Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Jeg er sådan set enig, og det er da heller ikke fordi, jeg ikke er kommet længere end den helt klassiske diskussion. Men Rasmus, hvordan løser du det så, når hun kigger på din axis og siger den ikke lige passer ind i hendes tema (hun er ikke begyndt at kritisere mine guitarer endnu - det er blot et tænkt eksempel).

Problemet er lidt, at jeg synes, jeg mangler kompromiser, jeg kan foreslå, sådan så begge kan rykke sig - Det er også lidt trist det der med, at hun må indrette hele hytten, hvis bare jeg må have mit anlæg og min fladskærm. Man skal jo gerne kunne se, at begge bor der og ikke bare på den der måde, hvor man ser et pænt og nydeligt/stilfuldt indrettet hjem, hvor der så står et monstrøst anlæg i hjørnet, og det var så mandens bidrag :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

Det er møgsvært. Min pointe er bare, at man lige så godt kan tage præcis den kantslibning med det samme. Der skal nok dukke en masse andre op undervejs :lol:

Men jeg synes det er vigtigt at få pointeret, hvad der er vigtigt for en - og finde ud af, hvad der er vigtigt for den anden. Og så forhåbentligt få det til at gå op. Det vil give problemer, hvis man starter med at underspille på nogle af de punkter, man rent faktisk synes skal være på en bestemt måde. Og jo - også gøre op med sig selv, at nogle af de mærkværdigheder man har, om hvordan håndklæderne skal hænge og om toiletpapirrullen skal vende ind/ud - om det er vigtigt - eller bare noget man skal begrave for det bedre.

Som i andre aspekter af ens tilværelse, så skal man også her vælge sine konflikter med omhu. Men aldrig undgå de vigtige.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Jeg har det sådan at hun må indrette huset som hun vil, MEN kontoret/musikrummet og værkstedet i kælderen er mit domæne, der bestemmer jeg indretningen.
Godt nok kan hun komme og sige der roder og begynde at rydde op. I disse rum er det tilladt at have ledningsrod og alle mulige dimsedutter liggende.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Christian Mogensen »

Da jeg (teknik-liderlig ung mand) flyttede sammen med min kæreste (hjem-skal-være-hyggelige-type kvinde, der er lidt ældre end jeg) fandt vi hurtigt ud af, at min idé om en 2-3 par forskellige højtalere i stuen, stort fjernsyn som centrum i sofa-afdelingen, og Xbox samt tilhørende spil osv. lidt clashede med hendes idé om hvide sofaer, blomster "og al den slags".
Vi prøvede det der med en snak - og følgende kompromiser.

Vi købte sådan en her til tv-afdelingen.
<a href="http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19850802" rel="nofollow">http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19850802</a>
Det betyder, at det eneste der står frit fremme er fladskærmen, og et sæt højtalere (højtalerne er iøvrigt dekoreret med henholdsvis en blomst, og tre små lysestager - ikke noget jeg havde gjort hvis jeg boede alene, men fred være med det). I skufferne i midten står der så henholdsvis Xbox, DVD-afspiller og ledningshelvedet er samlet i nederste skuffe; således er det nemt at komme til, og man slipper for at se på det.
I udtræksskufferne til siden er der så opmagiseneret spil til Xbox'en, dvd-film og mere i den boldgade.
Jeg har fundet ud af, at jeg egentlig heller ikke gider at glo på DVD-kassetter, ledningssamlere eller stikdåser...

Forstærker og CD-afspiller er sat på et møbel for sig selv, i umiddelbar forlængelse af cd-reolerne på væggen - således er der ikke alt for meget teknik-krimskrams samlet ét sted.

Guitarer og lignende står frit fremme i stuen, men det meste andet grej er samlet på mit kontor, i et andet lokale.

Sådan gjorde vi - og det virker skidegodt.
Jeg ville, som Rasmus også påpeger, passe på med, at falde i den ende af to ekstremer - det behøves slet ikke være så sort/hvidt som man nemt kan komme til at gøre det til.
Slap af - og lyt til hvad din kæreste har at sige; engang imellem bidrager de dersens kvinder faktisk med yderst fornuftige ting, også noget som man ikke selv ville have tænkt på.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Smittefar"]Jeg er sådan set enig, og det er da heller ikke fordi, jeg ikke er kommet længere end den helt klassiske diskussion. Men Rasmus, hvordan løser du det så, når hun kigger på din axis og siger den ikke lige passer ind i hendes tema (hun er ikke begyndt at kritisere mine guitarer endnu - det er blot et tænkt eksempel).

[/quote] Den slags skal kærester slet ikke blande sig i - så må de forstå, at lige netop ens guitarer ikke er købt fordi de er kønne, men fordi det er brugsting. At de på en eller anden måde repræsenterer en vigtig del af ens personlige gøren og laden (ikke at forveksle med personlighed!) må jo også være oplagt at fremhæve, da de derfor netop er genstande der meget tydeligt markerer din tilstedeværelse i rummet. -Og dét er hun jo interesseret i; hun vil jo gerne skabe et her-bor-vi miljø (læs: rede), og derfor kan langt de fleste musiker-kærester jeg har talt med, sagtens forstå hvorfor musikere gerne vil ha' deres instrumenter stående fremme.

Mht. eksempler på kompromiser ville jeg f.eks. gerne ha' nogle store fine malerier m. B.B. King, eller noget tilsvarende musik-kunst, op i stuen - hun var ikke så pjattet med idéen.
Istedet har vi hængt en håndfuld af mine yndlings-LP'er op i fine rammer - det ser skide-godt ud, og det irriterer mig ikke da min LP-afspiller alligevel strejker for tiden.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Jeg vil på ingen måde have mine guitarer stående fremme, de hænger fint og trygt på væggen i kontoret, hvor mine børn ikke kan nå dem. :)

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af andkrup »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Smittefar"]Jeg er sådan set enig, og det er da heller ikke fordi, jeg ikke er kommet længere end den helt klassiske diskussion. Men Rasmus, hvordan løser du det så, når hun kigger på din axis og siger den ikke lige passer ind i hendes tema (hun er ikke begyndt at kritisere mine guitarer endnu - det er blot et tænkt eksempel).

[/quote] Den slags skal kærester slet ikke blande sig i - så må de forstå, at lige netop ens guitarer ikke er købt fordi de er kønne, men fordi det er brugsting. At de på en eller anden måde repræsenterer en vigtig del af ens personlige gøren og laden (ikke at forveksle med personlighed!) må jo også være oplagt at fremhæve, da de derfor netop er genstande der meget tydeligt markerer din tilstedeværelse i rummet. -Og dét er hun jo interesseret i; hun vil jo gerne skabe et her-bor-vi miljø (læs: rede), og derfor kan langt de fleste musiker-kærester jeg har talt med, sagtens forstå hvorfor musikere gerne vil ha' deres instrumenter stående fremme.

Mht. eksempler på kompromiser ville jeg f.eks. gerne ha' nogle store fine malerier m. B.B. King, eller noget tilsvarende musik-kunst, op i stuen - hun var ikke så pjattet med idéen.
Istedet har vi hængt en håndfuld af mine yndlings-LP'er op i fine rammer - det ser skide-godt ud, og det irriterer mig ikke da min LP-afspiller alligevel strejker for tiden.[/quote]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="andkrup"][quote="Christian Mogensen"][quote="Smittefar"]Jeg er sådan set enig, og det er da heller ikke fordi, jeg ikke er kommet længere end den helt klassiske diskussion. Men Rasmus, hvordan løser du det så, når hun kigger på din axis og siger den ikke lige passer ind i hendes tema (hun er ikke begyndt at kritisere mine guitarer endnu - det er blot et tænkt eksempel).

[/quote] Den slags skal kærester slet ikke blande sig i - så må de forstå, at lige netop ens guitarer ikke er købt fordi de er kønne, men fordi det er brugsting. At de på en eller anden måde repræsenterer en vigtig del af ens personlige gøren og laden (ikke at forveksle med personlighed!) må jo også være oplagt at fremhæve, da de derfor netop er genstande der meget tydeligt markerer din tilstedeværelse i rummet. -Og dét er hun jo interesseret i; hun vil jo gerne skabe et her-bor-vi miljø (læs: rede), og derfor kan langt de fleste musiker-kærester jeg har talt med, sagtens forstå hvorfor musikere gerne vil ha' deres instrumenter stående fremme.

Mht. eksempler på kompromiser ville jeg f.eks. gerne ha' nogle store fine malerier m. B.B. King, eller noget tilsvarende musik-kunst, op i stuen - hun var ikke så pjattet med idéen.
Istedet har vi hængt en håndfuld af mine yndlings-LP'er op i fine rammer - det ser skide-godt ud, og det irriterer mig ikke da min LP-afspiller alligevel strejker for tiden.[/quote]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?[/quote]
Et eller andet sted skal guitaren vel hænge imens man skriver på Gear-freak?

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af andkrup »

[quote="Christian Mogensen"][quote="andkrup"][quote="Christian Mogensen"]...snip...
Den slags skal kærester slet ikke blande sig i - så må de forstå, at lige netop ens guitarer ikke er købt fordi de er kønne, men fordi det er brugsting. At de på en eller anden måde repræsenterer en vigtig del af ens personlige gøren og laden (ikke at forveksle med personlighed!) må jo også være oplagt at fremhæve, da de derfor netop er genstande der meget tydeligt markerer din tilstedeværelse i rummet. -Og dét er hun jo interesseret i; hun vil jo gerne skabe et her-bor-vi miljø (læs: rede), og derfor kan langt de fleste musiker-kærester jeg har talt med, sagtens forstå hvorfor musikere gerne vil ha' deres instrumenter stående fremme.

Mht. eksempler på kompromiser ville jeg f.eks. gerne ha' nogle store fine malerier m. B.B. King, eller noget tilsvarende musik-kunst, op i stuen - hun var ikke så pjattet med idéen.
Istedet har vi hængt en håndfuld af mine yndlings-LP'er op i fine rammer - det ser skide-godt ud, og det irriterer mig ikke da min LP-afspiller alligevel strejker for tiden.[/quote]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?[/quote]
Et eller andet sted skal guitaren vel hænge imens man skriver på Gear-freak?[/quote]
eller nede i deres kasser ude i entréen/nede i kælderen/på loftet/i øveren?
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Christian Mogensen"]...snip...
Den slags skal kærester slet ikke blande sig i - så må de forstå, at lige netop ens guitarer ikke er købt fordi de er kønne, men fordi det er brugsting. At de på en eller anden måde repræsenterer en vigtig del af ens personlige gøren og laden (ikke at forveksle med personlighed!) må jo også være oplagt at fremhæve, da de derfor netop er genstande der meget tydeligt markerer din tilstedeværelse i rummet. -Og dét er hun jo interesseret i; hun vil jo gerne skabe et her-bor-vi miljø (læs: rede), og derfor kan langt de fleste musiker-kærester jeg har talt med, sagtens forstå hvorfor musikere gerne vil ha' deres instrumenter stående fremme.

[snip] [/quote]
[quote="andkrup"]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?[/quote]
[quote="Christian Mogensen"]
Et eller andet sted skal guitaren vel hænge imens man skriver på Gear-freak?[/quote]
[quote="andkrup"]
eller nede i deres kasser ude i entréen/nede i kælderen/på loftet/i øveren?[/quote]
Det ville jo lidt gå imod det forrige argument om, at guitarerne repræsenterer en del af én i stuen.
Uden at gå Jonas "Metal-musik er en del af min personlighed" Buch i bedene, vil jeg da argumentere for, at jeg ville føle, at "jeg manglede" i mit hjem, hvis ikke min yndlingsguitar måtte stå fremme.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="andkrup"]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?[/quote]

Berit? Er det dig?

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af andkrup »

[quote="SustainerPlayer"][quote="andkrup"]
hvad laver de på væggen, hvis de er brugsting?[/quote]

Berit? Er det dig?[/quote]

ROFL
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Jeg er sådan set enig, og det er da heller ikke fordi, jeg ikke er kommet længere end den helt klassiske diskussion. Men Rasmus, hvordan løser du det så, når hun kigger på din axis og siger den ikke lige passer ind i hendes tema (hun er ikke begyndt at kritisere mine guitarer endnu - det er blot et tænkt eksempel).

Problemet er lidt, at jeg synes, jeg mangler kompromiser, jeg kan foreslå, sådan så begge kan rykke sig - Det er også lidt trist det der med, at hun må indrette hele hytten, hvis bare jeg må have mit anlæg og min fladskærm. Man skal jo gerne kunne se, at begge bor der og ikke bare på den der måde, hvor man ser et pænt og nydeligt/stilfuldt indrettet hjem, hvor der så står et monstrøst anlæg i hjørnet, og det var så mandens bidrag :) [/quote]

Så må hun acceptere at det er vigtigt for mig - lige som jeg godt kan acceptere hvide sofaer, sengetæpper, åndssvage pyntepuder der ligger på sengen (som man for alt i verden IKKE må ligge på! :D ), blomster og nips, hvis det er vigtigt for hende. Jeg har nu heller ikke oplevet problemet med nogen af de to kvinder jeg har boet sammen med i hhv. 2½ og 1½ år - det er ikke noget kæmpe krav, synes jeg. Jeg har generelt (har jeg da fået at vide) rimeligt god smag i indretning, og bor på en måde som de fleste kvinder snildt kan acceptere, og så må de sgu tage de 4-5 guitarer på væggen og gulvet med. Jeg har ingen interesse i at bo i et billede fra et Ilva-katalog, og jeg synes at den slags hjem mangler personlighed og hygge. Jeg beder heller ikke om at have halfstacks, Pods eller pedalboards stående. Kun guitarer. Musikken er noget af det vigtigste i mit liv, og hvis ikke det kan accepteres som værende en del af hjemmet, så må jeg finde en anden.

Edit: Den første jeg boede sammen med, spurgte mig hvor jeg ville have guitarerne hængende. "Her" svarede jeg og pegede på den største væg i stuen for sjov. "Fint" sagde hun, "så møblerer vi stuen ud fra det". Jeg var målløs. Hende savner jeg lidt engang i mellem.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af drmaawenz »

Hold da op, hvor det er lækkert at være single.

Jeg er enig med ankrup i, at guitarer ikke skal hænge på væggene... det er da lige så teenageagtigt som at dekorere med tomme spiritusflasker. Hvis det er udelukkende for at imponere gæster ("hold da op, har du Gibson LP?"), så kunne man lade sig inspirere af Andy Warhol til at hænge 22.000kr i 100-kronesedler op i stedet (nyprisen af en Gibson LP), så man er relativt sikker på at ALLE forstår værdien af hvad man har hængt op.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="drmaawenz"]Hold da op, hvor det er lækkert at være single.

Jeg er enig med ankrup i, at guitarer ikke skal hænge på væggene... det er da lige så teenageagtigt som at dekorere med tomme spiritusflasker. Hvis det er udelukkende for at imponere gæster ("hold da op, har du Gibson LP?"), så kunne man lade sig inspirere af Andy Warhol til at hænge 22.000kr i 100-kronesedler op i stedet (nyprisen af en Gibson LP), så man er relativt sikker på at ALLE forstår værdien af hvad man har hængt op.[/quote]

Jeg har førhen haft mine guitarer hængende på væggen (og skal have dem op igen, når jeg engang får taget mig sammen), og det var altså af ren og skær praktiske årsager. 4-5-6 guitarer fylder temmelig meget på gulvet, og hvis du har set mit kontor (hvor både fruen og jeg mener de hører til), så vil du vide at plads er lidt en mangelvare. Vi snakker 2 x 3½ m2 ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="drmaawenz"]

Jeg er enig med ankrup i, at guitarer ikke skal hænge på væggene... det er da lige så teenageagtigt som at dekorere med tomme spiritusflasker. Hvis det er udelukkende for at imponere gæster ("hold da op, har du Gibson LP?"), så kunne man lade sig inspirere af Andy Warhol til at hænge 22.000kr i 100-kronesedler op i stedet (nyprisen af en Gibson LP), så man er relativt sikker på at ALLE forstår værdien af hvad man har hængt op.[/quote]

Det er også en kende nedladende at tro, at "blæreværdien" skulle være incitamentet til at hænge dem op?

Og nej - jeg har ikke guitarer hængende i stuen. Men min forlovede ville faktiske gerne have haft de der Disney/Fender Telecastere til at hænge i stuen, da hun er vild med Disney-motiver. Det var så ikke muligt at skaffe dem, da det begrænsede parti hurtigt blev udsolgt. Men det ville have kostet en god del mere end værdien af en Gibson LP - men det var - heller ikke - grunden.

Jeg synes nu det er cool, at folk har ting i deres hjem stue, der fortæller lidt om dem og deres historie. Jeg tænker sgu aldrig på, om hvor meget folk har smidt af penge for det. Uanset om det er deres B&O eller noget grimt turist-tingel-tangel fra Hartzen.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Hvis man nu tænker over, hvad man kan gøre, så man slipper for at skulle undgå at gå for meget på kompromis, så har man allerede taget et skridt i deres retning, og det får man faktisk røv mange point for, så smart set af Smittefar at spørge, så han måske kan få lidt inspiration..

Jeg vil så sige, at det syn's jeg han skulle gøre under alle omstændigheder, da hans nuværende opstilling ligner et teenage værelse fra for 15-20 år siden, og ikke et sted, hvor bor en mand over 30., der mangler bare næsten lige nogle halvtomme sprutflasker på en reol et sted.. Sorry, men jeg kan altså godt se hvorfor hun kigger på det, og tænker minianlæg fra Fona.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

hæhææ - jeg vil i øvrigt bare lige nævne, at jeg stadig læser med

Jeg kan godt selv se, det er lidt voldsomt stillet op særligt med de ret industrielt udseende højttalerstativer. Jeg er helt med på at prøve noget andet. minianlæg fra Fona var ikke en tilfældighed - Hun har et - Og det vil være fint til at høre radio i køkkenet tænker jeg - men hun synes, det er pænt, og det lader til at være det vigtigste for hende.

Som i næsten alle andre forhandlinger handler det jo om at høre, hvad der virkelig er vigtigt for modparten - f.eks. tror jeg ikke, Mette har noget imod et stort anlæg, men hun har nok noget imod et anlæg, hun synes er grimt og som fuldstændigt dominerer indretningen. Et anlæg, der spiller godt er vigtigt for mig, men det behøver egentlig ikke dominere indretningen mere end, at der er et par akustiske regler for, hvordan højttaler i hvert fald ikke skal placeres. Derfor tror jeg meget på at man skal prøve at nærme sig hinanden uden at nogen parter giver køb på det, som virkelig er vigtigt for dem. Det handler i høj grad til at lytte til det der bliver ment frem for det, der bliver sagt. Det kan i øvrigt også være en svær og farlig sag.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af drmaawenz »

[quote="GodSpeedDK"][quote="drmaawenz"]Hold da op, hvor det er lækkert at være single.

Jeg er enig med ankrup i, at guitarer ikke skal hænge på væggene... det er da lige så teenageagtigt som at dekorere med tomme spiritusflasker. Hvis det er udelukkende for at imponere gæster ("hold da op, har du Gibson LP?"), så kunne man lade sig inspirere af Andy Warhol til at hænge 22.000kr i 100-kronesedler op i stedet (nyprisen af en Gibson LP), så man er relativt sikker på at ALLE forstår værdien af hvad man har hængt op.[/quote]

Jeg har førhen haft mine guitarer hængende på væggen (og skal have dem op igen, når jeg engang får taget mig sammen), og det var altså af ren og skær praktiske årsager. 4-5-6 guitarer fylder temmelig meget på gulvet, og hvis du har set mit kontor (hvor både fruen og jeg mener de hører til), så vil du vide at plads er lidt en mangelvare. Vi snakker 2 x 3½ m2 ...[/quote]
Jeg går ud fra at du bruger gig-bags... jeg bruger kun gig-bags til kvas, så jeg ville være henvist til primært at hænge spader i hard-case op på væggen, hvis det var primært formål at spare gulvareal. Det vil så kræve at min kommende kæreste er virkelig mærkelig for at kunne lave det stunt. ;)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="drmaawenz"]
Jeg går ud fra at du bruger gig-bags... jeg bruger kun gig-bags til kvas, så jeg ville være henvist til primært at hænge spader i hard-case op på væggen, hvis det var primært formål at spare gulvareal. Det vil så kræve at min kommende kæreste er virkelig mærkelig for at kunne lave det stunt. ;) [/quote]

Æhm - hvad med at tage dem ud af tasken/kassen, og så hænge dem op?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen