Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Cool - det er sgu en OK forklaring :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jens H"]Her er en rimelig god forklaring <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.viivaa.dk/Alkoholforbraendin ... ng.aspx</a><!-- m -->
Der står også at selvom alkoholforbrændingen er slut, så er reaktionsevnen ikke helt oppe igen.
:) [/quote]

Ja, som den opmærksomme læser vil bemærke, så var det netop dét link mit oprindelige spørgsmål, på foregående side, udsprang af :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Loomer »

Jeg ved bare at jeg har det helt af H til stadigvæk.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

"ad" H til unge mand - Du bliver sgu nødt til lige at stramme op på grammatikken - Tømmermænd eller ej - Ordnung muss sein
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Jens H »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Jens H"]Her er en rimelig god forklaring <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.viivaa.dk/Alkoholforbraendin ... ng.aspx</a><!-- m -->
Der står også at selvom alkoholforbrændingen er slut, så er reaktionsevnen ikke helt oppe igen.
:) [/quote]

Ja, som den opmærksomme læser vil bemærke, så var det netop dét link mit oprindelige spørgsmål, på foregående side, udsprang af :) [/quote]

Ok, så har jeg ikke været helt nok opmærksom :? :D
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Q: Nogen der ved, om man kan købe en trussrod i Danmark? Har sgu fået den forkerte hjem fra rockinger og har sgu ikke lige råd til at bestille for de ekstra euro bare for at nå grænsen for, hvad de gider sende afsted
Create a sense of purpose around which you base your faith

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Q: Kender jeg mon nogen som skal til Århus og tilbage til Kbh i bil i nær fremtid? Jeg skal have kørt en guitar til Århus og en anden guitar, en Marshall top og en lille Orange Tiny Terror top tilbage til Kbh.

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af thomasrytter »

Jeg skal muligvis en tur med bil til Århus og tilbage igen d. 23/6-24/6. Hvis du ikke har fundet andre i mellemtiden, kan du jo lige smide mig en mail...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Cool Thomas :) Jeg hiver muligvis lige fat i dig

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Hvorfor virker ens ignore-liste kun på computeren? Når jeg logger på med Tapatalk er der stadig dumhed ud over det hele.

Men okay, på 2 år har det kun været nødvendigt med én enkelt ignorering fra min side, og vedkommende er tilsyneladende smidt over bord nu :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Er der andre, der har lyttet de forskellige bidrag til Åge-grandprix for maj måned igennem, end mig?

Jeg ved ikke hvad temaet var denne gang, men her er et par forsigtige gæt:

- Spil det bedste du har lært - men mens du har en hjerneblødning
- Post den dårligste sang, du nogensinde har så meget som overvejet at lægge navn til
- "Talentløs for en aften"
- Post dit bedste bud på, hvordan menneskeheden skal miste al tro på, at musik nogensinde igen vil være et positivt, overraskende, livsbekræftende element i nogens liv

Seriøst, hele idéen med deres sangkonkurrence var sikkert velment og startet i en naiv tro på, at det ville rykke noget, men nu synes jeg også den har bevist, at bare fordi man lukker en flok tilfældige kunder løs med en mikrofon og et lydkort, så kommer der ikke nødvendigvis stor kunst ud af det. Åge, for helvede, din gamle dagdrømmer, vi andre har set det for længst, nu er det vist din tur til at indse, at sangkonkurrencen skræmmer flere væk, end den tiltrækker.

(Disclaimer: Jeg skriver også musik, og hvis nogen har noget at udsætte på det, så kan I få igen med et velanrettet: "Nnjjjårh, hvad med dig selv!?")
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Morten M »

Nej, - ikke efter det ej umiddelbart af teksten fremgår, hvem der har komponeret. For der er også perler i blandt. Men ligefrem at skulle lytte det hele igennem for at høre perlerne fra de 2-3 der rent faktisk kan - orker det ikke.

Idéen med konkurrencen var oprindeligt et behov fra Mr. Stik-ham-en-lillefinger-og-han-tager-hele-armen for at promovere sig selv.

Tvivler på det skræmmer folk væk fra får sound. Man lader blot være at lytte. Tror til gengæld det øger omsætningen i studiegrej varegruppen.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Jeg prøvede at give det en chance og forsøgte at lytte dem igennem. Ud over ét nummer, så var der godt nok ikke noget, at råbe hurra for, så min stemme blev også bare, at jeg tog den ene sang, der fungerede og så ellers valgte de to sidste ved tilfældighed udtrækning.
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Jeg gider ikke bruge min tid på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Morten M"]
Idéen med konkurrencen var oprindeligt et behov fra Mr. Stik-ham-en-lillefinger-og-han-tager-hele-armen for at promovere sig selv.[/quote]
Man fornemmer en slet skjult hentydning - I var da ellers best buddies en overgang?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Morten M »

[quote="Stevi"][quote="Morten M"]
Idéen med konkurrencen var oprindeligt et behov fra Mr. Stik-ham-en-lillefinger-og-han-tager-hele-armen for at promovere sig selv.[/quote]
Man fornemmer en slet skjult hentydning - I var da ellers best buddies en overgang?[/quote]
Det kræver vist mere end 3 mdr at blive best buddies ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Morten M"][quote="Stevi"][quote="Morten M"]
Idéen med konkurrencen var oprindeligt et behov fra Mr. Stik-ham-en-lillefinger-og-han-tager-hele-armen for at promovere sig selv.[/quote]
Man fornemmer en slet skjult hentydning - I var da ellers best buddies en overgang?[/quote]
Det kræver vist mere end 3 mdr at blive best buddies ;) [/quote]
Det er selvfølgelig rigtigt nok - jeg kan nok bare konkludere at min opfattelse af vedkommende synes at holde stik, også i den virkelige verden...
See you in heaven if you make the list

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Q: Findes der et alternativ til steinberg wavelab, så som kan bruges når man skal ændre eller tilføje tags til en wave/audio-fil på sin PC?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

tags??

Altså mener du bare sådan noget som kunstnernavn, album, sangtitel etc. Det kan winamp f.eks. og jeg er lige ved at tro, at hvis du højreklikker på en fil i windows og vælger properties, så er der en fane, hvor du kan gøre dette.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

Den slags "tags" findes ikke i wav filer, det er meta data i filformatet, og som smittefætter er inde på kan dette redigeres i de fleste players...
iTunes/winamp/windows media player kan ihvertfald.
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen