Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af kasperploug »

NWTF: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebaumsworld.com/video/watch/ ... /?lt=em</a><!-- m --> (Alert: Retarded midget stripper)
NWTF2: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.string-emil.de/">http://www. ... mil.de/</a><!-- m --> (Alert: Tysker i sjovt tøj)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af kasperploug »

NWTF: Da jeg startede min bil op i morges gik viskerne på bilen amok og viskede på livet løs, selvom de var slukket.. Heldigvis skulle jeg bare køre 5 km, men lidt pinligt alligevel.. Så nu skal jeg ud og finde ud af om det er et relæ eller en sikring, selvom jeg ikke ved en dyt om det på biler.. Har heldigvis en ven i nærheden der har styr på sådan noget..
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[quote="kasperploug"]NWTF: Da jeg startede min bil op i morges gik viskerne på bilen amok og viskede på livet løs, selvom de var slukket.. Heldigvis skulle jeg bare køre 5 km, men lidt pinligt alligevel.. Så nu skal jeg ud og finde ud af om det er et relæ eller en sikring, selvom jeg ikke ved en dyt om det på biler.. Har heldigvis en ven i nærheden der har styr på sådan noget..[/quote]

Hvis din bil er en rød/hvid 1958 Plymouth Fury, så er det ikke en mekaniker, du har brug for.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af kasperploug »

NWTF: [quote="SustainerPlayer"] Hvis din bil er en rød/hvid 1958 Plymouth Fury, så er det ikke en mekaniker, du har brug for.[/quote]
Hehe, håber nu også selv jeg kan klare den.. Folk kigger bare som om man er fuld.. Ærgerligt der (så vidt jeg ved) kun er én sort Fiat Tipo i Nykøbing F. :oops:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="kasperploug"]NWTF: Da jeg startede min bil op i morges gik viskerne på bilen amok og viskede på livet løs, selvom de var slukket.. Heldigvis skulle jeg bare køre 5 km, men lidt pinligt alligevel.. Så nu skal jeg ud og finde ud af om det er et relæ eller en sikring, selvom jeg ikke ved en dyt om det på biler.. Har heldigvis en ven i nærheden der har styr på sådan noget..[/quote]

Hvis din bil er en rød/hvid 1958 Plymouth Fury, så er det ikke en mekaniker, du har brug for.[/quote]

Kasper er nok ikke gammel nok til at have set den filmatisering :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"][quote="kasperploug"]NWTF: Da jeg startede min bil op i morges gik viskerne på bilen amok og viskede på livet løs, selvom de var slukket.. Heldigvis skulle jeg bare køre 5 km, men lidt pinligt alligevel.. Så nu skal jeg ud og finde ud af om det er et relæ eller en sikring, selvom jeg ikke ved en dyt om det på biler.. Har heldigvis en ven i nærheden der har styr på sådan noget..[/quote]

Hvis din bil er en rød/hvid 1958 Plymouth Fury, så er det ikke en mekaniker, du har brug for.[/quote]

Kasper er nok ikke gammel nok til at have set den filmatisering :lol:[/quote]

De sendte den ellers på DR1 eller TV2 for en uges tid siden.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"]De sendte den ellers på DR1 eller TV2 for en uges tid siden.[/quote]

Nå, ja - jeg havde helt glemt at de landsdækkende kanaler er små 30 år bagud. Det var en sej film, da jeg var 10 :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

DIN MENING: Skal reality-stjerner have løn?

OMG! :o Får de ikke engang penge for at te sig åndssvagt? :eh:

Seriøst: Selvfølgelig skal de da have løn. Vi har jo et samfund, hvor et af principperne er, at vi sørger for de svageste. Og ingen kan da være i tvivl om, at netop denne samfundsgruppe har hårdt brug for al den hjælp, de kan få.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Now: WTF?

Den her guitar:

SEYMOUR DUNCAN 35 LIMITED EDITION GUITAR "PRESALE"

Med indbyggede hackjobs:

Billede
Authentic "abandoned" Telecaster string-through holes with ferrules, consistent with the original guitar modification

Aha ... :roll:

Nut crafted from 35,000 year-old fossilized mastodon ivory

Ok? Mon det er bedre end elg-ben? :eh:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[youtube]GI6CfKcMhjY[/youtube]

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Izzy »

Now: Wtf?: Ged mistænkt for væbnet røveri...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mermaidradio.eu/content/ged- ... ntent/ged- ... net-r-veri</a><!-- m -->

... O_o
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"]DIN MENING: Skal reality-stjerner have løn?

OMG! :o Får de ikke engang penge for at te sig åndssvagt? :eh:

Seriøst: Selvfølgelig skal de da have løn. Vi har jo et samfund, hvor et af principperne er, at vi sørger for de svageste. Og ingen kan da være i tvivl om, at netop denne samfundsgruppe har hårdt brug for al den hjælp, de kan få.[/quote]


Hahahah! Genialt, Hans!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]GI6CfKcMhjY[/youtube][/quote]

+1 - Den er i den grad kvalificeret i WTF?!-kategorien. En ven havde smækket den op på storskærm her forleden dag - Der blev altså lige kigget efter en ekstra gang, for jeg var ikke sikker på, at det jeg så var rigtigt! :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]GI6CfKcMhjY[/youtube][/quote]

Det er da bare så topfedt, det der! Michael Bolton er sej!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Jacob »

Billede

Når google chrome fucker op, gør de det sgu med humor! :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

Det er så ikke Chrome, der kommer med den fejlmelding, men hjemmesiden (i dette tilfælde youtube). Lige den der er for øvrigt en gammel klassiker, som jeg har set første gang tilbage i start-90'erne ;)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Jacob »

[quote="Turtle"]Det er så ikke Chrome, der kommer med den fejlmelding, men hjemmesiden (i dette tilfælde youtube). Lige den der er for øvrigt en gammel klassiker, som jeg har set første gang tilbage i start-90'erne ;) [/quote]

Jeg grinede i hvert fald :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jacob"][quote="SustainerPlayer"][youtube]GI6CfKcMhjY[/youtube][/quote]

+1 - Den er i den grad kvalificeret i WTF?!-kategorien. En ven havde smækket den op på storskærm her forleden dag - Der blev altså lige kigget efter en ekstra gang, for jeg var ikke sikker på, at det jeg så var rigtigt! :lol:[/quote]

Okay ... normalt går jeg i en stor bue uden om alt, hvad der har med Michael Bolton at gøre, men jeg blev alligevel for nysgerrig efter den kommentar. Og hold nu lige din kæft, hvor er jeg glad for jeg lod mig overtale! :clap: :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Ørrhj - den mangler bare en eller anden storladen firsersolo - Det kunne være Lukather, Sambora eller måske endda Prince
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]Ørrhj - den mangler bare en eller anden storladen firsersolo - Det kunne være Lukather, Sambora eller måske endda Prince[/quote]

Desværre, forkert svar. Der er intet her i verden, der "mangler en storladen firsersolo" - ikke engang for sjov!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen