Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="thomasrytter"]Meget flot tilbud, Rasmus! Det vil jeg lige have i baghovedet :thumbup:[/quote]

No problem. Du fanger mig bare på facebook, hvis det er aktuelt. Det er sgu meget fedt at prøve at leve med en guitar for en tid, inden man beslutter sig for at anskaffe en.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

[quote="GuitaRasmus"]... Det er sgu meget fedt at prøve at leve med en guitar for en tid, inden man beslutter sig for at anskaffe en.[/quote]

Gælder det også for kvinder?
Bah

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"][quote="GuitaRasmus"]... Det er sgu meget fedt at prøve at leve med en guitar for en tid, inden man beslutter sig for at anskaffe en.[/quote]

Gælder det også for kvinder?[/quote]

Jamen, jeg kunne da sagtens forestille mig at en kvindelig guitarist også ville sætte pris på at låne et tilsvarende instrument, inden hun endeligt besluttede at købe et?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".


MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="AnotherDan"][quote="GuitaRasmus"]... Det er sgu meget fedt at prøve at leve med en guitar for en tid, inden man beslutter sig for at anskaffe en.[/quote]

Gælder det også for kvinder?[/quote]

Da det var aktuelt tog jeg da ofte kvinder med hjem i udvalg.. Det gik fint. Som Jørgen Leth siger: "Flere kvinder på én gang er ikke et moralsk problem. Det er et logistisk" :romance-grouphug:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Nogen der har erfaring i Google SketchUp?

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af efrandsen »

[quote="VilhelmNielsen"]Nogen der har erfaring i Google SketchUp?[/quote]
Ja, hvad vil du vide?


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="efrandsen"][quote="VilhelmNielsen"]Nogen der har erfaring i Google SketchUp?[/quote]
Ja, hvad vil du vide?


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Sidder med en model af et "kabinet" jeg skal bygge, så ville høre om der var en smart måde at få skitser med mål af alle de plader der skal beskæres og sådan?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Q: Jeg sidder og kigger på nye ram til min Macbook pro fra sept. 09. Kan jeg roligt købe nogle 1333mhz blokke og smide i, selvom den kun understøtter 1066mhz eller skal jeg gå efter de kompatible? Der er flere der beretter om at 1333mhz fungerer fint.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"]Q: Jeg sidder og kigger på nye ram til min Macbook pro fra sept. 09. Kan jeg roligt købe nogle 1333mhz blokke og smide i, selvom den kun understøtter 1066mhz eller skal jeg gå efter de kompatible? Der er flere der beretter om at 1333mhz fungerer fint.[/quote]

A: Jeg ville ikke gøre det. Jeg har oplevet på nogle maskiner i butikken, at de overhovedet ikke ville starte med 1333 MHz i.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="kraen"][quote="Rasmus"]Q: Jeg sidder og kigger på nye ram til min Macbook pro fra sept. 09. Kan jeg roligt købe nogle 1333mhz blokke og smide i, selvom den kun understøtter 1066mhz eller skal jeg gå efter de kompatible? Der er flere der beretter om at 1333mhz fungerer fint.[/quote]

A: Jeg ville ikke gøre det. Jeg har oplevet på nogle maskiner i butikken, at de overhovedet ikke ville starte med 1333 MHz i.[/quote]

Ok, tak!
Men så kan jeg trygt købe de her og smide i? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/so-dimm-204-apple-4-g ... 177779/</a><!-- m -->

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

Q: Så har jeg også prøvet at blive brændt af på en date. Hun kontakter mig via noget datinghalløj, og vi sludrer lidt, og aftaler at mødes her til aften. Jeg venter 20 minutter på hende, hvor vi aftalte at mødes, og prøver så at ringe. Intet svar. Jeg googler hendes nummer, for at sikre mig at jeg har det rigtige, og ser så at hun og hendes kæreste (WTF!) leder efter lejlighed (opslag for 4 dage siden). Nu er spørgsmålet så; skal jeg bare være det større menneske, eller skal jeg gøre følgende; kontakte hende via formularen på bolighjemmesiden, udgive mig for at have en lejlighed til leje, få dem til at komme ud og kigge på den, og mens de så står og venter, pænt gå hen til hende og sige "Nu står vi lige." ?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GuitaRasmus"]Q: Så har jeg også prøvet at blive brændt af på en date. Hun kontakter mig via noget datinghalløj, og vi sludrer lidt, og aftaler at mødes her til aften. Jeg venter 20 minutter på hende, hvor vi aftalte at mødes, og prøver så at ringe. Intet svar. Jeg googler hendes nummer, for at sikre mig at jeg har det rigtige, og ser så at hun og hendes kæreste (WTF!) leder efter lejlighed (opslag for 4 dage siden). Nu er spørgsmålet så; skal jeg bare være det større menneske, eller skal jeg gøre følgende; kontakte hende via formularen på bolighjemmesiden, udgive mig for at have en lejlighed til leje, få dem til at komme ud og kigge på den, og mens de så står og venter, pænt gå hen til hende og sige "Nu står vi lige." ?[/quote]

Jeg ved godt, hvad jeg selv ville have gjort.

Men jeg synes du skal være en gentleman og lade det ligge....


Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

I know... Det kunne bare være en smuk hævn, selvom jeg egentligt ikke rigtigt dyrker den slags.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]I know... Det kunne bare være en smuk hævn, selvom jeg egentligt ikke rigtigt dyrker den slags.[/quote]

Ja - indtil du finder ud af, at hendes kæreste dumpede hende for 3 dag siden, og hun var udsat for et trafikuheld på vej hen til jeres møde.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]I know... Det kunne bare være en smuk hævn, selvom jeg egentligt ikke rigtigt dyrker den slags.[/quote]

Ja - indtil du finder ud af, at hendes kæreste dumpede hende for 3 dag siden, og hun var udsat for et trafikuheld på vej hen til jeres møde.[/quote]

Ja, jeg ved det jo godt. Jeg gør det heller ikke. Man bliver bare pænt bitter, når man gør sig klar, tager ind til byen, og derefter venter 30 minutter i kulden, for at slå op på google, se hun har en kæreste, og iøvrigt stadig er online på dating sitet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Nu vil jeg ikke ødelægge den anden tråd, så er jeg den eneste der synes at et armbåndsur er noget unødvendigt pjat? Har ikke haft et på i 10-12 år - har meget svært ved at se hvad jeg skal bruge sådan et til, har jo alligevel altid min telefon til at fortælle mig hvad klokken er...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Jeg savner mit armbåndsur hver dag (det er gået i stykker, og jeg har ikke fået taget mig sammen til at købe et nyt)
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Michael Vajhøj"]Nu vil jeg ikke ødelægge den anden tråd, så er jeg den eneste der synes at et armbåndsur er noget unødvendigt pjat? Har ikke haft et på i 10-12 år - har meget svært ved at se hvad jeg skal bruge sådan et til, har jo alligevel altid min telefon til at fortælle mig hvad klokken er...[/quote]

Jeg har ikke brugt mit i 5 år, tror jeg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen