Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af fortytwo »

[quote="MacG"][quote="DarkoPage"]NWTF: Telecaster... AF BAMBUS?! http://www.4sound.dk/shop/elektriske-gu ... tural.html[/quote]

Har prøvet én. Den lød, overraskende nok, af Tele. Og halsen var ikke af bambus. Den mest spændende af de Tele-Bration modellervar en pine[/size] Tele. Meget let. DET er det nye sort. De allerallerførste var lavet af det...[/quote]

En pine som i av-av, eller noget andet der gør ondt, eller som i fyrretræ..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

[quote="K-P"][quote="Sasha"]
Men bambus er jo vidt berømt for sin varme og fyldige klang. Eller hvordan er det nu lige, det er..?[/quote]

Præcis!

[youtube]0Wv3Ya9nskA[/youtube][/quote]

Er det dét der country, de snakker så meget om, og som sådan en Telecaster skulle være så god til?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af DarkoPage »

[quote="MacG"][quote="DarkoPage"]NWTF: Telecaster... AF BAMBUS?! http://www.4sound.dk/shop/elektriske-gu ... tural.html[/quote]

Har prøvet én. Den lød, overraskende nok, af Tele. Og halsen var ikke af bambus. Den mest spændende af de Tele-Bration modellervar en pine Tele. Meget let. DET er det nye sort. De allerallerførste var lavet af det...[/quote]

Wauw! Den er sgu lidt fræk den fyrretræs-Tele: http://www.akushop.dk/product.asp?product=4031 :s hock:

Og det gør det ikke bedre, at det har kildret lidt i Tele-GAS'en på det sidste. Jeg skal endda til Aarhus i næste uge... Men så er det godt at den er så dyr og at man ikke har nogen penge!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

NWTF: Et såkaldt "Foreslået opslag" (=brugermålrettet reklame) på min Facebook-væg:

"Alfa-Fredensborg

Benyt dig af lejligheden til at blive stoffri og søg behandling på Alfa Fredensborg ..."


:wtf:

Der er vist noget jeg har glemt at fortælle mig selv ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Well jeg blev 'inviteret' til en af Lars Seier Christensens peptalks/hvervearrangementer. En mere modbydelig oplevelse ville jeg nok skulle lede længe efter.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af Skestork Ultra »

[quote="Smittefar"]Well jeg blev 'inviteret' til en af Lars Seier Christensens peptalks/hvervearrangementer. En mere modbydelig oplevelse ville jeg nok skulle lede længe efter.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]
Øjs. jeg ville hellere mudderbryde 8 Jehovas vidner på amfetamin og steroider mens jeg var koblet til et E-meter betjent af L. Ron Hubbard mens Menachem Begin og Khomeini skiftedes til at kaste pestrotter efter mig...

På den anden side kunne det måske være meget godt at tage en lille snak med ham om hans smag i litteratur, for Atlas Shrugged (som han fik trykt og givet 10.000 eksemplarer af til politikere, journalister og bankens kunder - som om de stakler ikke havde det hårdt nok i forvejen), er noget af det mest uudholdeligt, gudsjammerlige lort, jeg nogensinde har læst.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Well jeg blev 'inviteret' til en af Lars Seier Christensens peptalks/hvervearrangementer. En mere modbydelig oplevelse ville jeg nok skulle lede længe efter.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Hvordan fanden er en flink fyr som dig blevet blandet ind i sådan noget ækelt snavs ?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Skestork Ultra"]...Atlas Shrugged ... er noget af det mest uudholdeligt, gudsjammerlige lort, jeg nogensinde har læst.[/quote]

Interessant - jeg har den stående, men ikke læst den. Jeg har læst noget af det tidlige af Ayn Rand (Før hun blev over-politisk) og synes faktisk, at det er velskrevet og ganske spændende. Er det stilen som sådan, du ikke kan lide, eller er det bare dens budskaber, der ødelagde den for dig?

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af Skestork Ultra »

[quote="Turtle"][quote="Skestork Ultra"]...Atlas Shrugged ... er noget af det mest uudholdeligt, gudsjammerlige lort, jeg nogensinde har læst.[/quote]

Interessant - jeg har den stående, men ikke læst den. Jeg har læst noget af det tidlige af Ayn Rand (Før hun blev over-politisk) og synes faktisk, at det er velskrevet og ganske spændende. Er det stilen som sådan, du ikke kan lide, eller er det bare dens budskaber, der ødelagde den for dig?[/quote]
Well - det bør ikke være en hemmelighed, at jeg mener Rands politiske ståsted med alt hvad der følger med af trickle-down economics er yderst uholdbar - David Sirota forklarer det ret godt via George Saunders her: http://www.salon.com/2013/01/19/ayn_ran ... _children/

Det er dog ikke nok til at dømme bogen ude som litterær bedrift - selvom jeg eksempelvis ikke er enig med Orhan Pamuk, må jeg erkende, at han er en forbandet skarp forfatter - men det bliver alligevel via en omvej årsagen til, at jeg ikke mener, at bogen er to potter pis værd. Problemet er, at hun er så forhippet på at hamre sit budskab hjem, at ethvert optræk til flydende og effektivt plotarbejde bliver kvalt under alt for tydelig propagandavirksomhed - Jeg synes, det giver mening at sammenligne den med Platons sokratiske dialoger, men bare strakt ud over alt for mange sider, hvor den samme pointe bliver gentaget igen og igen. Det får bogen til at virke underligt konstrueret (ikke konstrueret underlighed på den fede måde, som kan opridses med Viktor Sjklovskijs ostranenie-begreb), så uanset at hun godt kan sætte en sætning sammen (hun er jo trods alt ikke Dan Brown) er det bare en enormt tung og clunky.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Skestork Ultra"]så uanset at hun godt kan sætte en sætning sammen (hun er jo trods alt ikke Dan Brown) er det bare en enormt tung og clunky.[/quote]

OK - tak for "anmeldelsen" - de andre bøger, jeg har læst af hende, har også været forholdsvis korte, så de har naturligvis ikke lidt af det samme. Vi må se, om jeg nogensinde får taget mig sammen til at gøre forsøget - der er jo så meget andet at læse. Og for øvrigt synes jeg, at Dan brown skriver ekstremt ringe :D

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af Skestork Ultra »

[quote="Turtle"] Og for øvrigt synes jeg, at Dan brown skriver ekstremt ringe :D [/quote]
Det var også det, der lå i det - Damen kan jo, modsat Dan Brown, godt finde ud af at sætte ord sammen, hvorfor det er ekstra ærgerligt, at hun ikke vælger at sætte dem sammen til noget, der er værd at læse.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

Hvordan læser man Atlas Shrugged? Jeg gik i gang med den og kom omtrent 200 sider frem indtil jeg gik død i den og begyndte at læse Nietzsche som overspringshandling.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Skestork Ultra"]Damen kan jo, modsat Dan Brown, godt finde ud af at sætte ord sammen[/quote]

Sjovt, at manden, der ikke kan sætte ord sammen, har solgt 800 gange så mange bøger ... crazy world we're living in ... :think:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now: Wtf?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Skestork Ultra"]Damen kan jo, modsat Dan Brown, godt finde ud af at sætte ord sammen[/quote]

Sjovt, at manden, der ikke kan sætte ord sammen, har solgt 800 gange så mange bøger ... crazy world we're living in ... :think:[/quote]

Ja, sådan er verden. Rihanna sælger også flere plader end Povl Dissing...

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Skestork Ultra »

Jeps. Og præcis som Rihanna forstår han at lave et forbandet effektivt pophit, som tilmed blev hjulpet godt på vej af en tendens i samfundet til at se konspirationer overalt og en besynderlig kærlighed til at læse alting i sort/hvide absolutter. Et andet godt eksempler er Stephen King, som ikke kunne skrive en erotisk scene, om så hans liv afhang af det, men som insisterer på at gøre det så snart muligheden byder sig. Til gengæld har han et fuldstændig vanvittigt greb om at udvikle og afvikle plots med en usvigelig rytmisk sikkerhed.

@K-P: Jeg læste Atlas Shrugged af trods og med noget, som nok tenderer til masokisme. Jeg boede på det tidspunkt sammen med en knægt, som abonnerede på hendes "objektivistiske" liberalisme og omtalte Rand, som om hun var the second coming. Den slags kunne jeg naturligvis ikke lade stå uimodsagt, så jeg var nødt til at læse hendes objektivistiske fiktions-hovedværk... Samme årsag til, at jeg har læst Biblen, Koranen, L. Ron Hubbards Dianetik og Mormons Bog - hold dine venner nær men dine fjender nærmere.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af MacG »

[quote="K-P"]Hvordan læser man Atlas Shrugged? Jeg gik i gang med den og kom omtrent 200 sider frem indtil jeg gik død i den og begyndte at læse Nietzsche som overspringshandling.[/quote]

Jeg har også læst Nietzsche. Hvis det er et læseværdigt alternativ, så gider jeg dælme ikke. Specielt ikke da jeg afskyer Ayn Rand og alt hendes vrøvl..

Edit: Jeg kom lige til at læse Ske Ultra´s fremragende link. Jeg må citere:

"Out of these three groups, the third is probably the most prominent in this, the era defined by the politics of “makers versus takers.” After all, these folks purport to adore the free-market triumphalism of “The Fountainhead” and “Atlas Shrugged,” haughtily imagine themselves as rugged up-from-the-bootstraps individualists like Howard Roark and John Galt, tell themselves that their greed is patriotic, and thus demonize government and taxation. Yet, most of these same people tend to live their lives in ways that belie their personal mythology.

Typically, they are more than happy to (among other things) drive on taxpayer funded roads; to have their assets defended by government agents (aka police and firefighters); to have their property rights protected by a law enforcement collective known as the judiciary; and to pocket their share of handouts. Some alleged Randian individualists are even willing to decry the social safety net for others but not for themselves, and still others are happy to to vote in Congress for the epitome of what Randianism stands against."

Hvorfor kommer jeg til at tænke på Team Saxo bank ?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Loomer »

TIl det ovenstående:

[youtube]oVV08uwKcA8[/youtube]

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NWTF: Et såkaldt "Foreslået opslag" (=brugermålrettet reklame) på min Facebook-væg:

"Alfa-Fredensborg

Benyt dig af lejligheden til at blive stoffri og søg behandling på Alfa Fredensborg ..."


:wtf:

Der er vist noget jeg har glemt at fortælle mig selv ...[/quote]

Facebook begynder at tegne et billed af mig, jeg ikke helt kan genkende ... i dag har jeg fået foreslået et link til en YT-video fra "Star Trek - Danmark", samt en invitation til en konkurrence, om en "travoplevelse" på Charlottenlund Travbane :think:

Nå, men det er vel godt nok. Det må jo betyde, at det farlige, farlige "overvågningssamfund", som Facebook også er blevet udråbt til at være en del af, stadig er på et spædt spredehaglsstadie :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af FunkyValle »

WTF: http://www.bt.dk/krimi/guitarspillende- ... ilde-fjord
Når man spiller guitar gør man mærkelige ting, eller hvad?
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Det er fandeme en bizar artikel
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen