Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Hårdt plast er ... hårdt - det ville jeg faktisk ikke være bekymret ved
Modded guitars were crap right out of the factory

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

men forresten - er der ingen mulighed for at få guitaren med ind som special håndbagage?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Tjek lige nederst på denne her side.. http://ljcustom.dk/custom.php

Jeg er ret sikker på, at hvis Nicky Pedersen vil ligge sin karriere i sådan en kasse, og Mew stadig bruger deres på 10. år, så tror jeg sagtens, at din JM også kan overleve i en.. ;)

Hvad den så end koster, det ved jeg ikke helt, men jeg er til gengæld helt sikker på, at den der SKB er nok billigere..

Mew's er magen til den dobbelt kasse der er i bunden..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Ville man kunne lave en til en jazzmaster og en hollowbody ala gretsch?

Nu er sgu kommet til investere i den der skb. hehe

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Der er jo en grund til, at det hedder en custom bygget flightcase.. ;-) Og Laur hos LJ, er den bedste kassebygger jeg har mødt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Du har ret - men det virker som om jeg godt kan føle mig tryg med en skb?

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Det er jeg helt sikker på, at du kan..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="itsaysvuff"]Du har ret - men det virker som om jeg godt kan føle mig tryg med en skb?[/quote]
Jeg mener faktisk også at SKB laver en 'kasse til kassen', hvis det skal være ekstra fedt, eller hvis man skal flyve med United:-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Som tidligere lovet...

Nu er det ifølge min ydmyge opfattelse ret svært at lave stor fotokunst ud af en flightcase - især hvis det skal gøres på fem minutter. Men heldigvis kiggede husets charmetrold Polly Jean forbi og besluttede sig - som det venlige og hjælpsomme væsen, hun er - at give et nap med at peppe billederne lidt op :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... proved#</a><!-- m -->

Jeg havde ellers en plan i mine unge dage om, at jeg ville have denne flightcase lamineret med en fotostat af en særdeles letpåklædt, langbenet kvindelig skønhed. Men det er altså indtil videre blevet ved tanken. Til gengæld har den ihvertfald én gang reddet indholdet, da jeg blev kørt ned på cykel med den på tværs på bagagebæreren. Hvordan fa´en man så lige overser sådan én, melder historien ikke noget om. Men cyklisten kom værre til skade end guitaren...

Edit: Den dér lille "ridse" til vibratoarmen er selvfølgelig noget klampværk, som Yours Truly i ungdommelig iver selv har bedrevet engang for mange år siden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Nuser hund :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... proved#</a><!-- m -->
[/quote]
Du har spejlvendt billederne... ;)

Bortset fra det er jeg enig med Smittemor...
RoadHigh.dk

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af DarkoPage »

Q:
Af fare for at blive sablet ihjel med spydige kommentarer prøver jeg nu alligevel... Er der nogen der har en cracket version af Pro Tools? Det behøver ikke at være det nyeste. Jeg har prøvet på ze interwebz, men uden held.

Send gerne en PM, hvis I ikke vil udstilles som pirater... Arrrgh! <-- piratlyd

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... proved#</a><!-- m -->
[/quote]
Du har spejlvendt billederne... ;)

Bortset fra det er jeg enig med Smittemor...[/quote]

Hmm...

Nej, sådan var den, da jeg købte den. Men nu du siger det, så har jeg sgu´ også altid syntes, at der var ét eller andet underligt ved den guitar... :-)

Og ja, hun er dejlig (og møgforkælet!). Omend den lille primadonna ikke var helt tilfreds med, at jeg kunne finde på at fotografere andet end hende... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehe - jeg købte en King Charles til Renée i julegave (nu havde hun tigget og bedt om en i 1 1/2 år) så kender det alt for godt... De kan nu være ret opmærksomhedskrævende sådan nogle... :D
RoadHigh.dk

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Michael Vajhøj"]
De kan nu være ret opmærksomhedskrævende sådan nogle... :D [/quote]

Kvinder eller hunde?

Tøhø! :dance:

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="DarkoPage"][quote="Michael Vajhøj"]
De kan nu være ret opmærksomhedskrævende sådan nogle... :D [/quote]

Kvinder eller hunde?

Tøhø! :dance:[/quote]
Begge... ;)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

[quote="DarkoPage"]Q:
Af fare for at blive sablet ihjel med spydige kommentarer prøver jeg nu alligevel... Er der nogen der har en cracket version af Pro Tools? Det behøver ikke at være det nyeste. Jeg har prøvet på ze interwebz, men uden held.

Send gerne en PM, hvis I ikke vil udstilles som pirater... Arrrgh! <-- piratlyd[/quote]

Du kan også bare købe en PT licens af mig.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af DarkoPage »

[quote="fortytwo"][quote="DarkoPage"]Q:
Af fare for at blive sablet ihjel med spydige kommentarer prøver jeg nu alligevel... Er der nogen der har en cracket version af Pro Tools? Det behøver ikke at være det nyeste. Jeg har prøvet på ze interwebz, men uden held.

Send gerne en PM, hvis I ikke vil udstilles som pirater... Arrrgh! <-- piratlyd[/quote]

Du kan også bare købe en PT licens af mig.. ;) [/quote]

Og hvad skal sådan et koste? Skal man ikke ha' en iLok?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

[quote="Sasha"]Som tidligere lovet...

Nu er det ifølge min ydmyge opfattelse ret svært at lave stor fotokunst ud af en flightcase - især hvis det skal gøres på fem minutter. Men heldigvis kiggede husets charmetrold Polly Jean forbi og besluttede sig - som det venlige og hjælpsomme væsen, hun er - at give et nap med at peppe billederne lidt op :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="https://picasaweb.google.com/SorenAlwan ... proved#</a><!-- m -->

Jeg havde ellers en plan i mine unge dage om, at jeg ville have denne flightcase lamineret med en fotostat af en særdeles letpåklædt, langbenet kvindelig skønhed. Men det er altså indtil videre blevet ved tanken. Til gengæld har den ihvertfald én gang reddet indholdet, da jeg blev kørt ned på cykel med den på tværs på bagagebæreren. Hvordan fa´en man så lige overser sådan én, melder historien ikke noget om. Men cyklisten kom værre til skade end guitaren...

Edit: Den dér lille "ridse" til vibratoarmen er selvfølgelig noget klampværk, som Yours Truly i ungdommelig iver selv har bedrevet engang for mange år siden.[/quote]

Sød hund! :)

Hvad sagde du mærket på kassen var?

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Nyt spørgsmål: når jeg bruger min Tim overdrive støjer den lidt mere end den plejer at gøre - og når man skruer ned på guitaren siger den en mærkelig lyd inden der er skruet helt ned - hvad kan det være? Er der bare noget galt med pedalen? Normalt stopper alt almindelig pick-up støj når jeg tænder for min tuner, men hvis Tim er tændt samtidig larmer det helt vildt..

Jeg har prøvet at skifte kabler, spille med den alene uden de andre pedaler osv. Nogle gange forsvinder den mærkelig lyd når man skruer ned, men den støjer stadig rigtig meget..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen