Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now: Wtf?

Indlæg af Rasser »

Now WTF: så så man lige Vajhøj i tv-nord!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Michael Vajhøj »

NTK: Hvilket er en god påmindelse om at man altid skal huske at gå til frisøren i tide... ;-)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Kladen »

WTF 1500 af Kongens mønt for... ET STRØMKABEL https://m.thomann.de/dk/vovox_initio_power_180.htm?o=84&search=1481663704

Undskyld min mulige ignorance og uvidenhed, men hvad fanden går det lige ud på?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

Stoffet rundt om selve kablet er lavet af hår fra Jim Morrison og håndflettet af engle.

Bedre og mere saglige bud kan måske skaffes, det skal jeg ikke kunne udelukke. Jeg ved ikke lige, hvad der gør det kabel så dyrt.

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Kladen »

Now WTF!!!
Har købt en solid State Boss forstærker... og jeg nyder faktisk at spille på den... hvad fuck sker der for det??? Har heldigvis fået fat i 3 Phillips nos 12ax7, så der er da lidt ying to the yang :D

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

Kladen skrev: Now WTF!!!
Har købt en solid State Boss forstærker... og jeg nyder faktisk at spille på den... hvad fuck sker der for det??? Har heldigvis fået fat i 3 Phillips nos 12ax7, så der er da lidt ying to the yang :D

Hvilken Katana?

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Kladen »

Odgaard skrev:
Kladen skrev: Now WTF!!!
Har købt en solid State Boss forstærker... og jeg nyder faktisk at spille på den... hvad fuck sker der for det??? Har heldigvis fået fat i 3 Phillips nos 12ax7, så der er da lidt ying to the yang :D

Hvilken Katana?
100 watt 1x12 :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Kladen skrev: Now WTF!!!
Har købt en solid State Boss forstærker... og jeg nyder faktisk at spille på den... hvad fuck sker der for det??? Har heldigvis fået fat i 3 Phillips nos 12ax7, så der er da lidt ying to the yang :D
Hvordan vil du montere de tre rør i Bossen???

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

Når jeg (forhåbentligt) inden alt for længe kommer op med forslag til en højtalerlytte-dag, må den Katana gerne komme med  :)   Jeg gad godt høre, what all the fuzz is about.

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Kladen »

Odgaard skrev: Når jeg (forhåbentligt) inden alt for længe kommer op med forslag til en højtalerlytte-dag, må den Katana gerne komme med  :)   Jeg gad godt høre, what all the fuzz is about.
Orv ja grundet kommunikative udfordringer og andet ballade, så stod bandet uden trommeslager og øvelokale fra 1. Januar. Så jeg har ikke på nuværende tidspunkt adgang til en egnet lyttefacilitet :( men finder vi et andet sted, så kommer katanaen selvfølgelig med :)

Jeg tror all the fuzz stammer fra samme sted, som all the fuzz omkring squire Classic Vibe. Du har et fornuftigt produkt, der er rigtig fornuftigt prissat og rammer et forbrugersegment, der ikke nødvendigvis har prøvet noget, der ikke lød af hest før.
For mit vedkommende er det et nøje afmålet og overvejet køb i den kategori "jeg har brug for noget nemt og fleksibelt at slæbe med"
Det den vinder på for mig er, den både kan spille i hviske volumen eller spille op med en 50 watt silver jubilee og lyde forholdvis ens i begge ender af spektret og alt der imellem :)

De rent soniske evner når ikke i nærheden af en god rørforstærker!
MEN den lyder godt og lyder af sig selv. Den tørrer uden problemer røv på de gamle cubes og fender mustang serien også.

Der hvor den også er sjov er i et wet/dry setup med min lionheart. Går i indgangen på laney'en og splitter signalet ved laneyens effekt send. Her ryger det ene signal direkte til age i laney'ens effekt return og det andet i katanaens effekt return. Katanaen kan så programmeres til at have alle tre effektblokke efter preampen, så beg har adgang til fx, modulation, delay, rumklang og alt muligt andet. Og sammen med ga-fc switchen kan jeg tilgå 5 presets med, hver deres effekt kombination og samtidigt kan jeg tænde og slukke dem separat.

Kunne man få en federe lyd? Ja, men katanen er i samme prisklassse som en mellem god stereo delaypedal og samtidigt skal man ikke bøvle med fase problemer pga delay.

Så alt i alt en versatil lille kasse til billige penge :)

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af DarkoPage »

Nu der bliver snakket transistorforstærkere der lyder... Okay. Er der så nogen der har prøvet Roland Blues Cube? Jeg har ikke selv prøvet den, men har hørt en del YouTube demoer, og også hvor den bliver sammenlignet med flere andre (rør)forstærkere, og der, synes jeg, faktisk den sparker røv på mange af dem der bliver sammenlignet med. Min eneste anke er, at den koster det samme som man kan få en okay rørforstærker for.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af k_50 »

NWTF: Så sad der lige en sygeplejerske(!) i TV Avisen og bedyrede, at hun ikke havde været forberedt på, at der kunne være bivirkninger ved MFR-vaccinen. En sygeplejerske. WTF!

NWTF2/NN: Fordi hendes første unge efter vaccinationen fik en god omgang feber (som er helt normalt og uskadeligt) og noget eksem (som lige så godt kunne have kommet alligevel - sammenfald eller kausalitet? Ingen ved det), har hun så valgt ikke at lade nummer to vaccinere. En sygeplejerske. WTF!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

NWTF:

Status på Harbo/Schwennesen/Alwan-standen i kølvandet på det netop overståede Copenhagen Guitarshow:

Solgt: Én Stratocaster

Indkøbt: To Les Pauls

Hvad i himmelens navn sker der lige her???

:s :huh:
Last edited by Sasha 6 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

Kombineret begyndende grå stær og senil demens?

Næste år bliver det PRS...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

Nå-nå, der er jo ingen grund til ligefrem at blive grov, vel? 

;)

Eneste formildende omstændighed, jeg lige kan se, er, at den éne Les Paul tænkes finansieret ved salget af en Jazzmaster...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

Det var nogle dejlige PRSer på årets show

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af k_50 »

Det lyder som om, der er nogen, som skal til at investere heftigt i brune fløjlsbukser og piber...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Sasha »

"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Smittefar »

HA, det er sguda lidt interessant :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

Ha! Så kan julefreden ellers bare falde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen