 8-)[/quote]
Nu ved jeg ikke hvor han får sine Keeleys fra, og der er vel heller ikke grund til at tærske meget mere langhalm på denne, men se på Keeleys hjemmeside:http://www.robertkeeley.com/product.php?id=31 . Næsten i bunden er der et billede af adapteren som følger med.[/quote]


Pedaler eu får keeley fra keeley og jeg kan godt se der er et billede af en adapter stik ,men kan ikke se at der står de følger med.
Men jeg har selv skaffet et og pedalen lyder aldeles fremragende ,ja det er den bedst lydende overdrive jeg har haft ,og jeg har været forholdsvis langt omkring.
Sorte strater lyder bare bedst..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"][quote="Stevi"][quote="Pluto"]Jeg har lige snakket med carsten fra pedaler.eu og han siger at der ikke er nogen med fra keeley.men jeg har så fundet en pedalsnake adapter til 39 kr ,så jeg overlever alligevel.
Ja så fik han måske også solgt en keeley ds 1 som jeg ikke viste han havde på lager da den ikke var på hjemmesiden. 8-)[/quote]
Nu ved jeg ikke hvor han får sine Keeleys fra, og der er vel heller ikke grund til at tærske meget mere langhalm på denne, men se på Keeleys hjemmeside:http://www.robertkeeley.com/product.php?id=31 . Næsten i bunden er der et billede af adapteren som følger med.[/quote]


Pedaler eu får keeley fra keeley og jeg kan godt se der er et billede af en adapter stik ,men kan ikke se at der står de følger med.
Men jeg har selv skaffet et og pedalen lyder aldeles fremragende ,ja det er den bedst lydende overdrive jeg har haft ,og jeg har været forholdsvis langt omkring.[/quote]
Nå nej, men skal man argumentere på den måde, står der jo heller ikke at den ikke følger med. Jeg har købt direkte fra Keeley, og der var den med.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Nu skrev jeg jo i et tidligere indlæg at jeg nok er blevet snydt.Nu har du jo så lige bevist at det er sandt.
Og det er jo ligegyldigt hvad jeg skriver.Hvis jeg skriver sort ,skriver du hvid.jeg ved ikke om det kun er i mine indlæg du er sådan eller bare generelt og jeg er skide ligeglad
Sorte strater lyder bare bedst..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]Nu skrev jeg jo i et tidligere indlæg at jeg nok er blevet snydt.Nu har du jo så lige bevist at det er sandt.
Og det er jo ligegyldigt hvad jeg skriver.Hvis jeg skriver sort ,skriver du hvid.jeg ved ikke om det kun er i mine indlæg du er sådan eller bare generelt og jeg er skide ligeglad[/quote]
Nå nå, jeg prøver sgu da bare at hjælpe. Personligt ville jeg da forsøge at få hvad der hørte til pedalen, hvis jeg blev klar over at der manglede noget. Jeg var ikke klar over at du var ligeglad med det, men så må du da meget pardon.

Jeg synes altså det er en anelse barnligt at beskylde mig for bevidst at modsige dig... Du stiller et spørgsmål og jeg fortæller hvad jeg ved. Længere er den ikke. Ville du ikke have svar skulle du ikke have spurgt.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

min bare
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Haha :) Hold da op Pluto. Du ser ellers så glad og Johnny Reimar agtig ud på dit profilbillede. Ej, nu skal jeg nok stoppe. Ud i solen med dig
Skål i kaffe!

EDIT: og tag da lige din mapleneck sorte cs strat med ud og lav et flash for satan. Jeg kan simpelthen ikke finde den når jeg søger her på sitet

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

Findes der ikke en smart måde at overføre billeder fra iPhone 4 til pc? Picasa finder dem ikke automatisk, hvilket jeg undrer mig over.

Og en anden ting - når jeg prøver at uploade fotos til facebook direkte fra min iPhone, lykkes det stort set aldrig. Hvorfor ikke?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

[windows-fanboi]
Fordi det er noget forpulet Apple-lort :D
[/windows-fanboi]





Nej, pjat. Jeg aner ikke, hvorfor det opfører sig sådan
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]Findes der ikke en smart måde at overføre billeder fra iPhone 4 til pc? Picasa finder dem ikke automatisk, hvilket jeg undrer mig over.

Og en anden ting - når jeg prøver at uploade fotos til facebook direkte fra min iPhone, lykkes det stort set aldrig. Hvorfor ikke?[/quote]

Jo.. Bare få dig en Personal Computer med de rigtige programmer, og det rigtige styresystem.. ;)

Og 2
http://www.facebook.com/apps/applicatio ... 07&sk=info
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

NU GIDER JEG VIRKELIG IKKE SNART LOGGE IND PÅ DENNE SIDE MERE...

JEG LOGGER IND FOR AT KOMMENTERE NOGET, OG DET VIL DEN FINT, OG DA JEG SÅ EFTERFØLGENDE SELV VIL SKRIVE NOGET, OG HAR UDFYLDT ET KOMPLET SKRIVEFELT, SÅ SKAL JEG KRAFTED'ERPERK'ME LOGGE IND IGEN, SAMTIDIG MED, AT DEN LIGE SLETTER ALT HVAD JEG HAR SKREVET..

NOGEN DER HAR NOGET MED SIDEN AT GØRE, FIX DET..

Capslock af, da harmen nu er ude..

Hvis det bliver ved med at ske, så gider jeg virkelig ikke komme her mere..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"] grrrrrrrrr!!!!!.[/quote]

Prøv at slette alle cookies fra G-F.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

Jep som Hans skriver, prøv at slette alle cookies. Endten via browserens værktøj, eller gør det via linket: "Slet alle boardcookies" der ligger i bundlinien, det du oplever er en typisk "behavior" i phpbb...
Bah

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Det har jeg godt nok gjort flere gange, men lige lidt hjælper det.. Og den gjorde det lige igen..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

Hvilken browser 42 og jeg mindes du er på mac ikke?
Bah

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

MacBookPro 2.66ghz i7'er, OSX 10.6.7, Safari 5.0.5..

Jeg har ikke nogle problemer nogle andre steder, og dette er ikke det eneste fora jeg kommer på.. Det er lidt underligt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Har du andre computere, du kan prøve på?
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="fortytwo"]MacBookPro 2.66ghz i7'er, OSX 10.6.7, Safari 5.0.5..

Jeg har ikke nogle problemer nogle andre steder, og dette er ikke det eneste fora jeg kommer på.. Det er lidt underligt..[/quote]

Det er lidt underligt. Jeg er nærmest konstant logget ind.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

Eller bare en anden browser?

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

Har du prøvet følgende:

- Gå i menuen Safari åben Preferences.
- Gå til Security.
- Click Show cookies.
- Skriv "gear-freak" i søge-feltet.
- Vælg dem alle og fjern dem.
Bah

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="K-P"]Har du andre computere, du kan prøve på?[/quote]

Jeps.. Men det er allesammen Macs.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen