Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Nej, ellers er det jo en tempelklokke...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

Men dens håndtag skal være compound profil og lakeret med nitrocelluloselak. og så foretrækker jeg også, at det er en kombination af ahorn og palisander.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q - Hvor kan man købe sådan nogle pin up girls klistermærker henne.Gerne sådan lidt vintage lign. piger.
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

[quote="Pluto"]Q - Hvor kan man købe sådan nogle pin up girls klistermærker henne. Gerne sådan lidt vintage lign. piger.[/quote]
Billede
Billede
Billede

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Swampthing"][quote="Pluto"]Q - Hvor kan man købe sådan nogle pin up girls klistermærker henne. Gerne sådan lidt vintage lign. piger.[/quote]
Billede
Billede
Billede[/quote]



:D 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

[quote="Pluto"]Q - Hvor kan man købe sådan nogle pin up girls klistermærker henne.Gerne sådan lidt vintage lign. piger.[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vintagesigns.dk/klistermaerk ... ker.asp</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stickerchick.com/catalog/Pin ... atalog/Pin ... s-2-1.html</a><!-- m -->

Doubletalking
Himmelhund
Indlæg: 41
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Doubletalking »

Hvad er nogle gode, men simple sange at spille på klaver? Har investeret i mit første piano og er ved at lære det selv, men vil mægtigt gerne undgå Für Elise og alle de andre klaversange, der er blevet spillet til forhudløshed.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Doubletalking"]Hvad er nogle gode, men simple sange at spille på klaver? Har investeret i mit første piano og er ved at lære det selv, men vil mægtigt gerne undgå Für Elise og alle de andre klaversange, der er blevet spillet til forhudløshed.[/quote]


oh susannah.
Sorte strater lyder bare bedst..


Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Swampthing"][quote="Pluto"]Q - Hvor kan man købe sådan nogle pin up girls klistermærker henne.Gerne sådan lidt vintage lign. piger.[/quote]
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vintagesigns.dk/klistermaerk ... ker.asp</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stickerchick.com/catalog/Pin ... atalog/Pin ... s-2-1.html</a><!-- m -->[/quote]


Jeg fandt nogle på ebay fra Canada.Gratis fragt også.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Q: Hvad gør man lige, når man har i julegave har fået det tilsyneladende sidste sæt Lindy Fralin Woodstock-pickupper (et sæt pickupper med "reverse stagger") i Europa, men opdager, når man lige får sig sat ned og studeret sagerne, at man har fået et sæt pickupper, som ganske vist er stemplet med "Woodstock 69", fredstegn og alt til faget hørende (ingen tvivl om originaliteten), men som ikke har "reverse stagger"..?

Edit: Og Lindy Fralin er åbenbart så tilpas "vintage", at de - hjemmeside til trods - ikke har en mailadresse, man kan kontakte dem på. Jeg kan ihvertfald ikke finde den...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af fortytwo »

Så støver man sit engelske af, og ringer til dem..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Ja. Just did. Jeg sender julegaven - som foranledigede den gode mand i den anden ende til at bemærke "That sounds bizarre" - til USA. Og et nyt sæt skulle derpå dukke op på matriklen.

Men tak for hjælpen anyway!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

[quote="Doubletalking"]Hvad er nogle gode, men simple sange at spille på klaver? Har investeret i mit første piano og er ved at lære det selv, men vil mægtigt gerne undgå Für Elise og alle de andre klaversange, der er blevet spillet til forhudløshed.[/quote]

Jeg startede med at lære Chopins Mazurka op. 67 no. 2, men jeg har det også med at sætte barren lidt højt :lol:
Ellers er der vel de klassiske "4 chord songs": Let it Be osv
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="Doubletalking"]Hvad er nogle gode, men simple sange at spille på klaver? Har investeret i mit første piano og er ved at lære det selv, men vil mægtigt gerne undgå Für Elise og alle de andre klaversange, der er blevet spillet til forhudløshed.[/quote]

Marche Funèbre af Chopin.
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Frikadellens flugt over plankeværket.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]Marche Funèbre af Chopin.[/quote]

Dén ventede jeg faktisk fra din kant. :geek:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="SustainerPlayer"][quote="K-P"]Marche Funèbre af Chopin.[/quote]

Dén ventede jeg faktisk fra din kant. :geek:[/quote]

Jeg har vist også nævnt hver eneste gang folk har spurgt ind til nemme klaverstykker :P
Cogito sumere potum alterum

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Q: Jeg sidder pt i den situation at jeg skal have klaret et strømproblem til mit pedalbræt. En Pedalpower 2plus ville løse en del af det, men PT har jeg 3 AC pedaler. Coconut - Rotosphere og Black Finger... Men så gik det op for mig at denne her kunne være en løsning. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.stompin-ground.com/products/ ... rac.htm</a><!-- m -->
Men kan det passe det er helt umuligt at få et "DIN 2" stik til den black finger, som passer i Voodoo labsen? Er vi ude i at jeg skal lave det selv? (ala det her <!-- m --><a class="postlink" href="http://effektpedaler.dk/product.asp?pro ... ct=2667</a><!-- m --> , men som ikke har phono)
Det samme med Rotospheren, det er jo sådan et lidt sjovt stik med en slags ring rundt om spidsen på strømstikket?
Billede

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Odgaard »

Ang. EHX og deres DIN-stik: På min Tube Zipper fik jeg flyttet strøminputtet fra siden af pedalen til enden, hvor in/outputs sidder. Samtidigt skiftede vi stikket til et "almindeligt" som bruges på langt de fleste effektpedaler.
Det svarer ikke helt på dit spørgsmål, men det er da et indspark, hvis du nu skal i gang med at arrangere og flytte rundt på boardet (og når man flytter stikket fra pedalens side, frigør man også lidt værdifuld boardplads :) )

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen