Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]WTF? <a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421</a> originaliteten er da til at overse? Tim for satan da ... :roll:[/quote]

Hans for hyvlan da selv... :D At samles om gear uanset om det er originalt eller ej, er sgi da en menneske ret og ikke kun forbeholdt GF..Goe ting bør gentages ofte, lidt lissom s.. og så igen nå nej..been there... ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="Hapsall"][quote="SustainerPlayer"]WTF? <a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421</a> originaliteten er da til at overse? Tim for satan da ... :roll:[/quote]

Hans for hyvlan da selv... :D At samles om gear uanset om det er originalt eller ej, er sgi da en menneske ret og ikke kun forbeholdt GF..Goe ting bør gentages ofte, lidt lissom s.. og så igen nå nej..been there... ;) [/quote]


Jamen hold du bare fast i din menneskeret ... men "Gathering"? ;) Men måske balle-musikere bare ikke kan udtænke noget-som-helst originalt selv :D Billede

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Funkis »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Hapsall"][quote="SustainerPlayer"]WTF? <a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.asp?TID=125421</a> originaliteten er da til at overse? Tim for satan da ... :roll:[/quote]

Hans for hyvlan da selv... :D At samles om gear uanset om det er originalt eller ej, er sgi da en menneske ret og ikke kun forbeholdt GF..Goe ting bør gentages ofte, lidt lissom s.. og så igen nå nej..been there... ;) [/quote]


Jamen hold du bare fast i din menneskeret ... men "Gathering"? ;) Men måske balle-musikere bare ikke kan udtænke noget-som-helst originalt selv :D Billede[/quote] HAHAHA You said it Hans...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Ahh my mistake.."Gathering" må jo så være en unik/eksklusiv betegnelse for GF sammenkomster og kan som sådan ikke bruges i andre forsamlings øjemed. Men det stod sgu da ikk i reglerne, så igen sorry! ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg forstår godt lidt idéen, hvis Aage ellers er med på den. Det store problem hver gang, når vi har afholdt GF Gatherings, har været at skaffe lokaler, og det kunne man så komme ud over, ved at afholde det i butikkerne.

Dog tvivler jeg meget på, at det er noget Aage vil give sig i kast med. Det vil trods alt koste en hel del omrokering af butikken. Og en stor del af charmen, spise sammen, drikke sig halvsnedig sidst på aftenen, og gå omkuld på en luftmadras, vil formentlig også være udelukket.

Men friskt initiativ! Jeg kommer ikke! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

Aage har vist holdt nogle lignende arrangementer tidligere, men det har vist kun været bassisterne, der har gidet at dukke op. Ved guitar arrangmenterne har der kun været 2-3 stykker eller lignende.
Cogito sumere potum alterum

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="SustainerPlayer"]Flyt jorden væk fra solen

"- Man kan måske i princippet flytte jorden. Så hvis man vil undgå, at der bliver alt for varmt, kan man flytte jorden lige så stille væk fra solen. Der er folk, der har tænkt på, om man ikke kan flytte planeterne."

:D :lol: :clap:[/quote]

De diskuterede det på newz.dk. Det virkede da umiddelbart til at det var muligt. Men så igen forstår jeg kun halvdelen af de relevante indlæg.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Billede :s hock:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

Det virker da fint nok :)

Det er den måde, at mine Kahler broer låser på - en stadard saddel og så en låsemekanisme bagved. At det så ikke lige er nogen elegant løsning, der er lavet på den der, det er jo hvad det er. Men hvis det virker er det vel del vigtigste :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Ja - og så de strategisk placerede exhaust holes, så det opsparede awesomeness kan slippe lettere ud. ... Hey vent ... var det ikke det, der var den første Dødsstjernes akilleshæl?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]Ja - og så de strategisk placerede exhaust holes, så det opsparede awesomeness kan slippe lettere ud. ... [/quote]

Nix. Det var der, hvor han placerede den først (fordi så var hullet til trussroden fri), indtil det gik op for ham, at der kom en stemmeskrue i vejen :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"]Ja - og så de strategisk placerede exhaust holes, så det opsparede awesomeness kan slippe lettere ud. ... [/quote]

Nix. Det var der, hvor han placerede den først (fordi så var hullet til trussroden fri), indtil det gik op for ham, at der kom en stemmeskrue i vejen :lol:[/quote]

Tror det faktisk ikke. Sådan en lock-nut har normalt kun to skruer, og der er 4 ekstra huller. Det ligner noget eksperimenteren med string-trees ... måske endda flere typer ...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"]Ja - og så de strategisk placerede exhaust holes, så det opsparede awesomeness kan slippe lettere ud. ... [/quote]

Nix. Det var der, hvor han placerede den først (fordi så var hullet til trussroden fri), indtil det gik op for ham, at der kom en stemmeskrue i vejen :lol:[/quote]

Tror det faktisk ikke. Sådan en lock-nut har normalt kun to skruer, og der er 4 ekstra huller. Det ligner noget eksperimenteren med string-trees ... måske endda flere typer ...[/quote]

De to store huller passer faktisk perfekt med lock-nutten. De to andre er vel bare fejlboringer :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Hapsall"]Ahh my mistake.."Gathering" må jo så være en unik/eksklusiv betegnelse for GF sammenkomster og kan som sådan ikke bruges i andre forsamlings øjemed. Men det stod sgu da ikk i reglerne, så igen sorry! ;) [/quote]

Nu var konceptet Gearfreak the Gathering jo den første styregruppes indforståede joke over det gamle kortspil "Magic the Gathering" - jeg må da også indrømme at det skar mig lidt i øjnene at se det ord blive brugt i aage-sammenhæng.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af ChristianB »

[quote="K-P"]Aage har vist holdt nogle lignende arrangementer tidligere, men det har vist kun været bassisterne, der har gidet at dukke op. Ved guitar arrangmenterne har der kun været 2-3 stykker eller lignende.[/quote]
De holdt også noget for guitaristerne i Århus-afdelingen for en 3-4 år siden. Det var bare en eftermiddag, og vi var kun omkring 6. Kristoffer Garne, AH^DK, Esben Frandsen, Christian Mogensen, modabass og jeg var der, så vidt jeg husker...
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Pluto »

Sorte strater lyder bare bedst..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Stevi »

[quote="Pluto"]http://lokalavisen.dk/fuld-mand-cyklede ... um=traffic

Det er da en seriøs brandert. :D [/quote]
Ja, men jeg havde det sjovt, og jeg kom da også hjem igen.
See you in heaven if you make the list

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Hapsall"]Ahh my mistake.."Gathering" må jo så være en unik/eksklusiv betegnelse for GF sammenkomster og kan som sådan ikke bruges i andre forsamlings øjemed. Men det stod sgu da ikk i reglerne, så igen sorry! ;) [/quote]

Nu var konceptet Gearfreak the Gathering jo den første styregruppes indforståede joke over det gamle kortspil "Magic the Gathering" - jeg må da også indrømme at det skar mig lidt i øjnene at se det ord blive brugt i aage-sammenhæng.[/quote]

Nu har jeg kun været med til en gathering, men er idéen i det ikke baseret på at der er et "tæt" sammenhold på GF ? Altså, at folk kender hinanden bedre end på AAGE og at folk er mere voksne/modne?

Ikke et ondt ord om AAGE, men herinde kender mange jo hinanden og niveauet, både faglighed og seriøsitet, er oftest lidt højere end på AAGE, så det virker lidt mere oplagt at spise en lækker middag lavet af kokkeklubben, høre et nørdet foredrag eller to, drikke noget whisky og en billig øl og spille djævelsk høj guitar til langt ud på natten, end det jeg forestiller mig ville blive en samling D:A :D jubilæumsguitarer i hver deres cube 30 på max hvis AAGE valgte alt lave et lignende arrangement. Forummet forstås, ikke butikken.


/* Disclaimer
Jeg er fuld. så jeg tager ikke ansvar for meningfyldtheden i ovenstående. Jeg mener det kun indtil i morgen.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Kattekiksen"]

jeg forestiller mig ville blive en samling D:A :D jubilæumsguitarer i hver deres cube 30 på max hvis AAGE valgte alt lave et lignende arrangement. Forummet forstås, ikke butikken.

[/quote]

Ha, hvor mange af dem, tror du, der egentligt kan spille guitar (sådan nogenlunde i hvert fald)?

Disclaimer:: Jeg er ikke fuld, blot realist... ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Loomer »

Now WTF//

Den nye Deathspell Omega, "Paracletus".

Hvad satan sker der for de franskmænd? Og hvilken gruopvækkende ekstradimensionel vanskabning er det de har hidkaldt til at spille guitar for dem?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen